Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
B2C
Biznes
Strategia biznesowa
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Keying
Klucz (do zamka)
Managing Key Accounts
Marketing
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Public Relations
Publikacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. marketingu
Przebudowa i stworzenie od podstaw działu marketingu.
Zarządzanie działem marketingu wraz z podległym zespołem
Współpraca z działem retail i e-comers: traffic, konwersja, średni koszyk, ilość szt. na paragonie, VM.
Współpraca i koordynacja działań w ramach marek: Sportowy Sklep, Sklep Biegacza, WorldBox, WSS, CL20, Zgoda FC, Sklep Dla Turysty, Sklep Koszykarza, Sklep Siatkarza.
Kontrola i udział w tworzeniu kampanii z kluczowymi dostawcami i partnerami. Nike, Adidas, Reebok, New Balance, Under Armour itp..
Odpowiedzialność za spójność komunikacji marek, zgodnie z założeniami. Współpraca z agencjami zewnętrznymi, organizacja eventów.
Koordynowanie procesu pozyskiwania bazy leadów w trosce o ich jakość i efektywne wykorzystywanie.
Opracowanie standardów i procesów w dziale. Nadzór nad tworzeniem "ikony marketingowej", profilu klienta, udział w tworzeniu storytellingu, hasła, wizji marek. Udział i kierowanie procesem , rebrandingu, budowanie wzrostu rozpoznawalności i świadomości marek.
Tworzenie i kontrola wdrożenia planów marketingowych, w tym: budżetu, kalendarza marketingowego.
Ścisła współpraca z działem e-commerce - digital, social media, koordynowanie działań w tym influencing marketing.
Zobacz mniej
Zarządzanie działem marketingu wraz z podległym zespołem
Współpraca z działem retail i e-comers: traffic, konwersja, średni koszyk, ilość szt. na paragonie, VM.
Współpraca i koordynacja działań w ramach marek: Sportowy Sklep, Sklep Biegacza, WorldBox, WSS, CL20, Zgoda FC, Sklep Dla Turysty, Sklep Koszykarza, Sklep Siatkarza.
Kontrola i udział w tworzeniu kampanii z kluczowymi dostawcami i partnerami. Nike, Adidas, Reebok, New Balance, Under Armour itp..
Odpowiedzialność za spójność komunikacji marek, zgodnie z założeniami. Współpraca z agencjami zewnętrznymi, organizacja eventów.
Koordynowanie procesu pozyskiwania bazy leadów w trosce o ich jakość i efektywne wykorzystywanie.
Opracowanie standardów i procesów w dziale. Nadzór nad tworzeniem "ikony marketingowej", profilu klienta, udział w tworzeniu storytellingu, hasła, wizji marek. Udział i kierowanie procesem , rebrandingu, budowanie wzrostu rozpoznawalności i świadomości marek.
Tworzenie i kontrola wdrożenia planów marketingowych, w tym: budżetu, kalendarza marketingowego.
Ścisła współpraca z działem e-commerce - digital, social media, koordynowanie działań w tym influencing marketing.
Zobacz mniej
Key Account Manager
Tworzenie i realizacja budżetów sprzedażowych. Współpraca z kluczowymi dystrybutorami - 80% biznesu total.
Tworzenie i implementacja strategii sprzedaży m.in. Grupa PSB. – największa grupa dystrybucyjna w Polsce.
Przygotowywanie i wdrażanie planów sprzedażowych i marketingowych.
Analiza wyników sprzedaży. Analiza klienta oraz efektywności działań marketingowych.
Udział w tworzeniu kalendarza akcji marketingowych.
Opracowywanie kampanii promocyjnych zwiększających sprzedaż.
Realizacja sprzedaży w oparciu o kluczowe parametry: marża, cena, rabat.
Przygotowywanie umów handlowych.
Tworzenie programów motywacyjnych dla zespołów handlowych.
Tworzenie i implementacja strategii sprzedaży m.in. Grupa PSB. – największa grupa dystrybucyjna w Polsce.
Przygotowywanie i wdrażanie planów sprzedażowych i marketingowych.
Analiza wyników sprzedaży. Analiza klienta oraz efektywności działań marketingowych.
Udział w tworzeniu kalendarza akcji marketingowych.
Opracowywanie kampanii promocyjnych zwiększających sprzedaż.
Realizacja sprzedaży w oparciu o kluczowe parametry: marża, cena, rabat.
Przygotowywanie umów handlowych.
