Umiejętności
Certyfikowany Kierownik Obsługi Posprzedażnej BMW
Certyfikowany Doradca Serwisu Toyota
Certyfikowany Doradca Serwisu Blacharsko - Lakierniczego
Kierownik serwisu FORD
Kierownik Serwisu Peugeot
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Kierownika Serwisu d/s blacharsko - lakierniczych
ASO Toyota Jaworski Auto Sp. z o.o. - Grupa Jaworski
Najważniejsze obowiązki:
• Zarządzanie działem blacharsko lakierniczym
• Wdrożenie i realizacja planu zwiększenia dochodowości działu
• Kontrola płynności finansowej działu oraz odzyskiwanie należności
• Kontrola realizacji nakreślonych planów sprzedaży
• Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta, według standardów i wymagań TMPL
• Nadzór nad podwykonawcami usług blacharsko lakierniczych
• Obsługa reklamacji Klientów
• Zarządzanie działem blacharsko lakierniczym
• Wdrożenie i realizacja planu zwiększenia dochodowości działu
• Kontrola płynności finansowej działu oraz odzyskiwanie należności
• Kontrola realizacji nakreślonych planów sprzedaży
• Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta, według standardów i wymagań TMPL
• Nadzór nad podwykonawcami usług blacharsko lakierniczych
• Obsługa reklamacji Klientów
Kierownik Działu Obsługi Posprzedażnej BMW
ASO BMW Dynamic Motors Toruń - Grupa Jaworski
Najważniejsze obowiązki:
• Zarządzanie działem aftersales
• Tworzenie, wdrożenie oraz zapewnienie realizacji planów sprzedażowych i ustalonych KPI Działu Obsługi Posprzedażnej
• Zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi Klienta
• Monitorowanie, raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów Działów Obsługi Posprzedażnej
• Sprzedaż hurtowa części – rozwój i monitorowanie projektu
• Aktywna współpraca ze wszystkimi działami wewnątrz firmy oraz BMW Group Polska
• Zarządzanie działem aftersales
• Tworzenie, wdrożenie oraz zapewnienie realizacji planów sprzedażowych i ustalonych KPI Działu Obsługi Posprzedażnej
• Zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi Klienta
• Monitorowanie, raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów Działów Obsługi Posprzedażnej
• Sprzedaż hurtowa części – rozwój i monitorowanie projektu
• Aktywna współpraca ze wszystkimi działami wewnątrz firmy oraz BMW Group Polska
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Posprzedażnej BMW
ASO BMW Dynamic Motors Bydgoszcz, Toruń - Grupa Jaworski
Najważniejsze obowiązki:
• Wdrożenie oraz zapewnienie realizacji planów sprzedażowych i ustalonych KPI Działu Obsługi Posprzedażnej
• Zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi Klienta
• Monitorowanie, raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów Dział Obsługi Posprzedażnej
• Wdrożenie oraz zapewnienie realizacji planów sprzedażowych i ustalonych KPI Działu Obsługi Posprzedażnej
• Zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi Klienta
• Monitorowanie, raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów Dział Obsługi Posprzedażnej
Zastępca Kierownika Serwisu; Mistrz Serwisu, Doradca blacharsko - lakierniczy, koordynator TSM
ASO Toyota Jaworski Auto Sp. z o.o. Włocławek - Grupa Jaworski
Najważniejsze obowiązki:
• Zarządzanie serwisem mechanicznym – pracownicy produktywni
• Wdrożenie i realizacja planu zwiększenia dochodowości działów
• Obsługa Klientów działu blacharsko lakierniczego, nadzór działu
• Kontrola i realizacja nakreślonych planów sprzedaży
• Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta, według standardów i wymagań TMPL;
• Zarządzanie serwisem mechanicznym – pracownicy produktywni
• Wdrożenie i realizacja planu zwiększenia dochodowości działów
• Obsługa Klientów działu blacharsko lakierniczego, nadzór działu
• Kontrola i realizacja nakreślonych planów sprzedaży
• Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta, według standardów i wymagań TMPL;
Szkolenia i kursy
Osiągnięcie: Certyfikowany Kierownik Aftersales BMW
Organizator: BMW Polska
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Certyfikowany Doradca Serwisu
Organizator: Toyota Motor Poland
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Certyfikowany Doradca Serwisu Blacharsko Lakierniczego
Organizator: Toyota Motor Poland
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Kierownik serwisu FORD
Organizator: Ford Polska/DICORIA
Zakres: Cykl szkoleń dla poszczególnych stanowisk (AZNN, doradcy, dział części, marketing itp.)
