Umiejętności
IPS
Midas
Administracja biura
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
epuap
OPTIMA Comarch
Podstawowa znajomość Symfoni
Super Księga Podatkowa SKP
ING Bank OnLine oraz ING Business OnLine
Podpis elektroniczny
TachoSpeed
pue.zus
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prowadzenie KPiR umowa o dzieło
Telepizza osoba prywatna
-prowadzenie KPiR na programie księgowym SKP (Super Księga Podatkowa),
-sporządzanie deklaracji VAT,
-przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
-sporządzanie list płac,
-sporządzanie dokumentów do ZUS oraz ich wysyłanie elektronicznie za pomocą platformy pue.zus
-sporządzanie deklaracji VAT,
-przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
-sporządzanie list płac,
-sporządzanie dokumentów do ZUS oraz ich wysyłanie elektronicznie za pomocą platformy pue.zus
spec. ds. księgowo-administracyjnych /spec. ds. logistyki
-praca na programie COMARCH OPTIMA, SKP (Super Księga Podatkowa),
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym,
-wprowadzanie do rejestrów VAT, oraz prowadzenie KPiR,
-sporządzanie deklaracji VAT,
-rozliczanie i kontrola rozrachunków,
-ściąganie przeterminowanych należności,
-przygotowywanie i wykonywanie przelewów,
-wystawianie faktur sprzedaży,
-przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
-sporządzanie list płac, przekazywanie środków pieniężnych na konta pracowników,
-prowadzenia akt osobowych,
-ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich,
-wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika,
-bieżąca współpraca z Urzędem Celnym związana z opłatą akcyzową,
POPRZEDNIE STANOWISKO: spec. ds logistyki i administracji
-bieżąca obsługa klientów w zakresie koordynowania transportu (spedycja międzynarodowa),
-prowadzenie aktywnej sprzedaży, przygotowywanie ofert i kalkulacja cen, bezpośrednia współpraca z przewoźnikami oraz dysponentami,
-nadzór nad realizacją zleceń, monitoring obsługiwanych zleceń dbanie o wysoką jakość/terminowość realizowanych zleceń
-prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń, kontrola kosztów przewozów i rozliczenia z klientami,
-sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców na podstawie wykresówek oraz kart kierowcy
-wydawanie zaświadczeń kierowcą o dniach wolnych tzw. urlopówek,
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym,
-wprowadzanie do rejestrów VAT, oraz prowadzenie KPiR,
-sporządzanie deklaracji VAT,
-rozliczanie i kontrola rozrachunków,
-ściąganie przeterminowanych należności,
-przygotowywanie i wykonywanie przelewów,
-wystawianie faktur sprzedaży,
-przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
-sporządzanie list płac, przekazywanie środków pieniężnych na konta pracowników,
-prowadzenia akt osobowych,
-ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich,
-wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika,
-bieżąca współpraca z Urzędem Celnym związana z opłatą akcyzową,
POPRZEDNIE STANOWISKO: spec. ds logistyki i administracji
-bieżąca obsługa klientów w zakresie koordynowania transportu (spedycja międzynarodowa),
-prowadzenie aktywnej sprzedaży, przygotowywanie ofert i kalkulacja cen, bezpośrednia współpraca z przewoźnikami oraz dysponentami,
-nadzór nad realizacją zleceń, monitoring obsługiwanych zleceń dbanie o wysoką jakość/terminowość realizowanych zleceń
-prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń, kontrola kosztów przewozów i rozliczenia z klientami,
-sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców na podstawie wykresówek oraz kart kierowcy
-wydawanie zaświadczeń kierowcą o dniach wolnych tzw. urlopówek,
pracownik biurowy - STAŻ
-dokonywanie zmian w dokumentacji ewidencyjnej żołnierzy rezerwy na wydzielonych do funkcjonowania państwa w ramach zleconej korespondencji,
-pomoc w przygotowaniu dokumentacji żołnierzy rezerwy wytypowanych do nadania przydziałów organizacyjno – mobilizacyjnych oraz bilansu,
-wprowadzania danych do systemu informatycznego SI SPIRALA ZINT,
-pełnienie dyżurów w biurze przepustek.
-pomoc w przygotowaniu dokumentacji żołnierzy rezerwy wytypowanych do nadania przydziałów organizacyjno – mobilizacyjnych oraz bilansu,
-wprowadzania danych do systemu informatycznego SI SPIRALA ZINT,
-pełnienie dyżurów w biurze przepustek.
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA:
02-2012r. Zaświadczenie dotyczące uzyskania podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie programu SYMFONIA
12-2012r. Szkolenie dotyczące najnowszych zmian przepisów w transporcie drogowym i czasie pracy kierowców 2013 zorganizowane przez Kancelarię Transportową KOBEN
10-2011r. Szkolenie dotyczące najnowszych zmian przepisów
w transporcie drogowym i czasie pracy kierowców 2011/2012 zorganizowane przez Kancelarię Transportową KOBEN
06-2010r. Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych – poświadczenie bezpieczeństwa Nr 11/PSZ/Z/2010 upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: ZASTRZEŻONE na okres do 20.06.2020r.
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW:
Comarch OPTIMA, MIDAS, Tachospeed, SKP - Super Księga Podatkowa, MS Office,
02-2012r. Zaświadczenie dotyczące uzyskania podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie programu SYMFONIA
12-2012r. Szkolenie dotyczące najnowszych zmian przepisów w transporcie drogowym i czasie pracy kierowców 2013 zorganizowane przez Kancelarię Transportową KOBEN
10-2011r. Szkolenie dotyczące najnowszych zmian przepisów
w transporcie drogowym i czasie pracy kierowców 2011/2012 zorganizowane przez Kancelarię Transportową KOBEN
06-2010r. Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych – poświadczenie bezpieczeństwa Nr 11/PSZ/Z/2010 upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: ZASTRZEŻONE na okres do 20.06.2020r.
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW:
Comarch OPTIMA, MIDAS, Tachospeed, SKP - Super Księga Podatkowa, MS Office,
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
żeglarstwo, snowboard, książka, podatki,
Inne
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, sumienność, rzetelność, skrupulatność, zaangażowana w powierzone obowiązki, dobra organizacja własnej pracy, umiejętność pracy z ludźmi.
Biegła obsługa pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, ksero, skaner, obsługa kasy fiskalnej,
Biegła obsługa pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, ksero, skaner, obsługa kasy fiskalnej,