Umiejętności
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
analiza danych sprzedażowych
zarządzanie sprzedażą w kanale TT i MT
zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży
Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
JACOBS DOUWE EGBERTS PL Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych AREA, pozyskiwanie nowych oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów.
• Zarządzanie zespołem 9 PH: wyznaczanie celów sprzedażowych w oparciu o potencjał rynku oraz dane historyczne, analiza parametrów KPI, monitoring realizacji priorytetów, wprowadzanie na rynek NPD w określonym czasie i do rekomendowanej bazy PSD.
• Wdrażanie centralnych akcji promocyjnych w kanale MT oraz współpraca w zakresie wdrażania priorytetów i zwiększania odsprzedaży.
• Optymalizacja asortymentu rozumiana jako dostosowanie rodzaju SKU do formatu sklepu oraz wymiana produktów nierentownych na nowe, wprowadzanie nowych produktów - wprowadzanie przez PH zgodnie ze standardami 8 nowych produktów do min 95% obsługiwanych PSD w okresie do 8 tygodni.
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży poprzez efektywne wykorzystanie środków na budowę odsprzedaży i dodatkowych lokalizacji.
• Analiza danych sprzedażowych, tworzenie raportów w oparciu o bazy danych Field Force, Customer Data.
• Coaching nastawiany na poprawę efektywności i samodoskonalenie: wspólne prace w terenie z PH, storecheck badanie jakości pracy, zwiększenie efektywności czasu pracy PH (liczba i kategoria obsługiwanych PSD, optymalizacja tras, poprawa standardów wizyty handlowej przy wykorzystaniu coachingu.
• Wdrażanie projektów wspierających sprzedaż̇ i zarządzania promocjami w obszarach Trade Marketing oraz ustalanie złotych zasad merchandisingu i mechanizmów skutecznej promocji.
• Regularna realizacja planów sprzedażowych na wysokim poziomie (wolumen + 9% 2015 vs 2016, wolumen +11% 2016 vs. 2017 wraz z równomiernym rozłożeniem sprzedaży w ramach kwartału – fokus na sell-out u dystrybutorów.
• Wygrana ogólnopolskiego konkursu związanego z budową dystrybucji oraz udziałów półkowych na wybranej bazie klientów – marzec 2017 nagroda wyjazd do Maroko.
• Zwiększenie efektywności pracy PH poprzez optymalizację tras, zmiany w zakresie ilości obsługiwanych klientów, poprawa standardów pracy dzięki regularnym coachingom
• Wdrożenie autorskiego projektu dotyczącego zwiększenia dystrybucji oraz sprzedaży marki PRIMA na Dolnym Śląsku zakończonego sukcesem (wzrost dystrybucji o 5%, wzrost sprzedaży o 10%, budowa 500 dodatkowych lokalizacji różnych formatów).
• Zarządzanie zespołem 9 PH: wyznaczanie celów sprzedażowych w oparciu o potencjał rynku oraz dane historyczne, analiza parametrów KPI, monitoring realizacji priorytetów, wprowadzanie na rynek NPD w określonym czasie i do rekomendowanej bazy PSD.
• Wdrażanie centralnych akcji promocyjnych w kanale MT oraz współpraca w zakresie wdrażania priorytetów i zwiększania odsprzedaży.
• Optymalizacja asortymentu rozumiana jako dostosowanie rodzaju SKU do formatu sklepu oraz wymiana produktów nierentownych na nowe, wprowadzanie nowych produktów - wprowadzanie przez PH zgodnie ze standardami 8 nowych produktów do min 95% obsługiwanych PSD w okresie do 8 tygodni.
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży poprzez efektywne wykorzystanie środków na budowę odsprzedaży i dodatkowych lokalizacji.
• Analiza danych sprzedażowych, tworzenie raportów w oparciu o bazy danych Field Force, Customer Data.
• Coaching nastawiany na poprawę efektywności i samodoskonalenie: wspólne prace w terenie z PH, storecheck badanie jakości pracy, zwiększenie efektywności czasu pracy PH (liczba i kategoria obsługiwanych PSD, optymalizacja tras, poprawa standardów wizyty handlowej przy wykorzystaniu coachingu.
• Wdrażanie projektów wspierających sprzedaż̇ i zarządzania promocjami w obszarach Trade Marketing oraz ustalanie złotych zasad merchandisingu i mechanizmów skutecznej promocji.
• Regularna realizacja planów sprzedażowych na wysokim poziomie (wolumen + 9% 2015 vs 2016, wolumen +11% 2016 vs. 2017 wraz z równomiernym rozłożeniem sprzedaży w ramach kwartału – fokus na sell-out u dystrybutorów.
• Wygrana ogólnopolskiego konkursu związanego z budową dystrybucji oraz udziałów półkowych na wybranej bazie klientów – marzec 2017 nagroda wyjazd do Maroko.
• Zwiększenie efektywności pracy PH poprzez optymalizację tras, zmiany w zakresie ilości obsługiwanych klientów, poprawa standardów pracy dzięki regularnym coachingom
• Wdrożenie autorskiego projektu dotyczącego zwiększenia dystrybucji oraz sprzedaży marki PRIMA na Dolnym Śląsku zakończonego sukcesem (wzrost dystrybucji o 5%, wzrost sprzedaży o 10%, budowa 500 dodatkowych lokalizacji różnych formatów).
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
PRIMA PPLAND Sp. z o.o. ( D.E. Master Blenders 1753 )
• Współodpowiedzialność za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej dla klientów kanału tradycyjnego oraz sieci lokalnych.
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży na podległym Rejonie, pozyskiwanie nowych odbiorców oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów.
