Umiejętności
Leasing
Microsoft Office
Koordynacja projektu
Real Estate Development
Odporność na stres
Centra handlowe
Tenant Improvement
Budget
Umiejętność pracy zespołowej
Analityczny sposób myślenia
negotiations
Contract Negotiations
bussines strategy
Property Menagement
Commercial Real Estat
Bulding Meitenanse
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Projektu ds. Najmu
- zarządzanie grupą koordynatorów Najemców,
- przygotowanie i weryfikacja (podczas negocjacji) załączników technicznych do Umów Najmu,
- szacowanie kosztów dodatkowych prac wykonywanych dla Najemców (na koszt Wynajmującego) na podstawie zapisów Umów Najmu,
- przygotowywanie i realizacja zleceń dodatkowych wykonywanych dla Najemców na ich koszt (zgodnie z zapisami Umów Najmu),
- prowadzenie rozliczeń ww. prac oraz fit-outów,
- przygotowanie i realizacja procesu koordynacji Najemców,
- inne prace związane z procesem przygotowania przez Najemców Powierzchni Najmu i doprowadzeniem ich do odbiorów końcowych przez służby państwowe (PSP, Sanepid oraz PINB).
- przygotowanie i weryfikacja (podczas negocjacji) załączników technicznych do Umów Najmu,
- szacowanie kosztów dodatkowych prac wykonywanych dla Najemców (na koszt Wynajmującego) na podstawie zapisów Umów Najmu,
- przygotowywanie i realizacja zleceń dodatkowych wykonywanych dla Najemców na ich koszt (zgodnie z zapisami Umów Najmu),
- prowadzenie rozliczeń ww. prac oraz fit-outów,
- przygotowanie i realizacja procesu koordynacji Najemców,
- inne prace związane z procesem przygotowania przez Najemców Powierzchni Najmu i doprowadzeniem ich do odbiorów końcowych przez służby państwowe (PSP, Sanepid oraz PINB).
Project Manager
- rozmowy/negocjacje z przedstawicielami samorządu terytorialnego na etapie powstawania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru, w którym planowana jest Inwestycja (Pasaż Victoria Lublin),
- uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków m.in. dotyczące zakresu prac na nieruchomościach znajdujących się w rejonie obszarowego wpisu do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego Zespołu urbanistycznego Starego Miasta i Śródmieścia miasta Lublina (A/153 i A/915),
- uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach dotyczących nieruchomości wpisanej do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego (A/1610),
- współpraca z pracowaniami projektowymi na etapie tworzenia koncepcji bryłowej jak również na późniejszym etapie przy tworzeniu space planów.
- uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków m.in. dotyczące zakresu prac na nieruchomościach znajdujących się w rejonie obszarowego wpisu do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego Zespołu urbanistycznego Starego Miasta i Śródmieścia miasta Lublina (A/153 i A/915),
- uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach dotyczących nieruchomości wpisanej do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego (A/1610),
- współpraca z pracowaniami projektowymi na etapie tworzenia koncepcji bryłowej jak również na późniejszym etapie przy tworzeniu space planów.
