Piotr Lisiecki
strategie przedsiębiorstw/branding/innowacje biznesowe/marketing/sprzedaż/PR/konsultant biznesowy/zarządzanie
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA:
06.1997
Trening w ramach programu Phare w Helsinki School of Economics w Finlandii
(obecnie: Aalto University)
02.1997
Trening w ramach programu Phare na Uniwersytecie w Aarhus w Danii
2003
Konferencja- referat: „Public Relations – an instrument for transformation and development of higher education in Central and Eastern Europe”, Akademia Ekonomiczna, Poznań
2004
Konferencja-referat: „Strategie cen w szkołach wyższych”; Marketing szkół wyższych, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2004
Konferencji: “15th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, San Diego, USA
2005
Konferencja-referat: „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”; Marketingowe zarządzanie uczelnią, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2005
Konferencja-referat: „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”; 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, Chicago, USA
2008
Konferencja-referat: „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”; Marketing w szkole wyższej; Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2011
Summer school “Berkeley Institutes on Higher Education”; Clark Kerr Institute; University of California; Berkeley, CA, USA
06.1997
Trening w ramach programu Phare w Helsinki School of Economics w Finlandii
(obecnie: Aalto University)
02.1997
Trening w ramach programu Phare na Uniwersytecie w Aarhus w Danii
2003
Konferencja- referat: „Public Relations – an instrument for transformation and development of higher education in Central and Eastern Europe”, Akademia Ekonomiczna, Poznań
2004
Konferencja-referat: „Strategie cen w szkołach wyższych”; Marketing szkół wyższych, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2004
Konferencji: “15th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, San Diego, USA
2005
Konferencja-referat: „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”; Marketingowe zarządzanie uczelnią, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2005
Konferencja-referat: „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”; 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, Chicago, USA
2008
Konferencja-referat: „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”; Marketing w szkole wyższej; Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań
2011
Summer school “Berkeley Institutes on Higher Education”; Clark Kerr Institute; University of California; Berkeley, CA, USA
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Zainteresowania naukowe: zagadnienie związane ze strategiami biznesowymi
i brandingiem; design management
Inne: turystyka
Sport: pływanie, tenis ziemny, rower, narty, rolki
i brandingiem; design management
Inne: turystyka
Sport: pływanie, tenis ziemny, rower, narty, rolki
Organizacje
członek American Marketing Association
Inne
KLUCZOWE KOMPETENCJE:
Zarządzanie: zarządzanie strategiczne, kierowanie organizacjami, zarządzanie
działami sprzedaży i marketingu, budowanie zespołów i kierowanie nimi,
umiejętność pracy w zespole, zdolności przywódcze (wizja, entuzjazm, motywacja,
mentoring), zarządzanie projektami, umiejętności negocjacyjne, umiejętności
strukturyzowania planu działania, ustalania priorytetów i zarządzania czasem
Finanse: umiejętność zarządzania finansami przedsiębiorstw
Marketing: umiejętność opracowywania i wdrażania strategii marketingowych i
strategii sprzedaży, znajomość zagadnień związanych z brandingiem, strategią
produktu, cen oraz działań związanych z komunikacją marketingową (ATL, BTL),
doświadczenie w tworzeniu i efektywnym zarządzaniu kanałami dystrybucji,
doświadczenie w działalności marketingowej adresowanej zarówno do klientów
instytucjonalnych (B2B), jak również indywidualnych (B2C)
Komunikacja: umiejętność nawiązywania relacji - kontaktów, umiejętność
prowadzenia treningów komunikacyjnych i prezentacji, doświadczenie
negocjacyjne
PUBLIKACJE:
• Piotr Lisiecki, Jarosław Olszewski, „Strategia produktu na rynku farmaceutceutycznym”, Marketing Farmaceutyczny, AE, 1995.
• Maciej Kolasiński, Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „The Strategic Role of Public Relations in Creating the Competitive Advantages of Private Higher Education in Poland: The Example of the School of Banking in Poznań”, UNESCO – Higher Education in Europe, Vol. XXVIII, No. 4, 2003.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Cena na rynku edukacji wyższej”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Strategie cen w szkołach wyższych”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „ Czy dobra uczelnia musi być droga”, Nowe Życie Gospodarcze, Numer 1/2005.
• Piotr Lisiecki, „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą” praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i P. Lisieckiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006.
• Piotr Lisiecki, „Po pierwsze wyróżnij się!” Nowe Życie Gospodarcze, Numer 13/2005
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”, 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education, Chicago (USA), American Marketing Association (AMA)
• Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą”, praca zbiorowa pod redakcją, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Konkurencja cenowa na rynku
usług edukacji wyższej”, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź, 2006r.
• Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”, „Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej” praca zbiorowa pod redakcją Grażyny Nowaczyk i Dariusza Sobolewskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2011.
Zarządzanie: zarządzanie strategiczne, kierowanie organizacjami, zarządzanie
działami sprzedaży i marketingu, budowanie zespołów i kierowanie nimi,
umiejętność pracy w zespole, zdolności przywódcze (wizja, entuzjazm, motywacja,
mentoring), zarządzanie projektami, umiejętności negocjacyjne, umiejętności
strukturyzowania planu działania, ustalania priorytetów i zarządzania czasem
Finanse: umiejętność zarządzania finansami przedsiębiorstw
Marketing: umiejętność opracowywania i wdrażania strategii marketingowych i
strategii sprzedaży, znajomość zagadnień związanych z brandingiem, strategią
produktu, cen oraz działań związanych z komunikacją marketingową (ATL, BTL),
doświadczenie w tworzeniu i efektywnym zarządzaniu kanałami dystrybucji,
doświadczenie w działalności marketingowej adresowanej zarówno do klientów
instytucjonalnych (B2B), jak również indywidualnych (B2C)
Komunikacja: umiejętność nawiązywania relacji - kontaktów, umiejętność
prowadzenia treningów komunikacyjnych i prezentacji, doświadczenie
negocjacyjne
PUBLIKACJE:
• Piotr Lisiecki, Jarosław Olszewski, „Strategia produktu na rynku farmaceutceutycznym”, Marketing Farmaceutyczny, AE, 1995.
• Maciej Kolasiński, Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „The Strategic Role of Public Relations in Creating the Competitive Advantages of Private Higher Education in Poland: The Example of the School of Banking in Poznań”, UNESCO – Higher Education in Europe, Vol. XXVIII, No. 4, 2003.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Cena na rynku edukacji wyższej”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Strategie cen w szkołach wyższych”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „ Czy dobra uczelnia musi być droga”, Nowe Życie Gospodarcze, Numer 1/2005.
• Piotr Lisiecki, „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą” praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i P. Lisieckiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006.
• Piotr Lisiecki, „Po pierwsze wyróżnij się!” Nowe Życie Gospodarcze, Numer 13/2005
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”, 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education, Chicago (USA), American Marketing Association (AMA)
• Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą”, praca zbiorowa pod redakcją, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006
• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Konkurencja cenowa na rynku
usług edukacji wyższej”, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź, 2006r.
• Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”, „Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej” praca zbiorowa pod redakcją Grażyny Nowaczyk i Dariusza Sobolewskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2011.