Sandra Szkwarek

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fraikin Polska Sp. z o. o.
Marketing Manager
- Zorganizowałam serię 7 spotkań typu „Business Breakfast”, w trakcie których przedstawiono nową ofertę firmy Fraikin. Jedno spotkanie z cyklu, dedykowane było dziennikarzom, które zaowocowało 14 redakcyjnymi publikacjami dotyczącymi oferty.
- Stworzyłam i sukcesywnie realizuję plan działań marketingowych dla firmy Fraikin, w którym określone zostały kanały komunikacji oraz główne wskaźniki KPI podejmowanych działań.
- Koordynuję i wdrażam politykę marketingową firmy Fraikin na terenie Polski oraz w krajach Europy Środkowo–Wschodniej.
- Dokonałam modyfikacji strategii kampanii Adwords i Adsense, która zaowocowała wzrostem odwiedzalności domeny Fraikin.pl o 20%.
- Nadzoruję oraz modyfikuję zawartość strony internetowej.
- Organizuję cykliczne wydarzenia promocyjnych oraz targi branżowe.
- Odpowiadam za wszystkie działania z zakresu Public Relations. Stworzyłam 17 informacji prasowych, które zostały opublikowane w różnych mediach ponad 35 razy. Szczególnym sukcesem jest dwustronicowa publikacja w papierowym wydaniu Pulsu Biznesu.
SGI Baltis Sp. z o.o.
Kierownik Działu Marketingu
- Zrekonstruowałam Dział Marketingu firmy SGI S.A., przyczyniając się w ten sposób do usprawnienia komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, przynosząc oszczędności z działań operacyjnych działu ponad 250 tys. PLN rocznie.
- Zarządzam 3 osobowym zespołem, składającym się z grafika i dwóch specjalistów ds. marketingu.
- Zarządzałam zespołem grafików i programistów przy tworzeniu nowej strony internetowej firmy www.sgi.pl, która cechuje się atrakcyjnością i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi jak również wysoką użytecznością dla Klientów spółki.
- Stworzyłam budżet kosztowy Działu Marketingu na 2014 rok, który dzięki zastosowaniu mechanizmów efektywnościowych działań marketingowych pozwolił zaoszczędzić w stosunku do roku poprzedniego ponad 500 tys. PLN przy zachowaniu oczekiwanych parametrów.
- Nawiązałam porozumienie publiczno-prywatne z Urzędem Miasta Łódź, które opiera się na gospodarowaniu przez SGI terenami miejskimi przy inwestycji spółki.
- Stworzyłam strategię public relations dla SGI S.A., która zaowocowała wygraną w konkursie „Busole Biznesu - Inwestycja Roku 2014”.
Media Regionalne Sp. z o.o.
Performance Marketing Manager
- Dokonałam analizy dotychczasowych działań w ramach szeroko pojętego Performance Marketingu wyznaczając strategię działań na 2013 rok, którą przyjął do realizacji Zarząd Mediów Regionalnych.
- Opracowałam i wdrożyłam nowe produkty komercyjne (w ramach Social Media, Google Adwords.
- Nawiązałam współpracę z kilkunastoma potencjalnymi, a w konsekwencji strategicznymi klientami.
Media Regionalne Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Produktu Online oraz Kierownik Produktu StrefaImprez.pl
- Podniosłam poziom realizacji planów oddziału Północ do ponad 110%, który przed objęciem przeze mnie kierownictwa realizował jedynie 60% budżetu miesięcznego.
- Zarządzałam sprzedażą 3 zespołów handlowych rozproszonych w trzech województwach w ramach produktu Online, sukcesywnie podnosząc ich wiedzę i kwalifikacje. Efektem było podwojenie obrotów z 600 tys. PLN do 1 300 tys. PLN rocznie.
- Opracowałam scenariusze pełnego cyklu szkoleniowego dla zespołów handlowych i kierownictwa oddziału Północ dotyczący marketingu internetowego. Przeszkoliłam prawie 70 pracowników.
- Zarządzałam operacyjnie sześcioma największymi portalami informacyjnymi w regionie, budując nowe funkcjonalności oraz rozwiązania biznesowe, które osiągały dynamikę przychodów na poziomie nawet 130% w ciągu kwartału.
- Opracowałam kierunki strategicznego rozwoju ogólnopolskiego portalu rozrywkowego StrefaImprez.pl osiągając w efekcie 200 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
- Wprowadziłam nowe funkcjonalności StrefyImprez.pl oraz zaprojektowałam algorytm integracji Strefy z Facebook.com.
- Ugruntowałam pozycję lidera StrefyImprez.pl w kategorii Clubbing i Rozrywka w największym badaniu polskiego internetu – Megapanel.
- Zarządzałam projektem „Strefa Imprez”, wyznaczając zadania i obowiązki wszystkim delegowanym pracownikom Mediów Regionalnych. Koordynowałam pracę redakcji, działu rozwoju oraz marketingu .
- Odpowiadałam za budżet przychodowo-kosztowy StrefyImprez. Ustandaryzowałam siatkę reklamową komplementarnych produktów Mediów Regionalnych w celu zwiększenia zasięgu reklamowego produktów firmy.
VOBIS
Specjalista ds. PR, aktywności i komunikacji
- Stworzyłam od podstaw strategię PR-ową dla nowego sklepu internetowego Hit.pl – z motywem przewodnim „Pierwszy outlet technologiczny w Polsce”. Dokonałam pozycjonowania rynkowego, wybrałam kanały komunikacji i zrealizowałam kampanię PR – był to najskuteczniejszy PR w historii firmy – 30 mediów branżowych oraz 15 ogólnopolskich opisało Hit.pl.
- Renegocjowałam umowy z agencjami PR – ustaliłam nowe zasady współpracy, ceny oraz strategię komunikacji firmy na 2011 rok.
- Koordynowałam 3 ogólnopolskie kampanie ATL o budżecie ponad 1 350 tys. pln, które przyniosły wzrost świadomości marki o 10% oraz wzrost sprzedaży produktów promowanych zgodnie z wyznaczonym planem.
- Współpracowałam z przedstawicielami czołowych producentów elektroniki użytkowej i oprogramowania (Samsung, Sony, Microsoft) przy organizacji wydarzeń marketingowych w siedmiu miastach Polski, które objęły zasięgiem około 10 tys. klientów.
- Administrowałam internetową stroną korporacyjną firmy.
Teichert & Partners Psychologia i Biznes
Specjalista ds. Marketingu