Dyrektor Regionalny
Zarządzanie powierzonymi nieruchomościami:
– tworzenie, wdrażanie, realizacja oraz kontrola budżetów operacyjnych obiektów,
– zapewnienie obsługi technicznej, ochrony, sprzątania; utrzymywanie kontaktów z najemcami; realizacja funduszy marketingowych; tworzenie/odtwarzanie, prowadzenie dokumentacji związanych z nieruchomością,
– przygotowywanie „tenant mix” dla obsługiwanych nieruchomości, komercjalizacja zmodernizowanych obiektów na etapie przygotowania projektu,
– analiza i selekcja ofert potencjalnych najemców oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami (głównie firmy sieciowe), podpisywanie umów,
– zarządzanie procesem realizacji modernizacji obiektów komercyjnych (modernizacje/rozbudowy już istniejących obiektów, często przy funkcjonujących w nich najemcach),
– analiza i selekcja ofert przetargowych pod kątem prowadzonego projektu,
– prowadzenie negocjacji z wykonawcami i podwykonawcami,
– przygotowywanie Książek Projektów (bieżące prace remontowe i inwestycje),
– nadzorowanie pracy projektantów, kierowników budowy, inspektorów nadzoru oraz Generalnego Wykonawcy,
– koordynowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń,
– przygotowywania raportów finansowych, harmonogramów, rozliczeń okresowych oraz końcowe rozliczenie inwestycji,
– planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych w trakcie kolejnych etapów realizacji projektu,
– nadzór nad obiektem w trakcie okresu gwarancyjnego,
– tworzenie, wdrażanie, realizacja oraz kontrola budżetów operacyjnych obiektów,
– zapewnienie obsługi technicznej, ochrony, sprzątania; utrzymywanie kontaktów z najemcami; realizacja funduszy marketingowych; tworzenie/odtwarzanie, prowadzenie dokumentacji związanych z nieruchomością,
– przygotowywanie „tenant mix” dla obsługiwanych nieruchomości, komercjalizacja zmodernizowanych obiektów na etapie przygotowania projektu,
– analiza i selekcja ofert potencjalnych najemców oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami (głównie firmy sieciowe), podpisywanie umów,
– zarządzanie procesem realizacji modernizacji obiektów komercyjnych (modernizacje/rozbudowy już istniejących obiektów, często przy funkcjonujących w nich najemcach),
– analiza i selekcja ofert przetargowych pod kątem prowadzonego projektu,
– prowadzenie negocjacji z wykonawcami i podwykonawcami,
– przygotowywanie Książek Projektów (bieżące prace remontowe i inwestycje),
– nadzorowanie pracy projektantów, kierowników budowy, inspektorów nadzoru oraz Generalnego Wykonawcy,
– koordynowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń,
– przygotowywania raportów finansowych, harmonogramów, rozliczeń okresowych oraz końcowe rozliczenie inwestycji,
– planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych w trakcie kolejnych etapów realizacji projektu,
– nadzór nad obiektem w trakcie okresu gwarancyjnego,
Dyrektor Regionalny
DTC Real Estate S.A.
Zarządzanie powierzonymi nieruchomościami:
– tworzenie, wdrażanie, realizacja oraz kontrola budżetów operacyjnych obiektów,
– zapewnienie obsługi technicznej, ochrony, sprzątania; utrzymywanie kontaktów z najemcami; realizacja funduszy marketingowych; tworzenie/odtwarzanie, prowadzenie dokumentacji związanych z nieruchomością,
– przygotowywanie „tenant mix” dla obsługiwanych nieruchomości, komercjalizacja zmodernizowanych obiektów na etapie przygotowania projektu,
– analiza i selekcja ofert potencjalnych najemców oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami (głównie firmy sieciowe), podpisywanie umów,
– zarządzanie procesem realizacji modernizacji obiektów komercyjnych (modernizacje/rozbudowy już istniejących obiektów, często przy funkcjonujących w nich najemcach),
– analiza i selekcja ofert przetargowych pod kątem prowadzonego projektu,
– prowadzenie negocjacji z wykonawcami i podwykonawcami,
– przygotowywanie Książek Projektów (bieżące prace remontowe i inwestycje),
– nadzorowanie pracy projektantów, kierowników budowy, inspektorów nadzoru oraz Generalnego Wykonawcy,
– koordynowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń,
– przygotowywania raportów finansowych, harmonogramów, rozliczeń okresowych oraz końcowe rozliczenie inwestycji,
– planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych w trakcie kolejnych etapów realizacji projektu,
– nadzór nad obiektem w trakcie okresu gwarancyjnego,
