Piotr Łata

Supply Chain and SDA Business Development Specialist, BEKO S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Market Monitoring New Business Development Project Management Supply Operations Human Resources Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie marketingiem Setting strategies and goals budget development and impementation Supply Planning

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BEKO S.A.
Logistics Specialist for Baltic Area
- Zarządzanie łańcuchem dostaw – planowanie zapasu, zarządzanie zamówieniami w fabrykach, dostawy: wejście i wyjście towaru, fakturowanie, kontrola przepływu towaru i towaru przeterminowanego, ustalanie rodzaju transportu i terminów,
- Rozwój sprzedaży i monitoring rynku dla kategorii SDA.
- Wdrożenie nowych typów dostaw – dostawy łączone oraz narzędzia do planowania (kontrola zapasu, zamówień i planów) oparte na bazie programu EXCEL,
- Wprowadzenie do oferty produktów Grundig dla jednego z partnerów zrzeszonych w grupie Euronics – Estonia.
Funai Electric (Polska) Sp. z o.o.
Sales and Marketing Manager
- Rozwój grupy produktowej TV LED: R&D (wzornictwo, funkcjonalność, parametry techniczne, certyfikacja CE, analizy rynku, strategia pozycjonowania cenowego, negocjacje z zewnętrzną fabryką – Vestel),
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla linii telewizorów LED (13 modeli w tym IP TV oraz Smart 55”) w latach 2014 i 2015 w krajach Europy (m. in. Niemcy, Czechy, region krajów Bałtyckich; Grecja)
Panasonic Marketing Europe GmbH Oddział w Polsce
Sales and Marketing Manager for Poland and the Baltic countries
- Zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach (Hurt, Sieci specjalistyczne, Hipermarkety, Operatorzy telekom, etc)
- Zarządzanie sprzedażą różnych kategorii produktowych (planowanie popytu, zakupy w fabrykach, płynność zapasu, udziały rynkowe, pozycjonowanie cenowe, monitorowanie danych rynkowych na podstawie GFK),
- Realizacja planu i profitu – analiza KPI,
- Zachowanie marży na zakładanym poziomie,
- Negocjowanie kontraktów rocznych,
- Zarządzanie projektem rozwoju ekspansji na rynku krajów bałtyckich,
- Zarządzanie aktywnościami marketingowymi w tym komunikacja i promocje,
- Wprowadzenie nowych kategorii produktowych, poprzez zarządzanie zespołami na różnym poziomie strukturalnym.

Szkolenia i kursy

Liczne kursy i szkolenia z obszarów:
- zarządzania i umiejętności miękkich
- marketingu i sprzedaży

Edukacja

Logo
Menedżerskie Studia Podyplomowe, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
WTRiL, magisterskie
SGGW / Warsaw University of Life Sciences

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

outdoor, bushcraft, survival; role epizodyczne w paradokumentach

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
OUTDOOR
OUTDOOR
OUTDOOR Wycieczki, Wyprawy, Trekking