Piotr Zielonka

Student, Uniwersytet Warszawski
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Evaluation Analiza czynnikowa Google Analytics IRT LaTeX Linear Models Analiza rynku Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PostgreSQL Socjologia SPSS Stata Statistical Inference Statystyka VBA Wordpress R

Doświadczenie zawodowe

Instytut Badań Edukacyjnych
Specjalista ds. badań i analiz
Praca przy realizacji badania PISA 2015, Data Management badania PISA..
Przygotowywanie i przetwarzanie zbiorów danych i dokumentów (R, SQL, VBA). Integrowanie zbiorów danych pochodzących z różnych źródeł (VBA, R). Analiza ilościowa danych (modele liniowe, regresja logistyczna, modele efektów mieszanych, analiza czynnikowa, złożone schematy doboru próby, symulacje), przygotowywanie raportów z badań (ewaluacje, schematy kontrfaktyczne). Przygotowywanie specjalistycznych wykresów i map. Dobieranie i losowanie prób do badań, odbieranie zbiorów danych od wykonawców badań.
PSDB Sp. z o.o.
Asystent ds. badań i analiz
Przetwarzanie (VBA) i analiza danych, przygotowanie raportów.
Logo
Członek zespołu, administrator strony, analityk
Na Straży Sondaży
Prace koncepcyjne, rozwój projektu. Przygotowywanie raportów, artykułów i treści na stronę. Publikowanie treści na stronie. Współpraca i nadzór przy rozwoju witryny internetowej. Analiza publikacji prasowych. Analiza ruchu na stronie (google analitics).
Logo
Członek zespołu przygotowującego raport
PEJK UW
Opisanie bazy danych (SPSS). Edycja głównego raportu z IV edycji Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia na UW. Wykonanie serii kilkudziesięciu podobnych raportów szczegółowych dla jednostek dydaktycznych i zestawień aneksowych (VBA).
Logo
Członek zespołu terenowego
PEJK UW
Zbieranie danych do projektu "Monitorowanie losów absolwentów uczelni wyższych z wykorzystaniem danych administracyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych". Zbieranie szczegółowych i złożonych danych na temat programów studiów, przedmiotów kluczowych i form zaliczeń i kodowanie do zestandaryzowanej formy.

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Instytut Socjologii UW
Instytut Socjologii UW
Grupa dla absolwentów i studentów Instytutu Socjologii UW na Karowej.
Statystyka
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie