Sebastian Bykowski

Wiceprezes Zarządu; Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Sebastian Bykowski
    Wpis na grupie PR w temacie firmy monitorujące media
    26.11.2009, 15:31

    Andrzej Ulejman:
    w Pulsie Biznesu podaja nieco wiecej o działalności Press Service Monitoring Mediów:

    w takim razie skoro mamy masowy proceder to może CBŚ się tym zajmie. jak ktoś ma nielegalne mp3 to goni go Policja, jak spólka czerpie korzyści z wykorzystywania cudzej własności to ... No właśnie co robia służby w tej sprawie? pewnie zobaczymy co się stanie z Press-Service po artykule na ich temat w PB.
    Co na to może powiedzieć Sebastian Bykowski, który sie tu produkował jako prezes Press Service Monitoring Mediów.
    czy Sebastian Bykowski udzieli wyjaśnienia PB?
    zobaczymy czekamy na wypowiedź ze źródła i tutaj, może Sebastian Bykowski cos jednak przedsawi jak prowadzi ten swój biznes.

    Panie Andrzeju, powtórzę to, co napisałem w odniesieniu do Pana posta na Grupie » Public Relations w praktyce » Monitoring mediów - kontrowersje.
    Proszę o ujawnienie swoich danych wraz ze zdjęciem, abym wiedział z kim mam do czynienia. Serwis GoldenLine ma charakter profesjonalny i jeżeli mamy rozmawiać jak profesjonaliści, to warto by było wiedzieć, jakim dysponuje Pan doświadczeniem, szczególnie w materii, na której temat tak jednoznacznie się Pan wypowiada. Proszę wybaczyć, ale z osobą o nieznanej czy nieprawdziwej tożsamości nie będę prowadził korespondencji.
    Nasi klienci i osoby, z którymi współpracujemy otrzymały i otrzymują stosowne wyjaśnienia całej sytuacji. Myślę, że obiektywni obserwatorzy już dawno zauważyli, że cała sprawa jest przedstawiana wyjątkowo jednostronnie i z użyciem manipulacji faktami, wyrwanymi z kontekstu wypowiedziami i zapisami prawnymi. Wielka szkoda, że Puls Biznesu tak mocno i szybko się tabloidyzuje, a poziom zaprezentowanego dziennikarstwa sięga bruku.Sebastian Bykowski edytował(a) ten post dnia 27.11.09 o godzinie 11:23

  • Sebastian Bykowski
    Wpis na grupie Public Relations w praktyce w temacie Monitoring mediów - kontrowersje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce

  • Sebastian Bykowski
    Wpis na grupie PR w temacie firmy monitorujące media
    19.09.2007, 12:37

    Witam serdecznie,

    chciałem potwierdzić, ze oczywiście monitorujemy również i ten obszar ;-). Proszę się jednak nie obawiać i nie traktować nas jak ABW czy CBA - trzecią stronę, która przygląda się każdej dyskusji.
    Potwierdzam, że monitoring mediów to wyjątkowo trudna sprawa (szczególnie wtedy, gdy dotyczy on niestandardowych tematów i mutujących mediów np. list dyskusyjnych, forów czy blogów), ale do wszystkiego podchodzimy bardzo systemowo i każdy problem staje się podstawą nowych rozwiązań eliminujących jego przyczynę.
    Poza tym wiele problemów tak naprawdę wynika z niezrozumienia czy nie dotarcia się zleceniodawcy ze zleceniobiorcą. Z doświadczenia wiem, że potrzebne jest zaangażowanie obu stron, a wtedy rezultaty współpracy są bardzo dobre. W dodatku ważne jest, aby dialog trwał, a nie ograniczał się jedynie do początkowej fazy współpracy. Każdy się zmienia, zarówno klient i jego oczekiwania jak i firma monitorująca media i jej oferta. Dlatego zawsze warto zapytać: co słychać?
    A propos posta pani Pauliny Tomczyk dotyczącego rabatów - Zapraszam do kontaktu a znajdziemy wiele ciekawych rzeczy, w tym również opusty ;-).

    Pozdrawiam

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do