Osiągnięcie: Uzyskanie kwalifikacji pedagogicznych
Organizator: Ośrodek Szkolenia CENTRO Włocławek
Zakres: Instruktor zajęć teoretycznych i praktycznych w zakładach pracy
Osiągnięcie: Znajomość i biegła obsługa oprogramowania np.: Incadea, ETK, SGate, WIT/GIS, DMS, Audanet, Audatex, TechDoc, CNP, PKS, Pakiet Office
Osiągnięcie: Ukończone szkolenia między innymi: „Zarządzanie biznesem w Aftersales”; „Szkolenie produktowe BMW”; „Zaawansowane powtórne naprawy”; „Organizacja aftersales”; „FOCUS-szkolenie produktowe dla Aftersales”; „Szkolenie dla specjalistów d.s. gwarancji”; „Przywództwo”; „Organizacja warsztatu”; „Obsługa Klienta serwisu B&P w świetle przepisów prawa konsumenckiego i ubezpieczeniowego”; „Sprzedaż usług serwisowych”; „TechDoc”; „Techniki handlowe sprzedaży usług”; „ECAT”; „Efektywna komunikacja dla doradców serwisowych”; „Zarządzanie zmianą”; „Markeing usług serwisowych”
Organizator: BMW Polska
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Certyfikowany Doradca Serwisu
Organizator: Toyota Motor Poland
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Certyfikowany Doradca Serwisu Blacharsko Lakierniczego
Organizator: Toyota Motor Poland
Zakres: Pełen cykl szkoleń ukończony certyfikacją
Osiągnięcie: Kierownik serwisu FORD
Organizator: Ford Polska/DICORIA
Zakres: Cykl szkoleń dla poszczególnych stanowisk (AZNN, doradcy, dział części, marketing itp.)
Osiągnięcie: Uzyskanie kwalifikacji pedagogicznych
Organizator: Ośrodek Szkolenia CENTRO Włocławek
Zakres: Instruktor zajęć teoretycznych i praktycznych w zakładach pracy
Osiągnięcie: Znajomość i biegła obsługa oprogramowania np.: Incadea, ETK, SGate, WIT/GIS, DMS, Audanet, Audatex, TechDoc, CNP, PKS, Pakiet Office
Osiągnięcie: Ukończone szkolenia między innymi: „Zarządzanie biznesem w Aftersales”; „Szkolenie produktowe BMW”; „Zaawansowane powtórne naprawy”; „Organizacja aftersales”; „FOCUS-szkolenie produktowe dla Aftersales”; „Szkolenie dla specjalistów d.s. gwarancji”; „Przywództwo”; „Organizacja warsztatu”; „Obsługa Klienta serwisu B&P w świetle przepisów prawa konsumenckiego i ubezpieczeniowego”; „Sprzedaż usług serwisowych”; „TechDoc”; „Techniki handlowe sprzedaży usług”; „ECAT”; „Efektywna komunikacja dla doradców serwisowych”; „Zarządzanie zmianą”; „Markeing usług serwisowych”
Zainteresowania
Hobby: Zabytkowa polska motoryzacja, podróże motocyklowe, konstrukcja i budowa motocykli, pojazdów SAM, President Ogólnopolskiego Klubu Motocyklowego;