Piotr Rorat

DYREKTOR SPRZEDAŻY W ZELMER MARKET
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Rozwój działalności CRM FMCG Rozwój kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Analiza rynku Negocjacje Handel Zarządzanie Sprzedażą Strategia Zarządzanie łańcuchem dostaw Trade Marketing wycenianie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customers Sales Director
AMKA Group
General Management of AMKA's customers on the Polish market
Zelmer Market sp. z o.o.
Market Development Manager
Zarzadzanie wszystkimi kanałami sprzedaży na rynku Polskim
Marek Ł.
Marek Ł. · współpracownik
wystawiono
Znakomity manager wartosciowy dla kazdej organizacji ,która chce zanotować szybkie wzrosty
Nestle Waters Polska
NATIONAL TRADITIONAL TRADE CHANNEL MANAGER
Odpowiedzialny za kreowanie i egzekwowanie polityki sprzedaży w Tradycyjnym Kanale Sprzedaży. Zarządzanie 65 osobowym zespołem sprzedaży
Carey Agri
Field Force Manager-kanał KA
Odpowiedzialny za realizację planów sprzedaży w kanale MT w Polsce.(egzekucja ustaleń centralnych oraz lokalnych na poziomie hal)
Zarządzanie zespołem 5 RKAM/45 PH ds spraw sieci KA
ROYAL UNIBREW POLSKA
DYREKTOR DS MARKETINGU HANDLOWEGO
Odpowiedzialny za rozwój strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym(TT+HoReCa)oraz MT.
Zarządzanie zespołem 3 Specjalistów ds Trade Marketingu
Kreowanie polityki cenowej, standardów merchandisingu.
Przygotowywanie i wprowadzanie w życie skutecznych programow zwiększających sprzedaż w podległych kanałach (programy lojalnościowe,promocje kanałowe, programy motywacyjne dla własnych oraz zewnętrznych sił sprzedaży)
Zarządzanie polityką POS w poszczególnych kanałach sprzedaży
ROYAL UNIBREW POLSKA
Head of Trade Marketing Manager
In charge of creation and implementation of operational strategy in wholesale and retail (traditional)
channel in Poland; scope of tasks: creation of price policy, merchandising standard, preparation of channel
promotions (HoReCa, Retail, MT), POS materials including visualization, development of alternative distribution channels, e.g. authorized distributors, implementation of strategy through training , presentation and motivation programs for Sales Department, wholesalers SR’s, planning, management and budget control. Managing a team of 3 Trade Marketing Specialists and Sales Analyst.
McCormick Polska S.A.
Krajowy Kierownik ds Kluczowych Klientow
Odpowiedzialny za rozwój, prowadzenie bezpośrednie wszystkich największych krajowych sieci w kanale TT, Lider Grupy projektowej wprowadzającej alternatywny system dystrybucji produktów Galeo /Warzywko.
Zarządzanie zespołem 2 KAM (kanał tradycyjny sprzedaży)
McCormick Polska S.A.
National Key Account Manager (TT)
In charge of creation and implementation of operational strategy in retail (traditional) and wholesale channel in Poland; scope of tasks: management of regional chains e.g. Lewiatan, PoloMarket, Spar, Julius Meinl, Rabat 34, Bomi, Piotr i Paweł, Chata Polska, Stokrotka, Eko, Eldorado, Milo, negotiation Customer Development Agreements with main Kamis retail and wholesale chains, creation of price policy, preparation of promotional programs for retail channel (including chains), development alternative distribution channel- wholesale (exclusivity for sale of brands such as: Warzywko, Galeo); implementation of strategy through training and presentation for Sales Department, planning, management and control budget. Managing a team of 2 Key Account Managers TT
PepsiAmericas
Kierownik ds Rozwoju kanału Tradycyjnego oraz Hurtowego
Odpowiedzialny za przygotowanie oraz wprowadzenie skutecznych narzędzi sprzedaży w kanale TT oraz Hurcie w Pepsi w Polsce
Zarzadzanie pośrednie zespołem 10 kierowników ds rozwoju kanału TT oraz hurtowego
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Śląskie Zakłady Przemysłu Cukierniczego ”Hanka S.A
Zarządzanie zespołem 10 PH
Odpowiedzialny za politykę handlową firmy w powierzonym obszarze sprzedaży (obecne województwo Łódzkie, Dolnośląskie)
Rainbow Tours SA
Licencjonowany pilot wycieczek zagranicznych
Odpowiedzialny za prowadzenie grup wycieczkowych- przewodnik oraz rezydent w Anglii.

Edukacja

Logo
Psychology in Business, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Podróźe, pływanie, jazda konna, narty, historia

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching online
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
Coaching Poznań
Coaching Poznań
Grupa dla zainteresowanych coachingiem, oraz szeroko rozumianym rozwojem osobistym:)
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Manage or Die
Manage or Die
Fundacja Rozwoju Menedżerskiego
PIENIĄDZ W CENIE
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Prakseologia. Sprawne działanie
Prakseologia. Sprawne działanie
EFEKTYWNOŚĆ - SPRAWNOŚĆ - SKUTECZNOŚĆ - RACJONALNOŚĆ - EKONOMICZNOŚĆ - W dzisiejszym świecie chaosu warto propagować idee sprawnego działania. Logika, sprawność, skuteczność, racjonalność, ekonomika,
Programy Partnerskie
Programy Partnerskie
Internet? No way.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość