Sławomir Czajkowski

Ekspert ds. Public Relations, Raiffeisen Polbank
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Komunikacja Copywriting Komunikacja kryzysowa Zarządzanie kryzysem sytuacje kryzysowe Redagowanie Instytucje finansowe FMCG Promocja Zdrowia Komunikacja wewnętrzna Dziennikarze Marketing zarządzanie marketingiem Media marketing produktu Public Relations Publikacje Strategic Communications brand pr PR korporacyjny Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów media relation

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Ekspert ds. Public Relations
Polbank EFG S.A.
Project Manager, Biuro Public Relations
Havas Worldwide Warsaw
Senior Account Executive
Network PR
Account Manager
GRUPA NEUCA
Specjalista ds. Public Relations
GRUPA NEUCA
Młodszy Specjalista ds. Public Relations
Logo
Kierownik Biura
Płońska Izba Gospodarcza
Logo
Referent
Wydział Promocji i Integracji Europejskiej UM Płońsk
BSM
Ankieter
BSM

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
Euro 2012 Polska Ukraina
Euro 2012 Polska Ukraina
Pierwszy raz w historii Polska będzie współorganizować tak wielkie przedsięwzięcie. Jest to niepowtarzalna szansa na rozwój wszelkich firm. Grupa o tym jak zarobić na Euro 2012
HERBATY smak
HERBATY smak
Kofeina w herbacie nazywana jest teiną. Jej ilość zawarta w filiżance herbaty dobrze wpływa na nasz organizm, nie obciąża serca ani układu krążenia. Wspomaga koncentrację. Garbniki przechod
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Philip K. Dick
Philip K. Dick
Grupa miłośników twórczości Philipa K. Dicka
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR
PR
Grupa Public Relations
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR