Sebastian Matłoka

Kierownik Rejonu Sprzedaży, Lidl

Doświadczenie zawodowe

Kaufland Polska
Menedżer
reprezentowanie przedsiębiorstwa w zakresach czynności prawnych, sprawach handlowych, sprawach personalnych, odpowiedzialność za całościowy nadzór nad marketem pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy, BHP, prawa gospodarczego, planowanie i realizacja zaplanowanych obrotów, przeprowadzanie inwentaryzacji, planowanie i realizacja założonych koszów personalnych, wartości przeciętnych zakupów, wydajności pracowników, wysokości kosztów materiałowych i eksploatacyjnych, wysokości marż w działach świeżych, planowanie przychodów dodatkowych oraz utrzymanie wysokości strat na założonym poziomie. zarządzanie zespołem pracowników składającym się z 70 osób w działach food, non food, artykuły świeże, kasy, przyjęcie towaru, współpraca z firmami zewnętrznymi, zarządzanie kategoriami produktowymi food, non food art. świeże, dbanie o wizerunek firmy poprzez współpracę z lokalnymi mediami i stowarzyszeniami, reprezentowanie firmy przed organami Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Handlowej, kontrola przestrzegania przepisów prawa pracy.
Lidl Polska
Kierownik Rejonu Sprzedaży
-realizacja strategii handlowej spółki,
-planowanie i kontrola wydajności oraz wyników finansowych rejonu,
-realizacja założeń budżetowych podległych jednostek,
-optymalizacja kosztów i kontrola rozliczeń finansowych,
-maksymalizacja sprzedaży w podległych jednostkach
-tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań operacyjnych,
-koordynowanie oraz kontrola pracy kierowników marketów,
-zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników,
-zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę oraz szkolenie i motywowanie pracowników,
-sporządzanie raportów z działalności rejonu,
-reprezentowanie firmy przed organami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Handlowej,
Kolporter S.A.
Specjalista ds. obsługi międzynarodowej sieci sprzedaży
-koordynacja uruchomień w nowo otwartych placówkach
-współpraca z kupcami, kierownikami i centralami sieci polegająca na zwiększaniu poziom sprzedaży prasy
-prowadzenie negocjacji handlowych
-szkolenie i nadzór serwisantów działających w poszczególnych punktach sprzedaży
Kolporter S.A.
Przedstawiciel Handlowy w firmie Kolporter SA
pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży z firm konkurencyjnych właściwy merchandising, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Kolporter S.A.
Opiekun trasy/Kierowca w firmie Kolporter SA
Kompletowanie zamówień prasy dla punktów sprzedaży detalicznej, dystrybucja do odbiorców, dokonywanie rozliczeń finansowych z odbiorcami

Edukacja

Logo
Psychologia Zarządzania, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing Specjalność: Inżynieria Komunikacji Interpersonalnej, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni