Rafał Kowalewski

Legionowo, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa klienta Prawo jazdy kat B zorientowanie na klienta Pakiet MS Offiece diagnozowanie potrzeb kilenta Skrupulatność i dokładność w działaniu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Konsultant Sprzedaży
• Bieżąca, profesjonalna obsługa klientów firmy
• Udzielanie wszelkich informacji związanych z usługami oraz warunkami Umów
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Cyfrowy Polsat
KOORDYNATOR WEWNĘTRZNY SEKCJI KONTROLI JAKOŚCI I MONITORINGU
Cyfrowy Polsat S. A., Warszawa
• Zarządzanie zespołem pracowników pod względem przestrzegania standardów jakości
• Koordynowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu systemów: Biling, Aplikacje CTI, CRM, MVNO, GSM
Grupa Cyfrowy Polsat
Konsultant telefoniczny
KONSULTANT TELEFONICZNY, Cyfrowy Polsat S. A., Warszawa
• Telefoniczna obsługa klientów według standardów firmy

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo wewnętrzne, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Bezpieczeństwo wewnętrzne, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Bezpieczeństwo wewnętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Barman, studia podyplomowe
Policealne studium Business School w Warszawie
Logo
Sportowy, licencjackie
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W DĘBEM

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Sport ,bieganie ,Muzyka,Kino, Fotografia ,