Umiejętności
Budżetowanie
Strategia biznesowa
Negocjacje
PowerPoint
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami
MS Excel
Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Distributor & Polish Chains Manager
- operacyjne zarządzanie sprzedażą w Polsce w Kanale Tradycyjnym, C&C oraz w powiązanych sieciach handlowych (min. Grupa EuroCash <Eurocash Dystrybucja, Eurocash C&C, Delikatesy Centrum>, Makro C&C, Selgros Polska, Alma Market, Spar Polska, Grupa Kapitałowa BAĆPOL, Grupa Specjał, ŻABKA Polska)
- ustalanie oraz wdrażanie strategii i planów rozwojowych dla podległego rynku
- zarządzanie i kontrola budżetów, warunków handlowych, kontraktów i umów handlowych
- prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami
- zarządzanie podległym zespołem, aktywny coaching
- ustalanie oraz wdrażanie strategii i planów rozwojowych dla podległego rynku
- zarządzanie i kontrola budżetów, warunków handlowych, kontraktów i umów handlowych
- prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami
- zarządzanie podległym zespołem, aktywny coaching
Area Sales Manager
zarządzanie podległym terenem - Polska Północna (terytorialnie 1/4 kraju); organizacja, coaching, kontrola i motywacja podleglego zespołu sprzedaży ; efektywne zarządzanie strategicznymi klientami; nadzór i zarządzanie budżetem; procesy rekrutacyjne; opracowywanie i wdrażanie procesów mających na celu optymalizację pracy podległego zespołu; opracowywanie długofalowych strategii handlowych dla podległego terenu
Regionalny Kierownik Sprzedaży
– kierowanie i organizowanie działania podległego regionu; kształtowanie strategii sprzedaży; planowanie i kontrola budżetów; zarzadzanie grupą PH i Kierowników ds. Hurtu, Detalu i Sieci Lokalnych; wspólpraca z kluczowymi klientami; audyt i coaching podległych pracownikow
Kierownik ds. Rozwoju Rynku
– kształtowanie strategii rozwoju i sprzedaży, koordynacja działań w podległym regionie ; współpraca i zarządzanie kluczowymi klientami (kanał tradycyjny i wybrani klienci rynku nowoczesnego); kierowanie grupą Przedstawicieli Handlowych/Merchandiserów; kontrola sprzedaży i działań rynku MT, TT i AFH; zarządzanie i kontrola budżetów promocyjnych i sprzedażowych; aktywny coaching podległych pracowników
Kierownik ds. Rozwoju Hurtu
– kierowanie rozwojem sprzedaży i dystrybucji, kontroling kosztów zwiazanych ze współpracą z klientami hurtowymi i zarządzanie budżetami promocyjnymi; współpraca i zarządzanie rynkiem hurtowym w regionie, kontrola i organizacja działań marketingowych i trade-marketingowych.
Przedstawiciel Handlowy
- 05.02.2001 – 15.03.2003 - Przedstawiciel Handlowy – umowa o pracę (nieoficjalnie od 10.2002r. - obowiązki kierownika i koordynatora sprzedaży na region kujawsko-pomorski) – aktywna sprzedaż w kanale detalicznym i hurtowym, organizacja i koordynowanie działań promocyjnych, zarządzanie budżetem promocyjnym
- 11.2000r. – 01.2001r. zatrudniony na zasadzie umowy-zlecenia na stanowisku Przedstawiciela Handlowego;
- 04.2000r. - 10.2000r. zatrudniony na zasadzie umowy-zlecenia jako osoba odpowiedzialna za promocje i animacje produktów firmy WOSEBA;
- 11.2000r. – 01.2001r. zatrudniony na zasadzie umowy-zlecenia na stanowisku Przedstawiciela Handlowego;
- 04.2000r. - 10.2000r. zatrudniony na zasadzie umowy-zlecenia jako osoba odpowiedzialna za promocje i animacje produktów firmy WOSEBA;
Niezależny współpracownik - ankieter
badanie lokalnego rynku w zakresie "Średnie przedsiebiorstwa handlowe i usługowe"
Projekty
- Must Stock List
- współtworzenie listy optymalnego portfolio dla rynku tradycyjnego ; listy asortymentowe w podziale na kategorie sklepów
Zakres obowiązków
- odpowiedzialny za analizę danych na poziomie sklepów tradycyjnych ; wypracowanie rekomendacji asortymentowych dla Dystrybutorów w oparciu o stworzoną listę produktową
Szkolenia i kursy
- 2012 - Scotwork Polska - negocjacje
- 2010 - Franklin Covey Polska - "4 Role Lidera"
- 2010 - Franklin Covey Polska - "7 Nawyków Skutecznego Działania"
- 2009 - DOOR Training & Consulting - "Inspirujące Przywództwo"
- 2009 - Fabryka Matywacji - "Skuteczne Prezentacje sprzedażowe"
- 2006 - GBR Resources Polska Sp. z o.o. - „Techniki sprzedaży”
- 2005 - KONTRAKT Konsultacje i Szkolenia - „Coaching w zespołach handlowych”
- 2004 - KONTRAKT Osh - „Sprzedaż i Negocjacje”
- 2000 - INSTYTUT BUSSINES CONSULTING - seminarium „Marketingowe i psychologiczne techniki sprzedaży”
- 2010 - Franklin Covey Polska - "4 Role Lidera"
- 2010 - Franklin Covey Polska - "7 Nawyków Skutecznego Działania"
- 2009 - DOOR Training & Consulting - "Inspirujące Przywództwo"
- 2009 - Fabryka Matywacji - "Skuteczne Prezentacje sprzedażowe"
- 2006 - GBR Resources Polska Sp. z o.o. - „Techniki sprzedaży”
- 2005 - KONTRAKT Konsultacje i Szkolenia - „Coaching w zespołach handlowych”
- 2004 - KONTRAKT Osh - „Sprzedaż i Negocjacje”
- 2000 - INSTYTUT BUSSINES CONSULTING - seminarium „Marketingowe i psychologiczne techniki sprzedaży”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Muzyka, Film,
Inne
NETTO Polska - negocjacje umowy i podpisanie kontraktu
ŻABKA Polska - negocjacje umowy i podpisanie kontraktu
MARKET DETAL - Mila - negocjacje umowy i podpisanie kontraktu
ŻABKA Polska - negocjacje umowy i podpisanie kontraktu
MARKET DETAL - Mila - negocjacje umowy i podpisanie kontraktu
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.