Szkolenia i kursy

Media Regionalne Sp. z o.o.
„Techniki analizy badań rynkowych”
Media Regionalne Sp. z o.o.
„Optymalizacja kampanii internetowych”
Vobis S.A. „Zarządzanie projektami”

Kreowanie własnego wizerunku - warsztaty Procter & Gamble

„Elite College Kingston Campus”
Kingston-Upon-Thames London
Międzynarodowy, intensywny kurs języka angielskiego
Level FCE

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarzadzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

- Muzyka lat 70-80 (Funky)
- Fotografia Cyfrowa
- Film (D. Lynch, T. Burton, W. Allen)
- Videoart, kino amatorskie i niekomercyjne
- Wolontariat
- Trendy, stylizacja, moda
- Amatorski rysunek i malarstwo

Organizacje

Twórca projektu dofinansowanego przez Unię Europejską "Active Minds"
Projekt propagacji adopcji zwierząt niechcianych w schroniskach polskich i niemieckich.

Uniwersytet Szczeciński Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Stanowisko: Wiceprezes Koła Naukowego Marketingu

Zespół Badawczy „Integracja”, Uniwersytet Szczeciński
Członek zespołu badawczego „Rozwój zachodniopomorskich przedsiębiorstw”

Inne

- Biegła znajomość i doświadczenie w obsłudze Google Adwords.
- Podstawowa znajomość programów Adobe Illustrator, Adobe Photoshop oraz Corel Draw.
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office.
- Znajomość aktualnie stosowanych systemów operacyjnych Microsoft Windows oraz Mac OS.
- Prawo jazdy kat. B od 2004 roku.

Grupy

Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zakup i sprzedaż reklamy w internecie
Zakup i sprzedaż reklamy w internecie
Grupa dla osób zajmujących się zakupem i sprzedażą reklamy internetowej. Jeśli pracujesz w domu mediowym lub kupujesz reklamę bezpośrednio, a także gdy jesteś wydawcą internetowym koniecznie dołącz do