Doświadczenie zawodowe
Właściciel, Dyrektor generalny, Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży sieci obiektów: Red Lounge & Ga
"renArt" event renata krol
Zarządzanie i koordynacja działań agencji eventowej m.in. poprzez poszerzenie struktur sprzedażowych, prowadzenie szkoleń wdrożeniowych, procesu rekrutacji, monitorowanie poziomu realizacji zadań oraz dbałość o utrzymywanie relacji
z kluczowymi partnerami. Kompleksowe zarządzanie lokalami w zakresie obsługi gości indywidualnych, grup zorganizowanych oraz wdrożenie i monitorowanie polityki sprzedaży, marketingu.
z kluczowymi partnerami. Kompleksowe zarządzanie lokalami w zakresie obsługi gości indywidualnych, grup zorganizowanych oraz wdrożenie i monitorowanie polityki sprzedaży, marketingu.
Dyrektor zarządzający, Dyrektor personalny
Krakowskie Centrum Konferencyjne "Dwór w Tomaszowicach"
Zarządzanie i koordynacja pracy działów: hotelowych, konferencyjnych, gastronomicznych, technicznych oraz inwestycyjnych w obiektach (łącznie około 60 – 70 osób). Realizacja polityki sprzedaży oraz promocji produktów i usług oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców usług. Rozwój strategii marketingowej
oraz wizerunkowej firmy. Przygotowywanie umów, realizacja konferencji, wystaw, targów branżowych, imprez masowych. Planowanie poziomu, struktury zatrudnienia, rekrutacja i zarządzanie zasobami ludzkimi. Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej. Monitoring wykorzystania majątku, środków rzeczowych i finansowych firmy.
oraz wizerunkowej firmy. Przygotowywanie umów, realizacja konferencji, wystaw, targów branżowych, imprez masowych. Planowanie poziomu, struktury zatrudnienia, rekrutacja i zarządzanie zasobami ludzkimi. Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej. Monitoring wykorzystania majątku, środków rzeczowych i finansowych firmy.
Manager sieci obiektów: Restauracja Redolfi, Kawiarnia Bambus, Klub Jazzowy Harris Bar, Klub Pasja
F.H. ‘Miracle’
Kierowanie zespołem sprzedaży oraz pracownikami liniowymi (recepcja, rezerwacja, gastronomia, bankiety, kuchnia). Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
i operacyjne. Aktywne pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami i interesariuszami. Badanie rynku
i monitoring konkurencji, przygotowanie ofert handlowych i prezentacji. Organizacja imprez promocyjnych. Negocjacja umów handlowych i administracyjnych. Nadzór nad przestrzeganiem standardów wyposażenia i obsługi. Tworzenie zasad komunikacji wewnętrznej oraz realizacja działań komunikacyjnych dla pracowników. Opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych. Szkolenie podległego personelu.
i operacyjne. Aktywne pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami i interesariuszami. Badanie rynku
i monitoring konkurencji, przygotowanie ofert handlowych i prezentacji. Organizacja imprez promocyjnych. Negocjacja umów handlowych i administracyjnych. Nadzór nad przestrzeganiem standardów wyposażenia i obsługi. Tworzenie zasad komunikacji wewnętrznej oraz realizacja działań komunikacyjnych dla pracowników. Opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych. Szkolenie podległego personelu.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.