- Mailowe i telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie rezerwacji lotów/hoteli;
- Zarządzanie dokumentacją;
- Aktualizacja bazy klientów;
- Współpraca i raportowanie do team managera.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1);
- Gotowość do odbycia 3-tygodniowego, stacjonarnego szkolenia w godzinach;
- Komunikatywność;
- Łatwość w nawiązywaniu relacji;
- Otwartość na pracę zmianową;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie;
- Praca od poniedziałku do niedzieli;
- Godziny pracy: 8-16, 9-17 lub 10-18;
- Praca stacjonarna (Warszawa Służewiec);
- Benefity: opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do okularów.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds obsługi klienta z językiem niemieckim.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".