Customer Support Representative with languages, Wrocław - oferta pracy - GoldenLine.pl Adecco - Customer Support Representative with languages

Oferta archiwalna

Zobacz profil Adecco
Adecco jest światowym liderem wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5 600 placówek w ponad 60 krajach i zatrudnia 33 000 osób. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2011 roku dzięki Adecco Poland pracę znalazło ponad 27 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).

Adecco Poland aktualnie poszukuje kandydata/-tki na stanowisko:

Customer Support Representative with languages

nr ref.: CSR/01/2012
Miejsce pracy: Wrocław


Key duties will include:

• Working on entitlement database
• Creating account flows through all customer database interface
• Clarifications of all customer's requests and incidents
• Updating cases on a daily bases
• Ensuring adherence of rules that help with problem resolution and maintain backlog managing
• Handling customer phone calls and addressing their issues in a timely manner
• Prolonging contracts with the clients
• Selling new products

Candidate’s profile:

• Excellent Russian/Spanish/French/German and English language skills
• 1 year of experience on similar position
• Flexibility for work’s shift
• Strong customer handling skills
• Good team player
• Self motivated person
• Positive work attitude
• Selling skills would be an advantage

Our Client offers:

• Professional development
• Work in international environment
• Competitive salary and benefits


Aplikuj teraz

Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl oraz obserwacji oficjalnego bloga Adecco Poland na www.goldenline.pl/mikroblog/adecco

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.