Piotr Lisiecki

Piotr Lisiecki

strategie przedsiębiorstw/branding/innowacje biznesowe/marketing/sprzedaż/PR/konsultant biznesowy/zarządzanie
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Członek Konwentu (Rady Nadzorczej)/Przewodniczący Konwentu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
Dyrektor Pionu Marketingu i Rozwoju Sieci/Członek Zarządu
Towarzystwo Edukacji Bankowej SA
Z-ca Dyrektora ds. szkół wyższych
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Dyrektor Generalny/Prezes Zarządu
Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych NORTE Sp. zo.o.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Dyrektor Działu Marketingu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Kierownik Podyplomowego Studium Marketingu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wykładowca
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Szkolenia i kursy

SZKOLENIA:

06.1997
Trening w ramach programu Phare w Helsinki School of Economics w Finlandii
(obecnie: Aalto University)

02.1997
Trening w ramach programu Phare na Uniwersytecie w Aarhus w Danii

2003
Konferencja- referat: „Public Relations – an instrument for transformation and development of higher education in Central and Eastern Europe”, Akademia Ekonomiczna, Poznań

2004
Konferencja-referat: „Strategie cen w szkołach wyższych”; Marketing szkół wyższych, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań

2004
Konferencji: “15th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, San Diego, USA

2005
Konferencja-referat: „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”; Marketingowe zarządzanie uczelnią, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań

2005
Konferencja-referat: „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”; 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education”, American Marketing Association, Chicago, USA

2008
Konferencja-referat: „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”; Marketing w szkole wyższej; Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań

2011
Summer school “Berkeley Institutes on Higher Education”; Clark Kerr Institute; University of California; Berkeley, CA, USA

Edukacja

Logo
Storytelling Marki, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
International Business and Management, MBA
Helsinki School of Economics \\(obecnie Aalto University\\)
Logo
Podyplomowe Studium Zarządzania, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Podylomowe Studium Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu \\(obecnie Uniwersytet Ekonomiczny\\)

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją

Zainteresowania

Zainteresowania naukowe: zagadnienie związane ze strategiami biznesowymi
i brandingiem; design management
Inne: turystyka
Sport: pływanie, tenis ziemny, rower, narty, rolki

Organizacje

członek American Marketing Association

Inne

KLUCZOWE KOMPETENCJE:
Zarządzanie: zarządzanie strategiczne, kierowanie organizacjami, zarządzanie
działami sprzedaży i marketingu, budowanie zespołów i kierowanie nimi,
umiejętność pracy w zespole, zdolności przywódcze (wizja, entuzjazm, motywacja,
mentoring), zarządzanie projektami, umiejętności negocjacyjne, umiejętności
strukturyzowania planu działania, ustalania priorytetów i zarządzania czasem

Finanse: umiejętność zarządzania finansami przedsiębiorstw

Marketing: umiejętność opracowywania i wdrażania strategii marketingowych i
strategii sprzedaży, znajomość zagadnień związanych z brandingiem, strategią
produktu, cen oraz działań związanych z komunikacją marketingową (ATL, BTL),
doświadczenie w tworzeniu i efektywnym zarządzaniu kanałami dystrybucji,
doświadczenie w działalności marketingowej adresowanej zarówno do klientów
instytucjonalnych (B2B), jak również indywidualnych (B2C)

Komunikacja: umiejętność nawiązywania relacji - kontaktów, umiejętność
prowadzenia treningów komunikacyjnych i prezentacji, doświadczenie
negocjacyjne


PUBLIKACJE:

• Piotr Lisiecki, Jarosław Olszewski, „Strategia produktu na rynku farmaceutceutycznym”, Marketing Farmaceutyczny, AE, 1995.

• Maciej Kolasiński, Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „The Strategic Role of Public Relations in Creating the Competitive Advantages of Private Higher Education in Poland: The Example of the School of Banking in Poznań”, UNESCO – Higher Education in Europe, Vol. XXVIII, No. 4, 2003.

• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Cena na rynku edukacji wyższej”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.

• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Strategie cen w szkołach wyższych”, Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod redakcją. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004.

• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „ Czy dobra uczelnia musi być droga”, Nowe Życie Gospodarcze, Numer 1/2005.

• Piotr Lisiecki, „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich”, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą” praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i P. Lisieckiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006.

• Piotr Lisiecki, „Po pierwsze wyróżnij się!” Nowe Życie Gospodarcze, Numer 13/2005

• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College Network”, 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education, Chicago (USA), American Marketing Association (AMA)

• Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą”, praca zbiorowa pod redakcją, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006

• Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Konkurencja cenowa na rynku
usług edukacji wyższej”, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź, 2006r.

• Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „Wyróżniać się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych”, „Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej” praca zbiorowa pod redakcją Grażyny Nowaczyk i Dariusza Sobolewskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2011.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Tenis ziemny  wielkopolska
Tenis ziemny wielkopolska
Grupa zrzeszająca osoby grające w tenisa rekreacyjnie.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Wyjazdy na narty/snowboard
Wyjazdy na narty/snowboard
OGŁOSZENIA, SPOTKANIA, WYJAZDY NA NARTY/SNOWBOARD...