• Monitoring działań konkurencji aktywne reagowanie: wpływ zmiany cen konkurencji na zachowanie konsumentów, stały monitoring cen konkurencji i utrzymanie cen na poziomie indeksu 95-100 z wyłączeniem agresywnych działań promocyjnych, promocje trade-marketingowe krótko i długo okresowe skierowane na poprawę wizerunku półki i dodatkowe ekspozycje.
• Wprowadzanie NPD do kluczowych klientów oraz dystrybutorów.
• Zarządzanie grupą 5 przedstawicieli handlowych w zakresie wyznaczania, rozliczania celów jakościowych i wyników.
• Kontrola oraz ocena pracy przedstawicieli, wyznaczanie celów długo i krótko okresowych.
• Szkolenie i wsparcie sprzedażowe dla pracowników w trenie – wprowadzanie kultury coachingowej
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży na podległym Rejonie, pozyskiwanie nowych odbiorców oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów.
• Monitoring działań konkurencji aktywne reagowanie: wpływ zmiany cen konkurencji na zachowanie konsumentów, stały monitoring cen konkurencji i utrzymanie cen na poziomie indeksu 95-100 z wyłączeniem agresywnych działań promocyjnych, promocje trade-marketingowe krótko i długo okresowe skierowane na poprawę wizerunku półki i dodatkowe ekspozycje.
• Wprowadzanie NPD do kluczowych klientów oraz dystrybutorów.
• Zarządzanie grupą 5 przedstawicieli handlowych w zakresie wyznaczania, rozliczania celów jakościowych i wyników.
• Kontrola oraz ocena pracy przedstawicieli, wyznaczanie celów długo i krótko okresowych.
• Szkolenie i wsparcie sprzedażowe dla pracowników w trenie – wprowadzanie kultury coachingowej
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
• Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych w kanale hurtowym oraz kanale tradycyjnym.
• Negocjowanie umów z klientami: oficjalnymi dystrybutorami oraz sieciami lokalnymi.
• Zarzadzanie grupą 7 Przedstawicieli Handlowych (5 rynek TT, 2 rynek MT), wyznaczanie planów, monitoring wyników KPI.
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży.
• Planowanie i implementacja akcji promocyjnych zwiększających odsprzedaż oraz budowę dystrybucji i wizerunku marki „PRIMA”.
• Wprowadzanie nowych produktów do kluczowych klientów oraz dystrybutorów.
• Negocjowanie umów z klientami: oficjalnymi dystrybutorami oraz sieciami lokalnymi.
• Zarzadzanie grupą 7 Przedstawicieli Handlowych (5 rynek TT, 2 rynek MT), wyznaczanie planów, monitoring wyników KPI.
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży.
• Planowanie i implementacja akcji promocyjnych zwiększających odsprzedaż oraz budowę dystrybucji i wizerunku marki „PRIMA”.
• Wprowadzanie nowych produktów do kluczowych klientów oraz dystrybutorów.
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
• Budowa sieci hurtowni dystrybucyjnych na terenie Dolnego Śląska i Opola w miejsce składów fabrycznych zlokalizowanych w dużych miejscowościach.
• Implementacja kluczowych produktów do sieci tradycyjnych oraz kluczowych klientów indywidualnych.
• Planowanie pracy i nadzór nad pracą przedstawicieli (6 przedstawicieli rynek TT, 1 PH rynek hurt)
• Implementacja kluczowych produktów do sieci tradycyjnych oraz kluczowych klientów indywidualnych.
• Planowanie pracy i nadzór nad pracą przedstawicieli (6 przedstawicieli rynek TT, 1 PH rynek hurt)
Szkolenia i kursy
Akademia Menedżera - skuteczny menedżer, QuotaCoach, Zarządzanie zmianą, Dobre rozmowy menedżerskie, Optymalna motywacja październik 2017 hause of skills
Doradca handlowy styczeń 2014 Catman
Skuteczne wdrażanie nowych produktów i standardów merchandisingowych grudzień 2012 Catman
Umiejętności sprzedaży , coachingu oraz prowadzenie gry Go Fast listopad 2012 Catman
Perswazja, sprzedaż produktów premium luty 2009 Marschall
Customer Centerd Selling czerwiec 2008 DOOR POLAND
Komunikacja Interpersonalna wrzesień 2007 DOOR POLAND
Zaawansowane negocjacje Handlowe wrzesień 2004 Katarzyna Korpolewska
Sztuka kontaktu z Klientem wrzesień 2001 Katarzyna Korpolewska
Profesjonalne Techniki Sprzedaży maj 2001 Katarzyna Korpolewska
Doradca handlowy styczeń 2014 Catman
Skuteczne wdrażanie nowych produktów i standardów merchandisingowych grudzień 2012 Catman
Umiejętności sprzedaży , coachingu oraz prowadzenie gry Go Fast listopad 2012 Catman
Perswazja, sprzedaż produktów premium luty 2009 Marschall
Customer Centerd Selling czerwiec 2008 DOOR POLAND
Komunikacja Interpersonalna wrzesień 2007 DOOR POLAND
Zaawansowane negocjacje Handlowe wrzesień 2004 Katarzyna Korpolewska
Sztuka kontaktu z Klientem wrzesień 2001 Katarzyna Korpolewska
Profesjonalne Techniki Sprzedaży maj 2001 Katarzyna Korpolewska
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Żeglarstwo- zajęcie II miejsca w regatach Wimpel Stowarzyszenie Zeglarskie
Rower - kolarstwo górskie
Rower zimą - zajęcia Indoor Cycling
Rower - kolarstwo górskie
Rower zimą - zajęcia Indoor Cycling
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.