Umiejętności
Zarządzanie klientami
Budżety
Rozwój działalności
Budowa
Zarządzanie umowami
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Inżynieria
Zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje
New Business Development
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży - Odwodnienia Budynków
Zarządzanie działem odwodnień budynków (odwodnienia i rury ze stali nierdzewnej, separatory tłuszczu, pompownie kompaktowe):
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy ACO w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem techniczno-sprzedażowym:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
• budowa systemu motywacyjnego
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• zapewnienie dostępności kluczowych produktów
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w segmencie odwodnień budynków (odwodnienia i rury ze stali nierdzewnej, separatory tłuszczu, pompownie kompaktowe):
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• bezpośrednie wsparcie negocjacyjne dla największych projektów (negocjacje cen zakupu od dostawców oraz sprzedaży do klientów)
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• opracowywanie budżetów sprzedażowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w segmencie produkcji spożywczej oraz kuchni profesjonalnych
• usprawnianie procesów ofertowych, logistycznych oraz sprzedażowych
- Zarządzanie działaniami marketingowymi dla segmentu odwodnień budynków:
• przygotowanie planów marketingowych
• zarządzanie budżetem marketingowym
• przygotowanie i zapewnienie materiałów marketingowych (materiały drukowane, strona www)
• tworzenie bazy referencji
• organizacja imprez dla klientów
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy ACO w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem techniczno-sprzedażowym:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
• budowa systemu motywacyjnego
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• zapewnienie dostępności kluczowych produktów
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w segmencie odwodnień budynków (odwodnienia i rury ze stali nierdzewnej, separatory tłuszczu, pompownie kompaktowe):
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• bezpośrednie wsparcie negocjacyjne dla największych projektów (negocjacje cen zakupu od dostawców oraz sprzedaży do klientów)
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• opracowywanie budżetów sprzedażowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w segmencie produkcji spożywczej oraz kuchni profesjonalnych
• usprawnianie procesów ofertowych, logistycznych oraz sprzedażowych
- Zarządzanie działaniami marketingowymi dla segmentu odwodnień budynków:
• przygotowanie planów marketingowych
• zarządzanie budżetem marketingowym
• przygotowanie i zapewnienie materiałów marketingowych (materiały drukowane, strona www)
• tworzenie bazy referencji
• organizacja imprez dla klientów
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
Dyrektor Działu Rozwoju Biznesu, Koordynator BU Transport
Xylem Water Solutions Polska Sp. z o.o. (po zmianie nazwy z ITT Water & Wastewater Polska)
Zarządzanie działem Transport (pompy i pompownie ścieków oraz osadów, pompy do wody czystej i przemysłu - AWS):
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy Xylem w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem inżynierów przygotowujących dobory techniczne oraz oferty na pompy i pompownie ściekowe:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe:
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• udział w negocjacjach kluczowych kontraktów
• wsparcie techniczno-handlowe w terenie
• organizacja i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń dla klientów
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• tworzenie bazy referencji
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy Xylem w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem inżynierów przygotowujących dobory techniczne oraz oferty na pompy i pompownie ściekowe:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe:
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• udział w negocjacjach kluczowych kontraktów
• wsparcie techniczno-handlowe w terenie
• organizacja i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń dla klientów
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• tworzenie bazy referencji
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi
Dyrektor Rozwoju Biznesu, Koordynator Działu Transport
Xylem Water Solutions Polska (wcześniej ITT W&WW)
Zarządzanie segmentem Transport (pompy i pompownie ścieków oraz osadów):
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy Xylem w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem inżynierów przygotowujących dobory techniczne oraz oferty na pompy i pompownie ściekowe:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe segmentu:
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• udział w negocjacjach kluczowych kontraktów
• wsparcie techniczno-handlowe w terenie
• organizacja i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń dla klientów
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• tworzenie bazy referencji
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu firmy Xylem w Polsce
- Zarządzanie podległym zespołem inżynierów przygotowujących dobory techniczne oraz oferty na pompy i pompownie ściekowe:
• organizacja, nadzór i ocena pracy zespołu
• zapewnienie szkoleń produktowych
- Budowanie strategii rozwoju segmentu w tym:
• analiza rynku
• analiza konkurencji
• opracowywanie oraz wdrażanie inicjatyw i rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną firmy
- Zarządzanie produktem:
• optymalizacja oferty produktowej pod kątem potrzeb rynkowych
• strategia cenowa
• analizy porównawcze portfolio firmy względem firm konkurencyjnych
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• zapewnienie niezbędnej dokumentacji produktowej
• szkolenia oraz prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne z wiedzy produktowej
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe segmentu:
• follow-up kluczowych tematów na rynku
• udział w negocjacjach kluczowych kontraktów
• wsparcie techniczno-handlowe w terenie
• organizacja i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń dla klientów
• analiza wyników sprzedażowych oraz sporządzanie prognoz sprzedaży
• tworzenie bazy referencji
• reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych
Kierownik Biura Regionalnego
Realizacja budżetu sprzedaży na podległym terenie (pompy i pompownie ścieków, systemy mieszania):
- Raportowanie do dyrektora handlowego
• analiza rynku inwestycji na podległym terenie
• follow-up kluczowych tematów sprzedażowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• prowadzenie projektów od strony sprzedażowej oraz negocjacje warunków handlowych
• prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
• wsparcie techniczne użytkowników końcowych
• reprezentowanie firmy na targach, imprezach branżowych
- Raportowanie do dyrektora handlowego
• analiza rynku inwestycji na podległym terenie
• follow-up kluczowych tematów sprzedażowych
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• prowadzenie projektów od strony sprzedażowej oraz negocjacje warunków handlowych
• prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
• wsparcie techniczne użytkowników końcowych
• reprezentowanie firmy na targach, imprezach branżowych
Inżynier Projektów
Dokonywanie obliczeń i przygotowywanie ofert techniczno-handlowych w zakresie pomp, mieszadeł i systemów napowietrzania dla potrzeb technologii oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Tenis ziemny
Wspinaczka skałkowa
Rozwój osobisty
Wspinaczka skałkowa
Rozwój osobisty
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
gokarty, turnieje gokartowe
Grupa dla miłośników gokartów i wszystkiego co z nimi związane... Turnieje, spotkania, imprezy... Jeżeli lubisz wyszaleć się na torze i masz pomysły na coś nowego zapraszamy.
Szkoła Tenisa Yellow Tenis
Szkoła Tenisa Warszawa
Grupa dla pasjonatów. odbijania żółtej piłeczki .Nauka gry Warszawa, obozy, eventy tenisowe
#playtenisbeyellow
Tenis
Biały Sport- polegający na uganianiu się dwóch do czterech osób za żółtą piłką pokrytą filce.
Odmiana damsko męska zwana jest MIXtem
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.