Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- rejestracja reklamacji
- określenie metodologii badań, ocena wyników, sporządzenie sprawozdania, wydanie opinii odnośnie uznania bądź odrzucenia reklamacji
- bieżąca współpraca z róznymi w toku całego postępowania reklamacyjnego
- podejmowanie decyzji odnośnie konieczności opracowania działań korygujących, współpraca z Działem Technologii i wydziałami produkcyjnymi w tym zakresie
- bieżący monitoring wskaźników reklamacyjnych,kosztów reklamacji otwartych i zamkniętych oraz opracowywanie raportów odnośnie stanu reklamacji i przekazywanie ich do osób zainteresowanych
- rejestracja reklamacji
- określenie metodologii badań, ocena wyników, sporządzenie sprawozdania, wydanie opinii odnośnie uznania bądź odrzucenia reklamacji
- bieżąca współpraca z róznymi w toku całego postępowania reklamacyjnego
- podejmowanie decyzji odnośnie konieczności opracowania działań korygujących, współpraca z Działem Technologii i wydziałami produkcyjnymi w tym zakresie
- bieżący monitoring wskaźników reklamacyjnych,kosztów reklamacji otwartych i zamkniętych oraz opracowywanie raportów odnośnie stanu reklamacji i przekazywanie ich do osób zainteresowanych
Specjalista ds. Kontroli Jakości
Kontrola wejściowa,kontrola międzyoperacyjna,kontrola końcowa,monitorowanie procesu zgrzewania,monitorowanie procesu hartowania,identyfikacja wyrobów,reklamacje materiałów
Szkolenia i kursy
Certyfikat PCBC S.A. – Asystent Systemu Zarządzania Jakością,
Certyfikat ukończenia kursu Pierwszej Pomocy,
Szkolenie dot. Normy IRIS;
Certyfikat ukończenia kursu Pierwszej Pomocy,
Szkolenie dot. Normy IRIS;
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
szachy, kuchnia, turystyka
Grupy
Królewska gra
Grupa zrzeszająca fascynatów Królewskiej Gry czyli oczywiście SZACHÓW :) Kazdy może dołączyć :) Zapraszam :)