– tworzenie, wdrażanie, realizacja oraz kontrola budżetów operacyjnych obiektów,
– zapewnienie obsługi technicznej, ochrony, sprzątania; utrzymywanie kontaktów z najemcami; realizacja funduszy marketingowych; tworzenie/odtwarzanie, prowadzenie dokumentacji związanych z nieruchomością,
– przygotowywanie „tenant mix” dla obsługiwanych nieruchomości, komercjalizacja zmodernizowanych obiektów na etapie przygotowania projektu,
– analiza i selekcja ofert potencjalnych najemców oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami (głównie firmy sieciowe), podpisywanie umów,
– zarządzanie procesem realizacji modernizacji obiektów komercyjnych (modernizacje/rozbudowy już istniejących obiektów, często przy funkcjonujących w nich najemcach),
– analiza i selekcja ofert przetargowych pod kątem prowadzonego projektu,
– prowadzenie negocjacji z wykonawcami i podwykonawcami,
– przygotowywanie Książek Projektów (bieżące prace remontowe i inwestycje),
– nadzorowanie pracy projektantów, kierowników budowy, inspektorów nadzoru oraz Generalnego Wykonawcy,
– koordynowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń,
– przygotowywania raportów finansowych, harmonogramów, rozliczeń okresowych oraz końcowe rozliczenie inwestycji,
– planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych w trakcie kolejnych etapów realizacji projektu,
– nadzór nad obiektem w trakcie okresu gwarancyjnego,
Szkolenia i kursy
• Kurs dla Zarządcy Nieruchomości - Górnośląskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości
• Praktyki zawodowe dla Zarządcy Nieruchomości - Górnośląskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości
• Kursy informatyczne: Microsoft Office, Microsoft Project, CorelDraw, 3D Studio Max, PhotoShop, Flesh i wiele innych.
Udziały w wielu konferencjach szkoleniowych, m.in.:
• Bezpieczeństwo pożarowe w budownictwie
• Prawne i ekonomiczne aspekty zawierania Umów Najmu w Centrach Handlowych
• Prawne aspekty zarządzania centrum handlowym - Institute for International Research Sp. z o.o. – zakres szkolenia: odpowiedzialność i obowiązki dyrektora CH, uregulowania związane z ochroną środowiska w działalności CH, regulacje związane z rozliczaniem mediów, zabezpieczenia w umowach najmu oraz egzekucja zapisów umowy, nadzór budowlany nad CH, zarządzanie kosztami w działalności CH, eksploatacja, marketing oraz relacje z Najemcami CH, bariery prawno-biurokratyczne w działalności CH, ewakuacja CH.
• Certyfikacja energetyczna budynków
• Walka ze stresem
• Property Management, Faciliy Management w Centrach Handlowych
• Praktyki zawodowe dla Zarządcy Nieruchomości - Górnośląskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości
• Kursy informatyczne: Microsoft Office, Microsoft Project, CorelDraw, 3D Studio Max, PhotoShop, Flesh i wiele innych.
Udziały w wielu konferencjach szkoleniowych, m.in.:
• Bezpieczeństwo pożarowe w budownictwie
• Prawne i ekonomiczne aspekty zawierania Umów Najmu w Centrach Handlowych
• Prawne aspekty zarządzania centrum handlowym - Institute for International Research Sp. z o.o. – zakres szkolenia: odpowiedzialność i obowiązki dyrektora CH, uregulowania związane z ochroną środowiska w działalności CH, regulacje związane z rozliczaniem mediów, zabezpieczenia w umowach najmu oraz egzekucja zapisów umowy, nadzór budowlany nad CH, zarządzanie kosztami w działalności CH, eksploatacja, marketing oraz relacje z Najemcami CH, bariery prawno-biurokratyczne w działalności CH, ewakuacja CH.
• Certyfikacja energetyczna budynków
• Walka ze stresem
• Property Management, Faciliy Management w Centrach Handlowych
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
• Zdrowa sportowa rywalizacja: szachy, skat, bieganie, piłka nożna, squash, darts, narty i rolki
• Dobra książka
• Dobra książka
Grupy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Cyber Property Manager
Aplikacje, aktualności z rynku dla zarządców nieruchomości komercyjnymi i ich klientów oraz wiele więcej w jednym miejscu! Poznaj nasze cyber sztuczki, które usprawnią zarządzanie w każdym aspekcie!
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Gospodarowanie nieruchomościami
Grupa dla obecnych i przyszłych rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości, a także innych osób zainteresowanych tematyką gospodarowania nieruchomościa