Piotr Biernacki

Założyciel IDEAcraft
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
japoński
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Założyciel
IDEAcraft
Logo
Prezes Zarządu
NOBILI PARTNERS
Logo
Dyrektor Działu Relacji Inwestorskich
Havas Worldwide PR Warsaw
Logo
Doradca ds. Relacji Inwestorskich
mid-cap focus
RUCH S.A.
Dyrektor Działu Komunikacji Społecznej
RUCH S.A.
Członek Rady Nadzorczej
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
Kierownik Biura Informacji Publicznej
Logo
Zastępca Rzecznika Prasowego
Komisja Papierów Wartościowych i Giełd

Edukacja

Logo
Studium Integracji Europejskiej, studia podyplomowe
Ecole Nationale d'Administration
Logo
Komunikacja, magisterskie
Institute d'Etudes Politiques de Paris
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Public Relations:
od 2005 roku członek Rady Nadzorczej
w latach 2002-2004 członek Zarządu
od 2002 sekretarz Komisji Europejskiej

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
8 plusów
corporate governance
corporate governance
osoby zainteresowane corporate governance (spółki publiczne, ład korporacyjny, spółka akcyjna, obowiązki informacyjne, relacje między organami...)
Doktoranci Nauk o Zarządzaniu VI edycja studiów niestacjonarnych
Doktoranci Nauk o Zarządzaniu VI edycja studiów niestacjonarnych
Grupa zamknięta przeznaczona dla Doktorantów Nauk o Zarządzaniu VI edycja studiów niestacjonarnych
komunikacja online
komunikacja online
Grupa poświęcona szeroko rozumianej komunikacji przez Internet z naciskiem na praktyczne wykorzystanie technologii transmisji online.
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
PR
PR
Grupa Public Relations
PR oraz IR w spółkach publicznych
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów? Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ? Pomysły na nowe działani
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie