Umiejętności
Axapta
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Prawo jazdy kategoria B.
Subiekt GT,
Gimp, Photoshop podstawowe umiejętności
blue mag
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
-Obsługa klienta w szerokim tego słowa znaczeniu
-Koordynowanie, planowanie produkcji, planowanie i organizowanie transportu
-Kontakt z klientem i pomoc w rozwiązywaniu problemów
-Wdrażanie nowych produktów do produkcji, organizowanie i zarządzanie zmianami wprowadzanymi do produktów.
-Koordynowanie, planowanie produkcji, planowanie i organizowanie transportu
-Kontakt z klientem i pomoc w rozwiązywaniu problemów
-Wdrażanie nowych produktów do produkcji, organizowanie i zarządzanie zmianami wprowadzanymi do produktów.
Specjalista ds analiz i planowania sprzedaży / Specjalista ds.obsługi klienta
-Przygotowywanie i aktualizowanie rozwoju sprzedaży
-Planowanie miesięczne sprzedaży
-Przygotowywanie budżetu sprzedaży
-Eksportowanie informacji z systemów, a następnie ich przetwarzanie
-Tworzenie analiz, narzędzi i prezentacji na potrzeby Działu Sprzedaży i Zarządu
-Tworzenie i usprawnianie raportów dotyczących sprzedaży i aktywności sprzedaży
-Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania i analizy danych
-Wyciąganie wniosków z przeanalizowanych danych oraz przedstawienie rekomendacji do dalszych działań
-Nadzór i koordynowanie projektów, zarządzanie zmianami w projektach oraz kontakt z klientem (Philips, Schneider Electric, SCA, Diebold, DeLaval, Lacroix)
-Planowanie miesięczne sprzedaży
-Przygotowywanie budżetu sprzedaży
-Eksportowanie informacji z systemów, a następnie ich przetwarzanie
-Tworzenie analiz, narzędzi i prezentacji na potrzeby Działu Sprzedaży i Zarządu
-Tworzenie i usprawnianie raportów dotyczących sprzedaży i aktywności sprzedaży
-Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania i analizy danych
-Wyciąganie wniosków z przeanalizowanych danych oraz przedstawienie rekomendacji do dalszych działań
-Nadzór i koordynowanie projektów, zarządzanie zmianami w projektach oraz kontakt z klientem (Philips, Schneider Electric, SCA, Diebold, DeLaval, Lacroix)
Konsultant handlowy
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie juz zdobytych. Sprzedaż oraz doradztwo w sprawach techniki biurowej.
Prowadzenie oddziału firmy w Białymstoku.
Prowadzenie oddziału firmy w Białymstoku.
Szkolenia i kursy
certyfikat „Sprzedawaj jak profesjonalista”
certyfikat: „Sposoby na obiekcje cenowe”
certyfikat: „Praktyczne aspekty komercjalizacji wiedzy akademickiej”
certyfikat: „Sposoby na obiekcje cenowe”
certyfikat: „Praktyczne aspekty komercjalizacji wiedzy akademickiej”
Zainteresowania
Przede wszystkim piłka nożna którą czynnie uprawiam i kocham:) Oczywiscie motoryzacja i rajdy samochodowe w których chciałbym spróbować swoich sił lecz niestety niemam możliwości
Organizacje
Praktyki w administracji w Szkole podstawowej.
Praktyki w Gabinecie Senatorskim
Praktyki w Gabinecie Senatorskim
Grupy
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)