Zakres obowiązków:
- opracowywanie wytycznych dla zadań realizowanych w ramach działań Sekcji,
- pozyskiwanie i przygotowywanie danych dla zleconych do wykonania zadań oraz dokonywanie ich analizy,
- tworzenie raportów z zakresu jakości danych na bazie dostępnych narzędzi i technologii informatycznych,
- identyfikacja i konsultowanie nieprawidłowości danych w systemach IT w obsłudze klienta,
- monitorowanie jakości wykonanej poprawy,
- opracowywanie dokumentów i sprawozdań (prezentacje, podsumowania),
- prowadzenie uzgodnień w zakresie jakości danych z innymi komórkami w obsłudze klienta,
- poprawa danych w systemach bilingowych,
- pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (informatyczne, administracyjne lub techniczne)
- znajomość pakietu MS Office na poziomie minimum średnim (Word, PowerPoint, Excel - umiejętność pisania makr, praca na tabelach przestawnych),
- mile widziana znajomość środowiska SQL,
- mile widziane doświadczenie przy tworzeniu analiz, raportów oraz przygotowywaniu prezentacji biznesowych,
- umiejętność podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym,
- umiejętności analityczne i negocjacyjne,
- umiejętność wyciągania wniosków oraz rekomendacja usprawnień
- umiejętność szukania efektywnych rozwiązań,
- dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania,
- dążenie do osiągania wyników, zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych danych,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną nowych wyzwań pracę w prężnie działającej na rynku polskim spółce z branży energetycznej,
- wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna,
- dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe.
Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.
Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim.
W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'
Certyfikat Agencji w KRAZ 10301
Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika do Biura Zarządzania Jakością Danych na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Jakością Danych
forma zatrudnienia: umowa o pracę tymczasową
proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 07.08.2024 r., w pełnym wymiarze czasu pracy
miejsce pracy: Kraków - Stare Miasto
ilość miejsc: 1
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".