Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant Handlowy
1. Odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług skupionych wokół następujących obszarów: call center, LAN/WAN/WLAN, data center oraz systemy tele- i wideokomunikacyjne
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: woj. świętokrzyskie, podkarpackie i małopolskie
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: woj. świętokrzyskie, podkarpackie i małopolskie
Key Account Manager - Centrum Sprzedaży Produktów i Usług Infrastruktury IT
1. Odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług skupionych wokół następujących obszarów: data center, sieci telekomunikacyjne, call center, outsourcing IT, bezpieczeństwo teleinformatyczne, integracja systemów i platform,
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: cała Polska, głównie sektor komercyjny
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: cała Polska, głównie sektor komercyjny
specjalista ds. sprzedaży outsourcingu IT - Centrum Sprzedaży Produktów i Usług Infrastruktury IT
1. Odpowiedzialność za sprzedaż usługi outsourcingu IT na polskim rynku,
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych,
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: cała Polska, głównie sektor komercyjny
2. Kształtowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
3. Odpowiedzialność za realizację wyznaczonego target sprzedażowego,
4. Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
5. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów,
6. Prowadzenie negocjacji handlowych,
7. Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (dystrybutorzy oraz producenci oprogramowania oraz sprzętu IT); uczestnictwo
w cyklicznych spotkaniach z dostawcami oraz w szkoleniach produktowych,
8. Uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, etc.
zakres działania: cała Polska, głównie sektor komercyjny
Szkolenia i kursy
Umiejętności “twarde”:
• Juniper – Data Center - Sales Accreditation - 16.04.2012
• Juniper – JNSA (Juniper Network Sales Associate) – 02.04.2012
• Cisco – “Sales training for network lifecycle management” – 12-13.10.2011
Umiejętności “miękkie”:
• “Jak dzięki uwolnionemu wewnętrznemu potencjałowi wdrożyć inżynierię perswazji i wywierania wpływu w proces sprzedaży i obsługi Klienta” – 17-18.02.2011
• „Negocjacje handlowe” – 24-25.01.2011
• „Zarządzanie czasem” – 18.10.2010
• „Zaawansowane techniki sprzedaży w oparciu o NLP, połączone z treningiem mowy ciała” – 27-28.09.2010
• „Jak przygotować się na spotkanie z Klientem oraz skutecznie przeprowadzić sprzedaż dzięki stosowaniu technik NLP” – 08-09.09.2010
• „Profesjonalna obsługa Klienta” – 22-23.06.2010
• „Klucz do V.I.T.O” – dwudniowe szkolenie we wrześniu 2009
• Juniper – Data Center - Sales Accreditation - 16.04.2012
• Juniper – JNSA (Juniper Network Sales Associate) – 02.04.2012
• Cisco – “Sales training for network lifecycle management” – 12-13.10.2011
Umiejętności “miękkie”:
• “Jak dzięki uwolnionemu wewnętrznemu potencjałowi wdrożyć inżynierię perswazji i wywierania wpływu w proces sprzedaży i obsługi Klienta” – 17-18.02.2011
• „Negocjacje handlowe” – 24-25.01.2011
• „Zarządzanie czasem” – 18.10.2010
• „Zaawansowane techniki sprzedaży w oparciu o NLP, połączone z treningiem mowy ciała” – 27-28.09.2010
• „Jak przygotować się na spotkanie z Klientem oraz skutecznie przeprowadzić sprzedaż dzięki stosowaniu technik NLP” – 08-09.09.2010
• „Profesjonalna obsługa Klienta” – 22-23.06.2010
• „Klucz do V.I.T.O” – dwudniowe szkolenie we wrześniu 2009
Zainteresowania
- muzyka
- sport (tenis, siatkówka, snooker)
- film
- sport (tenis, siatkówka, snooker)
- film
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
Data Center
Projektowanie, tworzenie i eksploatacja IT Data Center. Wszystko na temat serwerowni i centrów przetwarzania danych.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i