Tworzenie programów motywacyjnych dla zespołów handlowych.
wystawiono
W organizacji zdecydowany lider, w towarzystwie świetny kolega. Piotr to menedżer który zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym nie uznaje kompromisów ani półśrodków. Świetny motywator i zdecydowany mentor dla swoich pracowników. Zarządzanie problem to jego ulubione zajęcie. Kreatywny, dynamiczny i nastawiony na sukces facet. Typ zwycięzcy.
Sales Menager
Tworzenie i zarządzanie budżetem sprzedaży.
Zarządzanie zespołem handlowców i presellerów oraz KAM-ów.
Szkolenie i rozwijanie kompetencji podległych handlowców.
Tworzenie umów handlowych, kontraktów oraz mechanizmów dystrybucyjnych.
Samodzielne prowadzenie rekrutacji. Udział w tworzeniu sieci sklepów producenckich ,,Studio Dekoral" - ponad 500 sklepów w Polsce.
Tworzenie standardów ekspozycji.Współudział w opracowaniu dla sił sprzedaży podręcznika standardów. Współuczestnictwo w koordynacji badań rynkowych, obejmujących wszystkie kanały dystrybucji.
Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień.
Zarządzanie zespołem handlowców i presellerów oraz KAM-ów.
Szkolenie i rozwijanie kompetencji podległych handlowców.
Tworzenie umów handlowych, kontraktów oraz mechanizmów dystrybucyjnych.
Samodzielne prowadzenie rekrutacji. Udział w tworzeniu sieci sklepów producenckich ,,Studio Dekoral" - ponad 500 sklepów w Polsce.
Tworzenie standardów ekspozycji.Współudział w opracowaniu dla sił sprzedaży podręcznika standardów. Współuczestnictwo w koordynacji badań rynkowych, obejmujących wszystkie kanały dystrybucji.
Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień.
wystawiono
Doświadczenie poparte wiedzą w zarządzaniu sprzedaż, szef i wzór dla podwładnych, nieformalny lider zespołów / zmian
podwładny
wystawiono
Piotrek jest uważany przez mnie za jednego z najlepszych Managerów sprzedaży w firmie PPG Deco Polska. Określenie „da Vinci sprzedaży” nie jest przypadkowe.
Piotrek, jako Kierownik Regionalny nauczył Mnie: Bardzo dobrej znajomości specyfiki sprzedaży i egzekucji polityki handlowej, Umiejętność szybkiej adaptacji w nowych warunkach, elastyczność. Bardzo dobrej umiejętności negocjacyjnej. Dzięki Piotrkowi poznałem nowoczesne podejście do biznesu.
Piotrek potrafi budować zespół, motywować ludzi do rozwoju, – Za co osobiście jestem mu wdzięczny.
Osobiście uważam, że każdy liczący się pracodawca w Polsce powinien posiadać w swoim zespole takich ludzi.
Piotrek, jako Kierownik Regionalny nauczył Mnie: Bardzo dobrej znajomości specyfiki sprzedaży i egzekucji polityki handlowej, Umiejętność szybkiej adaptacji w nowych warunkach, elastyczność. Bardzo dobrej umiejętności negocjacyjnej. Dzięki Piotrkowi poznałem nowoczesne podejście do biznesu.
Piotrek potrafi budować zespół, motywować ludzi do rozwoju, – Za co osobiście jestem mu wdzięczny.
Osobiście uważam, że każdy liczący się pracodawca w Polsce powinien posiadać w swoim zespole takich ludzi.
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
PPG Deco Polska – Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów hurtowych i detalicznych.
Implementacja nowych produktów w poszczególnych kanałach.
Realizowanie budżetów odsprzedażowych.
Przeprowadzanie i rozliczanie działań promocyjnych.
Rozbudowa sieci punktów partnerskich.
Przygotowywanie raportów i rozliczeń.
Implementacja nowych produktów w poszczególnych kanałach.
Realizowanie budżetów odsprzedażowych.
Przeprowadzanie i rozliczanie działań promocyjnych.
Rozbudowa sieci punktów partnerskich.
Przygotowywanie raportów i rozliczeń.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zainteresowania
Wyprawy, kolarstwo MTB, XC, komunikacja, fotografia.
Organizacje
ZHP
Grupy
Kolarstwo
Profesjonalne i zawodowe kolarstwo. MTB, Szosa, Tor, Downhill, Dual slalom, Four Cross, Trial.
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Fantastycznie porywać ludzi do działania i przemawiać do zgromadzonych tak, by dokładnie czekali na takie słowa jakie Ty wypowiesz. Czy jest to możliwe?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.