Umiejętności
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Zarządzanie zespołem pracowników
łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów biznesowych
samodzielna budowa i wdrażanie strategii
umiejejętność pracy pod wpływem czasu i presji
Języki
polski
ojczysty
rosyjski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Procesów Rekrutacyjnych
Agencja Zatrudnienia HRex Sp.z o.o.
-pozyskiwanie informacji od klientów dotyczących procesów rekrutacji,
-przygotowywanie i wdrażanie procesu rekrutacji dla klientów- Pracodawców Użytkowników ( rekrutacje stałe oraz lising pracowniczy),
-prowadzenie dokumentacji związanej z procesem rekrutacji,
-koordynowanie prac zrekrutowanych pracowników,Zakres obowiązków:
-przygotowywanie i wdrażanie procesu rekrutacji dla klientów- Pracodawców Użytkowników ( rekrutacje stałe oraz lising pracowniczy),
-prowadzenie dokumentacji związanej z procesem rekrutacji,
-koordynowanie prac zrekrutowanych pracowników,Zakres obowiązków:
HR Manager/Specjalista ds. Rekrutacji
Kontarmed Sp.z o.o. Agencja Zatrudnienia
-rekrutacja pracowników zgodnie z planem, wizją i misją przedsiębiorstwa,
-prowadzenie biura,
-gromadzenie i uzupełnianie bieżącej dokumentacji,
-promocja i marketing,
-prowadzenie biura,
-gromadzenie i uzupełnianie bieżącej dokumentacji,
-promocja i marketing,
Manager obiektu noclegowego
Marina Hotele Sp.z o.o.S.K.A.
-Zarządzanie zespołem- do 15 osób, rekrutacja i selekcja pracowników, szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników,
-planowanie działań i delegowanie zadań,
-nadzór nad pracownikami oraz bieżącą działalnością operacyjną i finansową hotelu, motywowanie pracowników,
-przygotowywanie zestawień, raportów i analiz porównawczych do księgowości,
-podejmowanie decyzji na płaszczyźnie średniego szczebla zarządzania,
-kontrola zadań zgodnie ze strategią, misją i wizją przedsiębiorstwa,
-współpraca z firmami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, nawiązywanie nowej współpracy oraz budowanie więzi i dbanie o relacje z dotychczasowymi partnerami,
-promocja firmy oraz dbanie o wizerunek i pr całego przedsiębiorstwa,
-dwukrotne zastępstwo za kierownika przystani- pełnienie funkcji administracyjnej:
* rozliczanie najemców i dzierżawców w oparciu o istniejące umowy najmu i dzierżawy,
* fakturowanie mediów i czynszów zgodnie z faktycznym stanem zużycia,
* rozliczanie armatorów za jednostki pływające zgodnie ze sporządzonymi umowami,
* raporty, zestawienia dotyczące wpływów,
* rozliczanie zaliczek, planowanie zakupów,
* rozliczanie pracowników przystani, układanie grafików, planów urlopowych,
* delegowanie zadań dotyczących przystani oraz ich skuteczne egzekwowanie
-planowanie działań i delegowanie zadań,
-nadzór nad pracownikami oraz bieżącą działalnością operacyjną i finansową hotelu, motywowanie pracowników,
-przygotowywanie zestawień, raportów i analiz porównawczych do księgowości,
-podejmowanie decyzji na płaszczyźnie średniego szczebla zarządzania,
-kontrola zadań zgodnie ze strategią, misją i wizją przedsiębiorstwa,
-współpraca z firmami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, nawiązywanie nowej współpracy oraz budowanie więzi i dbanie o relacje z dotychczasowymi partnerami,
-promocja firmy oraz dbanie o wizerunek i pr całego przedsiębiorstwa,
-dwukrotne zastępstwo za kierownika przystani- pełnienie funkcji administracyjnej:
* rozliczanie najemców i dzierżawców w oparciu o istniejące umowy najmu i dzierżawy,
* fakturowanie mediów i czynszów zgodnie z faktycznym stanem zużycia,
* rozliczanie armatorów za jednostki pływające zgodnie ze sporządzonymi umowami,
* raporty, zestawienia dotyczące wpływów,
* rozliczanie zaliczek, planowanie zakupów,
* rozliczanie pracowników przystani, układanie grafików, planów urlopowych,
* delegowanie zadań dotyczących przystani oraz ich skuteczne egzekwowanie
Menager recepcji
-obsługa klientów, sprzedaż produktów oraz karnetów
-zarządzanie zespołem 5 osobowym na recepcji,
-układanie grafików,
-kontrola raportów sprzedażowych,
-inwentaryzacja towaru, dbanie o wizerunek i pr całego przedsiębiorstwa
-zarządzanie zespołem 5 osobowym na recepcji,
-układanie grafików,
-kontrola raportów sprzedażowych,
-inwentaryzacja towaru, dbanie o wizerunek i pr całego przedsiębiorstwa
Szkolenia i kursy
-HACCP,
-Opiekun kolonii,
-certyfikat coacha,
-St. George Hotel - półroczne szkolenie w cypryjskim hotelu,
-czynne prawo jazdy kat. B
-Opiekun kolonii,
-certyfikat coacha,
-St. George Hotel - półroczne szkolenie w cypryjskim hotelu,
-czynne prawo jazdy kat. B
Edukacja
Zainteresowania
kultura Bliskiego Wschodu, podróże, sport, nowoczesne sposoby zarządzania poprzez kompetencje.
Inne
Cechy charakteru: pracowitość, rzetelność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, duża odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, lubiąca wyzwania i ambitna, wciąż doskonaląca swoje umiejętności
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.