Sebastian Piwowarczyk

Manager w Turnaround Management Consulting
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B New Business Development Project Management Analitical Skills Presentations Skills Sales Managment negotiations skills Key Account Managment

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
business development manager
Turnaround Management Consulting
Zakres obowiązków:
Realizowanie procesów związanych z kreowaniem przyszłości przedsiębiorstwa, marki, oferowanych produktów oraz rozwoju sprzedaży.
Wspieranie naszych klientów w opracowaniu, dostarczeniu i utrzymaniu rynkowej przewagi konkurencyjnej w wielu krytycznych obszarach biznesowych. Turnaround skupia się na obszarach optymalizacji dystrybucji i e-commerce, biznesu kurierskiego i pocztowego

Planowanie strategiczne i oferta handlowa
Modele operacyjne firm (w tym modele wielokanałowej dystrybucji)
Fuzje i przejęcia
Rozwiązania operacyjne i logistyczne
Wyposażenie wewnątrz magazynowe, wybór oprogramowania, negocjacje kontraktu, SLA z dostawcami
Ludzie i rozwój organizacyjny
Badania rynkowe, benchmarking i analiza porównawcza
Pomoc w doborze najlepszego partnera / dostawcy
MANTIS
Key Account Manager
(Likwidacja stanowiska)

• Przygotowywanie ofert i umów handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów
• negocjowanie warunków umów
• opieka posprzedażowa
• Prezentacja i sprzedaż produktów firmy do klientów instytucjonalnych.
• Reprezentowanie spółki na konferencja branżowych (Prezentacja produktowa).
• raportowanie wyników przełożonym

Walidacja rynku potencjalnych klientów w zakresie sprzedaży rozwiązań IT dedykowanych klientom biznesowym.
Reprezentowanie spółki na konferencji „Synergy Days czerwiec 2015”
Dotychczasowe doświadczenie umożliwiło mi łatwą adaptację w nowym środowisku – branży IT.
InPost S.A.
Senior Key Account Manager
Nawiązanie współpracy z T-Mobile jednym z kluczowych klientów firmy
Pozyskiwanie i budowanie relacji w segmencie B2B
Reprezentowanie firmy w przetargach

• realizowanie planów sprzedażowych
• wdrażanie nowych produktów firmy
• negocjowanie warunków umów
• opieka posprzedażowa
• tworzenie prezentacji dla Klientów
• szkolenie nowych pracowników
• analiza wyników sprzedaży
• raportowanie wyników przełożonym
DPD Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager, Project Manager
Osiągnięci Key Account Manager:
I Miejsce w kategorii
„Najwyższy przyrost sprzedaży w kraju w roku 2007”
III Miejsce w kategorii
„Najwyższa sprzedaż w kraju w roku 2007”
II Miejsce w kategorii
„Najwyższy przyrost w kraju w roku 2008”
III Miejsce w kategorii
„Najwyższa sprzedaż na nowych klientach w roku 2008”
II Miejsce w kategorii
„Najwyższy przyrost sprzedaży w 2009”
III Miejsce w kategorii
„Najwyższa sprzedaż na nowych klientach w 2009”
III Miejsce w kategorii
„Najwyższa sprzedaż krajowa na nowych klientach w 2010”
Wyróżnienie za ponad przeciętne wyniki sprzedażowe w roku 2012.

Project Manager (Równolegle z KAM)
Prace nad projektem „SENDIT” prowadziłem równolegle do obowiązków Key Account Manger-a.
Trwające ponad dwa lata prace zaowocowały startem projektu 19 stycznia 2012 r.
Realizacja zleceń na koniec 6 tygodnia współpracy sięgnęła znacznie ponad 7 tys. paczek dziennie, co przełożyło się bezpośrednio na miesięczne obroty na poziomie około 2 mln/zł.
W najbardziej gorącym okresie tj. Q4 2012, w szczytowym momencie SENDIT generował 13 tys. paczek dziennie.

Zakres obowiązków:
Prowadzenie projektu, ścisła współpraca z Klientem firmy (analiza potrzeb, kontakty bezpośrednie, prezentacje wyników pracy, analiz);
Koordynacja i nadzór pracy nad projektem w działach IT, prawny, operacyjny
Koordynacja i przygotowanie analiz sprzedażowych.
Budowanie trwałych relacji z Klientami;
Prezentacja wyników pracy przed Sponsorem (Zarząd DPD Polska)
masterlink express sp. z o.o.
Key Account Manager, Sales Representative
04/2002 - 04/2007
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
Projektowanie serwisu dla kluczowych klientów.
Analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań
Organizowanie i koordynacja współpracy między działowej (IT, Operacyjnym, Oddziałach DPD) podczas prac przy projektach sprzedażowych.
Prowadzenie szkoleń dla nowy pracowników.
Przygotowywanie ofert i umów handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów
Współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klien Raportowanie do Kierownika Działu Kluczowych Klientów

04/2002 - 04/2005
Przedstawiciel Handlowy
Osiągane wysokie wyniki sprzedaży przełożyły się na awans na Key Account Managera w 2005 roku.
X-press Couriers
Sales Representative
Sprzedaż produktów firmy do klientów instytucjonalnych.
Prezentacje produktów firmy.
Pogłębianie potencjału klientów.

Szkolenia i kursy

• DUMEL – „Negocjacje handlowe”
• INTEGRA – „ Komunikacja z
elementami asertywności”
• KASS – „ Sztuka obchodzenia się z
klientem”
• CMI Consulting – „Techniki
profesjonalnej sprzedaży”
• OD i TK – „Zarządzanie
Projektami”
• OD i TK – „ Metodyka i narzędzia
pracy projektowej”
• OD i TK – „Metodyka Projekt
Management”

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Zainteresowania

• sporty zimowe (narciarstwo
alpejskie),
• film
• energia odnawialna
• systemy inteligentnych budynków

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i