Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ragionalny Kierownik Obsługi Sieci
- zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży produktów firmy,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- opieka nad klientami,
- prowadzenie szkoleń asortymentowych,
- wspomaganie sprzedaży w punktach handlowych i doradztwo techniczne,
- opracowywanie strategii sprzedażowej w powierzonym regionie,
- sporządzanie analiz sprzedaży i podejmowanych działań,
- koordynowanie zespołem sprzedawców w marketach budowlanych,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- opieka nad klientami,
- prowadzenie szkoleń asortymentowych,
- wspomaganie sprzedaży w punktach handlowych i doradztwo techniczne,
- opracowywanie strategii sprzedażowej w powierzonym regionie,
- sporządzanie analiz sprzedaży i podejmowanych działań,
- koordynowanie zespołem sprzedawców w marketach budowlanych,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
Koordynator ds. sprzedaży
aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, dystrybucja produktów GSM i IT, sporządzanie ofert handlowych, zarządzanie zespołem ludzi,
Szkolenia i kursy
- szkolenie z technik sprzedaży prowadzone przez firmę
DOOR,
- prowadzenie profesjonalnej prezentacji prowadzone przez firmę Brainstorm
- profesjonalne szkolenie z obsługi „trudnego klienta”
prowadzone przez firmę B&O Nawigator,
- profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi klienta
prowadzone przez firmę Tele Tech Europe.
DOOR,
- prowadzenie profesjonalnej prezentacji prowadzone przez firmę Brainstorm
- profesjonalne szkolenie z obsługi „trudnego klienta”
prowadzone przez firmę B&O Nawigator,
- profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi klienta
prowadzone przez firmę Tele Tech Europe.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
wędkarstwo, historia II wojny światowej, tresura psów.
Grupy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.