Umiejętności
SQL - podstawy
Excel - poziom zaawansowany
Programowanie VBA (moduły Excel) - podstawy
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kluczowych klientów
Dodatkowo w ramach rozwoju osobistego i przygotowania do roli JKAM obsługa 3 klientów na poziomie centralnym:
- koordynacja działań promocyjnych z klientami
- pierwszy punkt kontaktu dla klientów
- rozwiązywanie wszelkich bieżących problemów i potrzeb klienta
- ustalanie celów sprzedażowych oraz ich egzekucja
- zarządzanie budżetami oraz rozliczeniami z klientem (przy współpracy z działem finansów)
- współpraca z innymi działami w firmie w zakresie obsługi klientów (finanse, trade marketing, brand marketing, logistyka, wsparcie analityczne)
- koordynacja działań promocyjnych z klientami
- pierwszy punkt kontaktu dla klientów
- rozwiązywanie wszelkich bieżących problemów i potrzeb klienta
- ustalanie celów sprzedażowych oraz ich egzekucja
- zarządzanie budżetami oraz rozliczeniami z klientem (przy współpracy z działem finansów)
- współpraca z innymi działami w firmie w zakresie obsługi klientów (finanse, trade marketing, brand marketing, logistyka, wsparcie analityczne)
Specjalista ds. kluczowych klientów
- analityczne i techniczne wsparcie dla KAM-ów przy obsłudze kluczowych klientów (rynek tradycyjny, zorganizowany)
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na wewnętrzne potrzeby działu
- współpraca z działem finansów i KAM przy ustalaniu budżetów oraz ich rozliczaniu
- współpraca z siłami sprzedaży w terenie
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na wewnętrzne potrzeby działu
- współpraca z działem finansów i KAM przy ustalaniu budżetów oraz ich rozliczaniu
- współpraca z siłami sprzedaży w terenie
Analityk planowania popytu
- przygotowywanie prognoz operacyjnych (do 2-3 miesięcy wprzód) we współpracy z innymi członkami działu
- współpraca z działami sprzedaży oraz supply chain w przygotowaniu i aktualizacji prognoz produktów promocyjnych (osobny proces planowania produktów niestandardowych)
- przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu oraz klientów wewnętrznych
- współpraca z działami sprzedaży oraz supply chain w przygotowaniu i aktualizacji prognoz produktów promocyjnych (osobny proces planowania produktów niestandardowych)
- przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu oraz klientów wewnętrznych
Demand Planner
- prognozowanie popytu oraz planowanie dostaw urządzeń z branży klimatyzacyjnej
- monitorowanie dostaw oraz dynamiczne zarządzanie stanami magazynowymi w celu obsługi aktualnego popytu ze strony klientów sieciowych oraz dostępności urządzeń na planowane projekty z zakresu klimatyzacji komercyjnej
- ścisła współpraca z Demand Plannerami w Europie w celu zapewnienia optymalnych poziomów magazynów
- ścisła współpraca z działem sprzedaży
- raporty i analizy ad hoc
- monitorowanie dostaw oraz dynamiczne zarządzanie stanami magazynowymi w celu obsługi aktualnego popytu ze strony klientów sieciowych oraz dostępności urządzeń na planowane projekty z zakresu klimatyzacji komercyjnej
- ścisła współpraca z Demand Plannerami w Europie w celu zapewnienia optymalnych poziomów magazynów
- ścisła współpraca z działem sprzedaży
- raporty i analizy ad hoc
Demand Plannig Specialist (Analityk Sprzedaży)
- planowanie i prognozowanie sprzedaży produktów kosmetycznych z kategorii zapachów na rynki Rumunii i Węgier (od września Rosja i Ukraina).
- przygotowanie analiz bieżących trendów rynkowych oraz sprzedażowych, wewnętrznych zależności między produktami, elastyczności cenowych.
- współpraca z Brand Manager'ami przy tworzeniu oferty sprzedażowej w branży kosmetycznej (FMCG) - przygotowanie ewaluacji programów marketingowych, rekomendacje odnośnie oferty oraz najkorzystniejszych cen.
- współtworzenie nowych narzędzi przydatnych w planowaniu sprzedaży
- przygotowanie analiz bieżących trendów rynkowych oraz sprzedażowych, wewnętrznych zależności między produktami, elastyczności cenowych.
- współpraca z Brand Manager'ami przy tworzeniu oferty sprzedażowej w branży kosmetycznej (FMCG) - przygotowanie ewaluacji programów marketingowych, rekomendacje odnośnie oferty oraz najkorzystniejszych cen.
- współtworzenie nowych narzędzi przydatnych w planowaniu sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży i Administracji
JMS Technology
- Przygotowanie prostych analiz na wewnętrzne potrzeby firmy (przychody firmy, plany przyszłej sprzedaży, itp.) za pomocą MS Excel
- Stworzenie drobnych aplikacji w Excelu, usprawniających działanie firmy
- Przygotowanie strategii zabezpieczenia otwartej pozycji walutowej firmy (kontrakty forward)
- Obsługa bieżącej działalności firmy (faktury, dokumenty, etc.)
- Wkrótce: praca przy projekcie pozyskiwania funduszy unijnych w ramach programu Inicjatywa Technologiczna II od strony ekonomicznej (biznesplan, analizy rynku i możliwości sprzedaży, współczynniki, etc.)
- Stworzenie drobnych aplikacji w Excelu, usprawniających działanie firmy
- Przygotowanie strategii zabezpieczenia otwartej pozycji walutowej firmy (kontrakty forward)
- Obsługa bieżącej działalności firmy (faktury, dokumenty, etc.)
- Wkrótce: praca przy projekcie pozyskiwania funduszy unijnych w ramach programu Inicjatywa Technologiczna II od strony ekonomicznej (biznesplan, analizy rynku i możliwości sprzedaży, współczynniki, etc.)
Trainee Recruitment Consultant
CPL Solutions - Dublin (Ireland)
Firma CPL jest jedna z najwikszych firm rekrutacyjnych w Irlandii. Zatrudnia okolo 300 pracownikow w najwiekszych miastach - Dublin, Cork, Limerick, Galway jak rowniez w innych krajach (Polska - CPL Eastlink Warszawa, Slowacja, Czechy).
Polroczne szkolenie w dziale kontraktow IT.
Zakres obowiązków:
1. ciagle doskonalenie swoich umiejetnosci jako rekruter :)
2. przeszukiwanie baz danych oraz internetu w celu znalezienia odpowiednich kandytatow na otwarte stanowiska - analiza CV
3. kontakt z kandytami w celu zaprezentowania im mozliwych ofert pracy (kontrakty) oraz sprawdzenia ich zainteresowania w tej materii
4. wspoludzial w interview z kolegami z irlandii w celu dalszego rozwiniecia CV kandydata
5. kontakt z klientami - sporadycznie
6. aktualizacja bazy danych
7. praca przy drobnych projektach zwiazanych z dzialaniem naszego biura - w chwili obecnej wielowymiarowa analiza danych ilosci kontraktow, kandydatow, terminow kontraktow oraz przychodow z kontraktow (reporting to Managing Director)
Polroczne szkolenie w dziale kontraktow IT.
Zakres obowiązków:
1. ciagle doskonalenie swoich umiejetnosci jako rekruter :)
2. przeszukiwanie baz danych oraz internetu w celu znalezienia odpowiednich kandytatow na otwarte stanowiska - analiza CV
3. kontakt z kandytami w celu zaprezentowania im mozliwych ofert pracy (kontrakty) oraz sprawdzenia ich zainteresowania w tej materii
4. wspoludzial w interview z kolegami z irlandii w celu dalszego rozwiniecia CV kandydata
5. kontakt z klientami - sporadycznie
6. aktualizacja bazy danych
7. praca przy drobnych projektach zwiazanych z dzialaniem naszego biura - w chwili obecnej wielowymiarowa analiza danych ilosci kontraktow, kandydatow, terminow kontraktow oraz przychodow z kontraktow (reporting to Managing Director)
Recruitment Consultant
Rekrutacja ludzi z branży IT i pokrewnych:
- przeprowadzanie selekcji na podstawie CV
- wstępne rozmowy z kandydatami
- prowadzenie interview z wybranymi kandydatami
- rozmowy z klientami
- administracja
- przeprowadzanie selekcji na podstawie CV
- wstępne rozmowy z kandydatami
- prowadzenie interview z wybranymi kandydatami
- rozmowy z klientami
- administracja
Szkolenia i kursy
Podstawy VBA
Podstawy SQL i teoria baz danych
Podstawy SQL i teoria baz danych
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
wspinaczka,
góry,
strzelectwo,
fotografia,
wędkarstwo,
motocykle,
militaria,
dobre wino (najlepiej hiszpańskie) i dobra kuchnia
góry,
strzelectwo,
fotografia,
wędkarstwo,
motocykle,
militaria,
dobre wino (najlepiej hiszpańskie) i dobra kuchnia
Organizacje
Uniwersytecki Klub Alpinistyczny
Studencki Klub Wspinaczkowy SGGW
ZHR (1992-1997)
Studencki Klub Wspinaczkowy SGGW
ZHR (1992-1997)
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Demand Planners
Forum ma na celu wymianę doświadczeń, pomysłów i dobrych rozwiązań między wszystkimi zajmującymi się prognozowaniem i planowaniem sprzedaży.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?