Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Współwłaściciel / Prokurent / Dyrektor Finanansowy
Hotel Service 24 Sp. z o.o. Spk
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów,
nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanieich realizacji,
odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej,
optymalizowanie polityki podatkowej,
optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych,
odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,
kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,
nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego, kontrolingu oraz coraz częściej: IT, administracji i audytu wewnętrznego,
polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach.
nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów,
nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanieich realizacji,
odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej,
optymalizowanie polityki podatkowej,
optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych,
odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,
kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,
nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego, kontrolingu oraz coraz częściej: IT, administracji i audytu wewnętrznego,
polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach.
Kierownik Działu Sprzedaży
Park Hotel Diament Wrocław / HOTELE DIAMENT S.A.
odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego w poszczególnych segmentach,
bieżące monitorowanie wyników sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji i dostosowywanie polityki cenowej,
cykliczne kontraktowanie klientów korporacyjnych w bezpośrednich negocjacjach,
rozbudowa grona stałych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji,
budowa skutecznych struktur sprzedaży i zarządzanie nimi,
bieżące analizowanie rynku hotelarskiego, trendów i oczekiwań klientów,
efektywna współpraca oraz kreowanie pozytywnej relacji z kadrą kierowniczą organizacji,
kreowanie polityki handlowej wobec pozyskanych klientów sieciowych,
weryfikacja działań konkurencji,
przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
bieżące monitorowanie wyników sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji i dostosowywanie polityki cenowej,
cykliczne kontraktowanie klientów korporacyjnych w bezpośrednich negocjacjach,
rozbudowa grona stałych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji,
budowa skutecznych struktur sprzedaży i zarządzanie nimi,
bieżące analizowanie rynku hotelarskiego, trendów i oczekiwań klientów,
efektywna współpraca oraz kreowanie pozytywnej relacji z kadrą kierowniczą organizacji,
kreowanie polityki handlowej wobec pozyskanych klientów sieciowych,
weryfikacja działań konkurencji,
przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
Specjalista ds. Sprzedaży
Park Hotel Diament Wrocław
Reorganizacja działu sprzedaży
Wprowadzanie zmian do polityki cenowej
Realizacja planów sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie klientów
Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi kontrahentami
Rozwój produktowy (analiza konkurencji i poszerzanie gamy produktów),
Zarządzanie personelem
Prowadzenie analiz, ustalanie planów oraz strategii sprzedaży w celu realizacji założeń budżetowych
Wprowadzanie zmian do polityki cenowej
Realizacja planów sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie klientów
Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi kontrahentami
Rozwój produktowy (analiza konkurencji i poszerzanie gamy produktów),
Zarządzanie personelem
Prowadzenie analiz, ustalanie planów oraz strategii sprzedaży w celu realizacji założeń budżetowych
Recepcjonista
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez:
· udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
· uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
· kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
· jeżeli gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania, zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących
· reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
· przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie)
· udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z
zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych)
Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym „Chart” i w zeszycie „czyste-brudne pokoje”): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.
Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych.
Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości.
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter.
Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter.
Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
· udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
· uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
· kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
· jeżeli gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania, zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących
· reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
· przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie)
· udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z
zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych)
Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym „Chart” i w zeszycie „czyste-brudne pokoje”): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.
Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych.
Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości.
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter.
Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter.
Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
Steward Kitchen Coordinator
Four Seasons Resort Jackson Hole
Run the day to day operation of assigned station in the kitchen.
Maintain cleanliness of back of the house Food & Beverage areas, including silverware, cutlery, glassware, etc.
Maintain a good working relationship with other employees.
Ensure a clean, neat and organized work area
Conduct oneself in a professional manner at all times to reflect the high standards of Four Seasons Hotels.
Perform other tasks or projects as assigned by hotel management and staff.
Follow all guidelines for timely food service to guests.
Have knowledge of Four Seasons Food Standards.
Maintain cleanliness of back of the house Food & Beverage areas, including silverware, cutlery, glassware, etc.
Maintain a good working relationship with other employees.
Ensure a clean, neat and organized work area
Conduct oneself in a professional manner at all times to reflect the high standards of Four Seasons Hotels.
Perform other tasks or projects as assigned by hotel management and staff.
Follow all guidelines for timely food service to guests.
Have knowledge of Four Seasons Food Standards.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy KAT A,B
Edukacja
Zainteresowania
Nowe technologie
Recycling
Upcycling
Odnawialne źródła energii
Analiza danych
Wspinaczka sportowa
Snowboard
Podróże
Recycling
Upcycling
Odnawialne źródła energii
Analiza danych
Wspinaczka sportowa
Snowboard
Podróże
Inne
Nazwyma się Roman Sokołowski, urodziałem się 21.01.1983 roku w Żytomierzu na Ukrainie.
W wieku 9 lat wraz z rodziną przeprowadziliśmy sie do Polski w ramach Repatriacji (Polacy powracający ze wshodu).
Dzięki rodzicom, od wczesnych lat dziecięcych jestem związany z nietypowymi formami wypoczynku i podróżowania.
Wypoczynek: Półwysep Krymski, Sochi, Moskwa, Wołgograd, Kijów, USA, Francja, Szwajcaria, Gruzja, Dania, Niemcy.
Snowboard - Alpy, Czechy, Słowacja, Polska oraz USA,
Wspinaczka - USA (wspinaczka na 4 tysięcznik Grand Teton), Polska,
Motocykl - USA, Polska
Praca / Biznes - USA, Niemcy, Wietnam, Gruzja, ZEA.
W wieku 9 lat wraz z rodziną przeprowadziliśmy sie do Polski w ramach Repatriacji (Polacy powracający ze wshodu).
Dzięki rodzicom, od wczesnych lat dziecięcych jestem związany z nietypowymi formami wypoczynku i podróżowania.
Wypoczynek: Półwysep Krymski, Sochi, Moskwa, Wołgograd, Kijów, USA, Francja, Szwajcaria, Gruzja, Dania, Niemcy.
Snowboard - Alpy, Czechy, Słowacja, Polska oraz USA,
Wspinaczka - USA (wspinaczka na 4 tysięcznik Grand Teton), Polska,
Motocykl - USA, Polska
Praca / Biznes - USA, Niemcy, Wietnam, Gruzja, ZEA.
Grupy
Avocado Travel
Avocado Travel to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem we własną pracę. Miejsce, w którym nie tylko wybierzesz wakacje, ale spotkasz ludzi, dla których turystyka to powód
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i