Umiejętności
Zarządzanie IT
zarządzanie zmianą
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Rozwiązywanie problemów
Analiza danych
Koordynacja projektu
Optymalizacja procesów
Raporty KPI
Motywowanie zespołu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
wsparcie klienta
Tworzenie budżetów
wdrażanie systemów IT
Przygotowanie i Tworzenie Umów
Języki
polski
ojczysty
francuski
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu ds. Informatyki Sklepowej
• ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM (15 lat, do ok. 22 osób) – osobista rekrutacja, wdrażanie,
odpowiedzialność za proces adaptacji i planowanie pracy, tworzenie planów rozwojowych
podległych pracowników.
• ORGANIZACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW IT – realizacja polityki IT, wyznaczanie
standardów oraz procedur funkcjonowania, nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań
oraz celów. Przepływ dokumentów oraz zasady wdrażania i aktualizacji systemów. Wdrożenie
szeregu rozwiązań automatyzujących pracę działu. Stworzenie profesjonalnego działu Service
Desk dla aktualnie blisko 400 sklepów Intermarche oraz Bricomarche w Polsce, wdrożenie
aplikacji do rejestracji oraz obsługi zgłoszeń – LEONI, oraz systemu Voxtron Communication
Center z rozbudowanym modułem IVR.
• ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I WDROŻENIAMI DLA SKLEPÓW – identyfikacja potrzeb
klientów, zarządzanie bezpieczeństwem danych, tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac,
wdrażanie całych rozwiązań oraz poszczególnych modułów systemów informatycznych. W latach
2012–2014 roll out sprzętu oraz systemów (wdrożenie back office – Mercalys (Stime)oraz front
office – Storeline (NCR wcześniej Retalix) na wszystkich sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce).
Wdrożenie sieci WAN oraz wymiana systemu łączności VSAT na wszystkich sklepach (zmiana
technologii i operatora – AT&T na Telespazio). Nadzór od strony informatycznej nad procesem
otwierania nowych sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce.
• WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI – określanie zasad współpracy, przygotowywanie oraz
tworzenie umów, negocjacje warunków oraz cen sprzętu i usług, realizacja procesu zakupowego,
nadzór nad zakupem i dystrybucją sprzętu informatycznego dla wszystkich sklepów.
• ADMINISTROWANIE INFRASTRUKTURĄ INFORMATYCZNĄ i SPRZĘTEM – nadzór nad
właściwym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania oraz środowiskiem sieciowym na
sklepach (wdrożenia, instalacje, migracje danych, aktualizacje, obsługa zgłoszeń, zarządzanie
sprzętem).
odpowiedzialność za proces adaptacji i planowanie pracy, tworzenie planów rozwojowych
podległych pracowników.
• ORGANIZACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW IT – realizacja polityki IT, wyznaczanie
standardów oraz procedur funkcjonowania, nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań
oraz celów. Przepływ dokumentów oraz zasady wdrażania i aktualizacji systemów. Wdrożenie
szeregu rozwiązań automatyzujących pracę działu. Stworzenie profesjonalnego działu Service
Desk dla aktualnie blisko 400 sklepów Intermarche oraz Bricomarche w Polsce, wdrożenie
aplikacji do rejestracji oraz obsługi zgłoszeń – LEONI, oraz systemu Voxtron Communication
Center z rozbudowanym modułem IVR.
• ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I WDROŻENIAMI DLA SKLEPÓW – identyfikacja potrzeb
klientów, zarządzanie bezpieczeństwem danych, tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac,
wdrażanie całych rozwiązań oraz poszczególnych modułów systemów informatycznych. W latach
2012–2014 roll out sprzętu oraz systemów (wdrożenie back office – Mercalys (Stime)oraz front
office – Storeline (NCR wcześniej Retalix) na wszystkich sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce).
Wdrożenie sieci WAN oraz wymiana systemu łączności VSAT na wszystkich sklepach (zmiana
technologii i operatora – AT&T na Telespazio). Nadzór od strony informatycznej nad procesem
otwierania nowych sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce.
• WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI – określanie zasad współpracy, przygotowywanie oraz
tworzenie umów, negocjacje warunków oraz cen sprzętu i usług, realizacja procesu zakupowego,
nadzór nad zakupem i dystrybucją sprzętu informatycznego dla wszystkich sklepów.
• ADMINISTROWANIE INFRASTRUKTURĄ INFORMATYCZNĄ i SPRZĘTEM – nadzór nad
właściwym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania oraz środowiskiem sieciowym na
sklepach (wdrożenia, instalacje, migracje danych, aktualizacje, obsługa zgłoszeń, zarządzanie
sprzętem).
Koordynator Działu ds. Informatyki Sklepowej
• Koordynowanie pracy Działu Informatyki Sklepów
• Optymalizacja pracy działu w oparciu o analizę zgłoszeń z punktów sprzedaży
• Świadczenie wsparcia informatycznego dla sieci sklepów
• Nadzór nad aktualizacjami programów i roll out'y systemów IT w sklepach Grupy Muszkieterów
• Optymalizacja pracy działu w oparciu o analizę zgłoszeń z punktów sprzedaży
• Świadczenie wsparcia informatycznego dla sieci sklepów
• Nadzór nad aktualizacjami programów i roll out'y systemów IT w sklepach Grupy Muszkieterów
Projekty
Szkolenia i kursy
ITIL - FX - ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management
Microsoft Official Course: MS 20410+MS 20411 Windows Server
Cykl Szkoleń Menedżerskich z zakresu:
efektywnej komunikacji, delegowania i egzekwowania zadań, rozwiązywania konfliktów oraz sytuacji trudnych, motywowania pracowników, zarządzania czasem, zmian w organizacji oraz zmian pokoleniowych.
Microsoft Official Course: MS 20410+MS 20411 Windows Server
Cykl Szkoleń Menedżerskich z zakresu:
efektywnej komunikacji, delegowania i egzekwowania zadań, rozwiązywania konfliktów oraz sytuacji trudnych, motywowania pracowników, zarządzania czasem, zmian w organizacji oraz zmian pokoleniowych.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Latem rower lub łyżworolki, siatkówka plażowa i strzelectwo sportowe, a zimą łyżwy.
Niezależnie od pory roku wyprawy w polskie góry, szczególnie w Karkonosze.
Poza tym fascynują mnie praktyczne aspekty komunikacji międzyludzkiej, lubię też współczesne francuskie kino i muzykę…
Niezależnie od pory roku wyprawy w polskie góry, szczególnie w Karkonosze.
Poza tym fascynują mnie praktyczne aspekty komunikacji międzyludzkiej, lubię też współczesne francuskie kino i muzykę…
Inne
Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie, tworzenie i optymalizacja procesów, analiza dużych ilości danych, tworzenie raportów oraz prezentacji i budżetów, a także przygotowywanie oraz tworzenie umów.