Umiejętności
Market Monitoring
New Business Development
Project Management
Supply Operations
Human Resources Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie marketingiem
Setting strategies and goals
budget development and impementation
Supply Planning
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Logistics Specialist for Baltic Area
- Zarządzanie łańcuchem dostaw – planowanie zapasu, zarządzanie zamówieniami w fabrykach, dostawy: wejście i wyjście towaru, fakturowanie, kontrola przepływu towaru i towaru przeterminowanego, ustalanie rodzaju transportu i terminów,
- Rozwój sprzedaży i monitoring rynku dla kategorii SDA.
- Wdrożenie nowych typów dostaw – dostawy łączone oraz narzędzia do planowania (kontrola zapasu, zamówień i planów) oparte na bazie programu EXCEL,
- Wprowadzenie do oferty produktów Grundig dla jednego z partnerów zrzeszonych w grupie Euronics – Estonia.
- Rozwój sprzedaży i monitoring rynku dla kategorii SDA.
- Wdrożenie nowych typów dostaw – dostawy łączone oraz narzędzia do planowania (kontrola zapasu, zamówień i planów) oparte na bazie programu EXCEL,
- Wprowadzenie do oferty produktów Grundig dla jednego z partnerów zrzeszonych w grupie Euronics – Estonia.
Sales and Marketing Manager
- Rozwój grupy produktowej TV LED: R&D (wzornictwo, funkcjonalność, parametry techniczne, certyfikacja CE, analizy rynku, strategia pozycjonowania cenowego, negocjacje z zewnętrzną fabryką – Vestel),
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla linii telewizorów LED (13 modeli w tym IP TV oraz Smart 55”) w latach 2014 i 2015 w krajach Europy (m. in. Niemcy, Czechy, region krajów Bałtyckich; Grecja)
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla linii telewizorów LED (13 modeli w tym IP TV oraz Smart 55”) w latach 2014 i 2015 w krajach Europy (m. in. Niemcy, Czechy, region krajów Bałtyckich; Grecja)
Sales and Marketing Manager for Poland and the Baltic countries
- Zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach (Hurt, Sieci specjalistyczne, Hipermarkety, Operatorzy telekom, etc)
- Zarządzanie sprzedażą różnych kategorii produktowych (planowanie popytu, zakupy w fabrykach, płynność zapasu, udziały rynkowe, pozycjonowanie cenowe, monitorowanie danych rynkowych na podstawie GFK),
- Realizacja planu i profitu – analiza KPI,
- Zachowanie marży na zakładanym poziomie,
- Negocjowanie kontraktów rocznych,
- Zarządzanie projektem rozwoju ekspansji na rynku krajów bałtyckich,
- Zarządzanie aktywnościami marketingowymi w tym komunikacja i promocje,
- Wprowadzenie nowych kategorii produktowych, poprzez zarządzanie zespołami na różnym poziomie strukturalnym.
- Zarządzanie sprzedażą różnych kategorii produktowych (planowanie popytu, zakupy w fabrykach, płynność zapasu, udziały rynkowe, pozycjonowanie cenowe, monitorowanie danych rynkowych na podstawie GFK),
- Realizacja planu i profitu – analiza KPI,
- Zachowanie marży na zakładanym poziomie,
- Negocjowanie kontraktów rocznych,
- Zarządzanie projektem rozwoju ekspansji na rynku krajów bałtyckich,
- Zarządzanie aktywnościami marketingowymi w tym komunikacja i promocje,
- Wprowadzenie nowych kategorii produktowych, poprzez zarządzanie zespołami na różnym poziomie strukturalnym.
Szkolenia i kursy
Liczne kursy i szkolenia z obszarów:
- zarządzania i umiejętności miękkich
- marketingu i sprzedaży
- zarządzania i umiejętności miękkich
- marketingu i sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
outdoor, bushcraft, survival; role epizodyczne w paradokumentach