Wypowiedzi
-
Fajne biuro dla małej firmy - w pakiecie praca ze mną ;)
https://www.gumtree.pl/a-lokal-i-biuro/praga-poludnie/s...- 2.03.2017, 13:42
-
#biuro #saskakepa
zamykane pomieszczenie dla 1-2 os. - NIE BIURKO w openspace!
Wydzielony pokoj biurowy, oprocz tego czesc wspolna - aneks kuchenny, lazienka.
Wszystko w przedwojennej kamienicy, okna na ogród, super klimat.
zapraszam do kontaktu!
rafal@nowypoziom.com
600894344
Biuro znajduje sie w lokalu na Saskiej Kępie na parterze przedwojennej kamienicy w samym sercu Saskiej Kępy nieopodal ulicy Francuskiej. Spokój, zieleń oraz niepowtarzalna atmosfera dzielnicy, to dodatkowe atuty tego miejsca.
koszt miesięczny: 675 netto - FV
Podstawowe atuty:
1. Koszty pod kontrolą! Podana cena nie zawiera żadnych dodatkowych opłat.
2. Dostęp do biura 24h, 7 dni w tygodniu!
3. Zamykane pomieszczenia, połączone z częścią wspólną (ogólnodostępną), którą stanowią przedpokój, toaleta i wyposażony aneks kuchenny.
4. Oferta bezpośrednia, bez prowizji pośredników.
5. Opcjonalnie wyposażenie (biurka, fotele biurowe; szafki) i oczywiście z dostępem do Internetu.
pozdrawiam
-
Panie Mikolaju, przy okazji ja tez poprosze o info. ta sama grupa docelowa. dziekuje
-
dziękuję za merytoryczną odpowiedź ;)
Nie ja piszę artykuły i zawartość bazy wiedzy. jestem odpowiedzialny za promocję bazy wiedzy.
jak kupic "jakąś" baze to wiem, ale może ktos wie lepiej. i moze bedzie mial dla mnie konkretna propozycje.
pozdrawiam -
witam,
pracuje nad rozwojem portalu - bazy wiedzy - dla osob zajmujących się sprzedażą. na portalu będą przede wszystkim wysokiej jakości artykuły, filmy, organizowane będą webinaria, aktywne będzie forum. czyli takie narzędzie rozwoju handlowcow, key accountow, kierowników, dyrektorów sprzedaży, etc.
głównym celem, jaki mi przyświeca w pierwszych etapach promocji portalu to zebranie jak największej ilości wartościowych subskrybentów, którzy będą korzystali i uczestniczyli w życiu bazy wiedzy. Stworzenie czegoś w rodzaju społeczności, z dziedziny sprzedaży, którzy nie tylko będą konsumować wartościową dla nich wiedzę, ale także uczestniczyć w dyskusjach, proponować konkretne tematy na artykuły czy webinaria.
w tym celu chciałbym:
1. pozyskać sprofilowaną bazę adresów mailowych, najlepiej imiennych (B2B, działy sprzedaży, Sp. z o.o., SA, SA komandytowe)
2. organizować emailing, mniej więcej co tydzień, z zaproszeniem do zapoznania się z nowościami (nowe artykuły, filmy będą dodawane regularnie), zaproszeniem do organizowanych webinariów (1, 2 miesięcznie)
i teraz pytanie:
- gdzie najlepiej pozyskac baze o ktorej pisze w pkt 1?
biorąc pod uwagę inicjalny (z pierwszego mailingu) średni open rate nawet na poziomie 13-14-15%, i click rate moooooże 3% to żeby osiągnąć jakiś w miarę zadowalający wskaźnik subskrypcji to baza do wysyłki musi być dość spora, ok 200.000 rekordów? czy taka baza jest w ogóle osiągalna? i mam na myśli w miarę dobrą bazę, a nie z płytki CD...
- gdzie organizować mailingi, biorąc pod uwagę sporą bazę subskrybentów (o ile uda się pozyskać tak dużą bazę) - brałem pod uwagę mailchimpa (z niego korzystam obecnie, ale przy mniejszych bazach), ale może są jakieś lepsze rozwiązania?
bedę wdzięczny za informacje, porady, a może nawet konkretne propozycje i oferty.
mail do kontaktu bezpośredniego: rafal[tu-wstaw-malpe]nowypoziom[dot]com
licze na owocna dyskusje marketerow i pozdrawiam! -
brzmi bardzo fajnie - ale jak wyglada sprawa zjazdow, macie odpowiednie pozwolenia na jazde np. z zawratu czy beskidu, nie wspominajac o kspr?
w kazdym razie inicjatywa bardzo fajna, polecam kazdemu, chociazby kurs lawinowy.
pozdrawiam -
zapewne znany wiekszosci freeride'owcow - mozna go obejrzec online w calosci.
polecam!
http://www.iplex.pl/vod/p532-zjazd_steep.html
teraz tylko czekac na obfite opady, bo poki co to bryndza w gorach.
pozdrawiamRafał Wanke edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 13:43 -
odradzam jakiekolwiek przywiazywanie sobie nart do nog, mozna niezle dostac w leb.
ja mam na maxa skrecone wiazania, waze co prawda ponad 90kg, ale jezdze na din14.
niestety najlepszym sposobem jest ladowanie po skoku na tyly aby wypchnac przody nad snieg. jak juz zgubimy to przed wszystkim nie "zatupujmy" miejsca gdzie wyglebilismy i dokladnie obczajmy slad gdzie sie wywrocilismy i powoli idzmy do gory "probkujac" kijkami, podobnie jakbysmy to robili sonda.
malo to przyjemne uczcuie, wiem. ale potem jaka ulga i radosc jak sie narte znajdzie ;-)
pozdrawiam i zycze conajmniej zeszlorocznych opadow ;-) -
witajcie,
szukam dobrych baz danych B2B, niestety jest to produkt ciezki do zdobycia w naszym kraju (mowie o dobrych bazach).
pracowalem juz na kilku - Kompass, Dun&Bradstreet, HBI, i jeszcze jakas 'firmy w polsce', ale zadna z nich nie reprezentuje soba czegos szczegolnego.
dlatego tez chcialem rozpoczac watek, szczegolnie istotny dla marketingowcow - z jakich baz korzystacie?
zastosowanie - wiadomo: marketing bezposredni, w roznych odmianach.
fajnie by bylo, zebyscie razem z propozycja bazy wpisywali np. ilosc firm w bazie i mozliwe kryteria selekcji + dodatkowe info.
dzieki!
pozdrawiam
rafal