Sandra Kaczmarek
Kierownik Telesprzedaży, Eniro Polska
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Grupy Telesprzedaży
Do moich obowiązków należy:
•Realizacja planów sprzedażowych, podział i monitorowanie pracy
•Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży podległych pracowników
•Zapewnienie przestrzegania wszystkich procedur w firmie
•Rekrutacja, szkolenia i coaching konsultantów
•Podnoszenie umiejętności konsultantów i motywowanie ich do wykonywania powierzonych zadań
•Organizacja pracy konsultantów, przeprowadzanie zebrań
•Rozliczanie konsultantów z postawionych celów
•Analiza wyników sprzedaży
•Sprzedaż własna powierzchni reklamowej w książkach teleadresowych oraz reklamy w Internecie
•Dyplom Konsultant Miesiąca Listopad 2008
•Dyplom Kierownik Miesiąca Maj 2009
•Realizacja planów sprzedażowych, podział i monitorowanie pracy
•Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży podległych pracowników
•Zapewnienie przestrzegania wszystkich procedur w firmie
•Rekrutacja, szkolenia i coaching konsultantów
•Podnoszenie umiejętności konsultantów i motywowanie ich do wykonywania powierzonych zadań
•Organizacja pracy konsultantów, przeprowadzanie zebrań
•Rozliczanie konsultantów z postawionych celów
•Analiza wyników sprzedaży
•Sprzedaż własna powierzchni reklamowej w książkach teleadresowych oraz reklamy w Internecie
•Dyplom Konsultant Miesiąca Listopad 2008
•Dyplom Kierownik Miesiąca Maj 2009
Szkolenia i kursy
•Coaching Umiejętności Rekrutacyjnych
Temat szkolenia: Dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy
Umiejętności rekrutacyjne :
Prowadzenie spotkań grupowych/indywidualnych
Zadawanie pytań
Symulacje sprzedażowe
Właściwe przekazywanie informacji o pracy kandydatowi
Podjęcie decyzji o zatrudnieniu
•Szkolenie dla nowych kierowników
Temat szkolenia: Jak przeprowadzić rozmowę Rec z pracownikiem
(rozmowa motywująca, która określa cele pracownika oraz sposób w jaki może je osiągnąć)
Analiza wyników konsultanta na podstawie parametrów wewnętrznych sprzedaży
Techniki rekrutacyjne
Temat szkolenia: Dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy
Umiejętności rekrutacyjne :
Prowadzenie spotkań grupowych/indywidualnych
Zadawanie pytań
Symulacje sprzedażowe
Właściwe przekazywanie informacji o pracy kandydatowi
Podjęcie decyzji o zatrudnieniu
•Szkolenie dla nowych kierowników
Temat szkolenia: Jak przeprowadzić rozmowę Rec z pracownikiem
(rozmowa motywująca, która określa cele pracownika oraz sposób w jaki może je osiągnąć)
Analiza wyników konsultanta na podstawie parametrów wewnętrznych sprzedaży
Techniki rekrutacyjne
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Yoga
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.