Robert Wereda

Zarządzanie Projektami, Zarządzanie Sprzedażą, Analityka Biznesowa
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office kreatywność Umiejętności negocjacyjne Zarządzanie zespołem przywództwo w zespole Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne komunikatywność Zarządzanie projektami PRINCE2 (Practitioner) Umiejętność planowania i organizacji czasu Asertywność w kontaktach międzyludzkich Project Shelf Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Sprzedaży Ecco Business/Project Manager
Ecco Holiday sp. z o.o. / Asekuracja sp. z o.o.
• zarządzanie Pionem Ecco Business
o sprzedaż usług dla klientów B2B, min: organizacja misji gospodarczych, konferencji, eventów i wyjazdów incentive, obsługa podróży służbowych
o wdrażanie nowych produktów (crosseling) do sieci agencyjnej Ecco Holiday
o wyznaczanie celów, kontrola ich realizacji, kierowanie i motywowanie zespołu
o tworzenie narzędzi analitycznych, przygotowywanie analiz biznesowych
• zarządzanie zespołami projektowymi
o wdrożenie i realizacja projektów, min: Sprzedaż energii, Ecco System, Misje gospodarcze
o pozyskiwanie partnerów do projektów, min: Saltus Ubezpieczenia, MTU SA, Availo, mySafety, Energa Obrót SA, Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji przy ambasadach RP, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (ARiMR), Kluby Biznesu, Izby Gospodarcze
• opracowywanie i realizacja budżetów (oddziału, sprzedaży, projektów)
• organizacja konferencji, szkoleń i prezentacji dla sieci sprzedaży oraz kontrahentów
• raportowanie działań do Zarządów spółek
Logo
Pośrednik w sprzedaży energii elektrycznej - współpraca
Open Energy
pozyskiwanie klientów B2B oraz instytucjonalnych
analiza i audyt warunków umów na dostawy energii elektrycznej u klientów
sprzedaż rozwiązań dotyczących kompensacji mocy biernej oraz odnawialnych źródeł energii
MERITUM PL Sp. z o.o.
Manager ds. rozwoju rynku
• zarządzanie 3 osobowym działem sprzedaży i magazynem
• opracowywanie i realizacja planów spółki w zakresie rozwoju sprzedaży;
• wprowadzenie jednolitych procedur operacyjnych
• kreacja i koordynacja wsparcia marketingowego
• rozwój oferty produktowej, poszukiwanie alternatywnych dostawców
• szkolenia produktowe w punktach sprzedaży i wśród wykonawców
• pozyskiwanie nowych kontrahentów w regionie polski Północnej
Stworzyłem i wdrożyłem projekt reorganizacji spółki, który zaowocował zwiększeniem efektywności działu handlowego, a także pozwolił na znaczne zmniejszenie kosztów.
Marcopol Sp. z o.o. Producent Śrub
Koordynator Projektu ds sprzedaży detalicznej
Projekt: Koncepcja i wdrożenie linii produktów dla sieci sprzedaży detalicznej DIY
• stworzenie koncepcji i procedur projektu
• zarządzanie i koordynacja pracy zespołu projektowego
• wdrażanie poszczególnych etapów projektu
o analiza i badanie potrzeb rynku
o wybór produktów dedykowanych do sprzedaży detalicznej
o stworzenie brandu dla nowej linii detalicznej
o stworzenie polityki handlowej dla nowej linii detalicznej
o przeprowadzenie programu pilotażowego w województwie pomorskim
o stworzenie regulaminu wynagradzania i rekrutacja pracowników
o przygotowanie szkolenia dla nowych pracowników
o stworzenie systemu raportowania i narzędzi operacyjnych
• planowanie i kontrola finansów związanych z realizacją projektu
Projekt przeszedł fazę koncepcyjną i został wdrożony do realizacji na terenie Polski
Borga Sp. z o.o.
Project Manager Franchise Net Poland
Projekt: Budowa i rozwój sieci franczyzowej w Polsce - KOMPONENTY DACHOWE
• budowa i zarządzanie siecią franczyzową w Polsce
• tworzenie procedur i narzędzi, koncepcji franczyzowej Borga Group
• rekrutacja franczyzobiorców, negocjacje warunków kontraktów franczyzowych
• działania operacyjne (kontrola i doradztwo) w placówkach handlowych w Polsce
• prowadzenie szkoleń dla nowych franczyzobiorców w imieniu Grupy Borga
• stymulowanie rozwoju i sprzedaży w salonach franczyzowych Borga
• kreacja i wdrażanie promocji produktowych oraz programów lojalnościowych
• przygotowywanie oraz kontrola realizacji budżetów sprzedażowych
• rozszerzanie palety produktów, negocjacje warunków handlowych i pozyskiwanie alternatywnych dostawców
• budowa wizerunku sieci franczyzowej oraz Grupy Borga, współpraca z mediami
• kreowanie oraz koordynacja wsparcia marketingowego dla franczyzobiorców
• przygotowywanie oraz kontrola budżetu marketingowego
Od 2008 do 2010 roku w Polsce powstały 24 punkty handlowe Borga Group
Grupa Agora
PO Kierownik Sprzedaży, Spec. ds. Kluczowych Klientów, Spec. ds. sprzedaży
• zarządzanie, planowanie i rozliczanie pracy 7 przedstawicieli handlowych
• określanie celów jakościowych i ilościowych grupy oraz kontrola ich wykonania
• działania operacyjne wspierające pracę PH oraz motywacja do realizacji zadań
• Obsługa kluczowych klientów Gazety Wyborczej z branży budowlanej i motoryzacyjnej w województwie pomorskim (Grupa LOTOS, Polnord SA, Atlas SA)
• Koordynacja i wdrażanie procesów innowacyjnych, min. Gazeta Nowe Domy,
Skwer oraz Starówka na Wysokich Obrotach – plenerowa impreza targowa.
• Negocjacje warunków lokalnych i ogólnopolskich kampaniach reklamowych,
• Pomoc w kreacji wizualnej reklam i obsłudze po sprzedażnej obsługiwanych klientów
• Przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji umów, raportów sprzedaży
• Budowa długofalowych pozytywnych relacji z klientami
W 2005 roku zostałem wyróżniony nagrodą zarządu Agora S.A. za wyniki sprzedażowe

Projekty

Koncepcja i wdrożenie linii produktów dla sieci sprzedaży detalicznej DIY - Marcopol sp. z o.o.
Budowa detalicznej sieci franczyzowej - Dachy Borga

Szkolenia i kursy

Certyfikat Prince2 Foundation
Negocjacje handlowe,
Delegowanie zadań,
Profesjonalne techniki sprzedaży i obsługi klienta,
Prezentacja multimedialna jako technika sprzedaży,
Sztuka prowadzenia przezentacji multimedialnych,
Skuteczne prezentacje w sprzedaży,
Efektywnośc w pracy,
Budowa systemów franczyzowych,
Trening interpersonalny,
Zarządzanie zespołem.

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

sport (hokej na lodzie, żeglarstwo regatowe, MTB)
film

Organizacje

Trójmiejski Klub Media - stowarzyszenie sportowe
W latach 2008 - 2014 (2 kadencje)Członek Rady Nadzorczej - działalnośc społeczna

Inne

Prawo jazdy kategori B,
Patent morskiego sternika jachtowego,
Patent starszego sternika motorowodnego