Sandra Kaczmarek

Sandra Kaczmarek

Kierownik Telesprzedaży, Eniro Polska

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Eniro Polska
Kierownik Grupy Telesprzedaży
Do moich obowiązków należy:
•Realizacja planów sprzedażowych, podział i monitorowanie pracy
•Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży podległych pracowników
•Zapewnienie przestrzegania wszystkich procedur w firmie
•Rekrutacja, szkolenia i coaching konsultantów
•Podnoszenie umiejętności konsultantów i motywowanie ich do wykonywania powierzonych zadań
•Organizacja pracy konsultantów, przeprowadzanie zebrań
•Rozliczanie konsultantów z postawionych celów
•Analiza wyników sprzedaży
•Sprzedaż własna powierzchni reklamowej w książkach teleadresowych oraz reklamy w Internecie
•Dyplom Konsultant Miesiąca Listopad 2008
•Dyplom Kierownik Miesiąca Maj 2009
Logo
Telemarketer
Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska Sp. z o.o. Telemarketer
•Telefoniczne zawieranie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych Plus Gsm oraz sprzedaż laptopów Dell
•Konsultant miesiąca- wyróżnienie za jedną z najlepszych sprzedaży w firmie

Szkolenia i kursy

•Coaching Umiejętności Rekrutacyjnych
Temat szkolenia: Dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy
Umiejętności rekrutacyjne :
Prowadzenie spotkań grupowych/indywidualnych
Zadawanie pytań
Symulacje sprzedażowe
Właściwe przekazywanie informacji o pracy kandydatowi
Podjęcie decyzji o zatrudnieniu
•Szkolenie dla nowych kierowników
Temat szkolenia: Jak przeprowadzić rozmowę Rec z pracownikiem
(rozmowa motywująca, która określa cele pracownika oraz sposób w jaki może je osiągnąć)
Analiza wyników konsultanta na podstawie parametrów wewnętrznych sprzedaży
Techniki rekrutacyjne

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

Yoga

Grupy

ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Klub Języka Ciętego
Klub Języka Ciętego
Utnij język, by poskromić mowę, zanim ci język - utnie głowę...
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.