Umiejętności
Coaching
Event Management
Facebook Fan Page Strategies
Facebook Marketing
Final Cut Pro
Funnel Optimization
Illustrator
InDesign
Keynote
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
wprowadzanie produktu
Project Management
Sales Funnels
Strateg mediów społecznościowych
Webinar Development
Webinar Management
Wordpress
Keynote (presentation software)
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Zarządzanie IT
kreatywność
łatwość nawiązywania konktaktów
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Optymalizacja konwersji
Budżety
przywództwo w zespole
Strategia marketingowa
Łatwość nawiązywania kontaktów
Marketing internetowy
E-mail marketing
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie budżetem
Tworzenie planów i budżetów oraz kontrola ich wykonania
wysoka kultura osobista
odpowiedzialność
praca w zespole
Zarządzanie usługami IT
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
budżetowanie
relacje z mediami
optymizm
kreowanie wizerunku marki
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Szybkie nawiązywanie kontatków
SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych
wystąpienia publiczne
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
odpowiedzialność za powierzone zadania
Budowanie zepołu
kreowanie wizeruku
Motywowanie zespołu
praca w zespole, praca z ludźmi,
ClickMeeting (webinar)
Photo Shop
WordPress Plugins
WordPress Themes
Planowanie budżetu, kontrola kosztów
Kreowanie wizerunku
Organizowanie eventów
Kreowanie Marki / Produktu
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Szybkie nawiązywanie znajomości
Word, Excel, PowerPoint
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Fanpage Facebook,
Łatwo nawiązuje kontakty
Projekty graficzne
umiejętność inspirowania współpracowników
odpowiedzialność za powierzone stanowisko,
łatwość w nawiazywaniu współpracy i kontaktów z ludźmi
Maicrosft Word
Obsługa Wordpress
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Relacje z klietami
relacje biznesowe
Kreowanie wizerunku firmy
Pages, Keynote i Numbers
praca w zespole i kierowanie zespołem
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Coaching i motywacja
Event manager
Umiejętność budowania i dbania o dobre długofalowe relacje z klientem
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Motywowanie i inspirowanie pracowników
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
książki
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Umiejętność motywowania i inspirowania innych
inspirowanie i motywowanie ludzi
webinaria
Poczucie odpowiedzialności
Optymizm i poczucie humoru
Event Organisation
Apple iWork (Pages, Numbers, Keynote)
Coach ICF
Word Press
Wprowadzenie nowych produktów
Inspiracja
biznes networking
Języki
angielski
dobry
Projekty
Brooknet
* Stworzenie marki preparatów chemicznych Biochemix - stworzenie projektów graficznych, a w tym logo Biochemix oraz poszczególnych preparatów, i etykiet, strony internetowej oraz katalogu produktów (wszystko w dwóch wersjach językowych),
* Stworzenie strategii contentowej/marketingowej dla marki hostingowej DeepHost (w trakcie realizacji);
* Stworzenie strategii contentowej/marketingowej dla klientów polsko-irlandzkiej agencji marketingowej obsługującej i tworzącej lejki sprzedażowe dla dwóch firm z branży network marketing;
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
Business Development Manager / Project Manager
Zakres obowiązków
Wybrane projekty:* Stworzenie marki preparatów chemicznych Biochemix - stworzenie projektów graficznych, a w tym logo Biochemix oraz poszczególnych preparatów, i etykiet, strony internetowej oraz katalogu produktów (wszystko w dwóch wersjach językowych),
* Stworzenie strategii contentowej/marketingowej dla marki hostingowej DeepHost (w trakcie realizacji);
* Stworzenie strategii contentowej/marketingowej dla klientów polsko-irlandzkiej agencji marketingowej obsługującej i tworzącej lejki sprzedażowe dla dwóch firm z branży network marketing;
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
NeuroAgency
* Byłem odpowiedzialny za pozyskanie, badanie potrzeb oraz prowadzeniu klientów end-to-end,
* Wybrane projekty
*** Aneta Wątor - kompleksowa obsługa marketingowa oraz doradztwo w zakresie promocji trenerki biznesowej, sprzedaży i wsparciu w wydaniu jej książek, szkoleń, obecność w social mediach, organizacje prowadzących przez nią webinarów, tworzenie prezentacji, lejków sprzedazowych. Dziś firma Motiwator przekształciła się w fundację;
*** Warszawscy Trenerzy - kompleksowa obsługa marketingowa; stworzenie marki Warszawscy Trenerzy, strony internetowej oraz platformy VOD ze szkoleniami.
*** Half Price Books - stworzenie marki oraz strategii marketingowej dla księgarni wyprzedażowej
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
Marketing Manager / Team Leader
Zakres obowiązków
* Jako współwłaściciel agencji zbudowałem i zarządzałem zespołem 10 osób zlokalizowanych w różnych częściach Polski,* Byłem odpowiedzialny za pozyskanie, badanie potrzeb oraz prowadzeniu klientów end-to-end,
* Wybrane projekty
*** Aneta Wątor - kompleksowa obsługa marketingowa oraz doradztwo w zakresie promocji trenerki biznesowej, sprzedaży i wsparciu w wydaniu jej książek, szkoleń, obecność w social mediach, organizacje prowadzących przez nią webinarów, tworzenie prezentacji, lejków sprzedazowych. Dziś firma Motiwator przekształciła się w fundację;
*** Warszawscy Trenerzy - kompleksowa obsługa marketingowa; stworzenie marki Warszawscy Trenerzy, strony internetowej oraz platformy VOD ze szkoleniami.
*** Half Price Books - stworzenie marki oraz strategii marketingowej dla księgarni wyprzedażowej
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
PM International
* Stworzyłem w sumie kilkanaście różnego rodzaju prezentacji produktowych, sprzedażowych i edukacyjnych dla klientów oraz liderów,
* Współorganizowałem eventy offline (sprzedażowe, szkoleniowe), a także online w formie webinarów,
* Szkoliłem zespoły z zakresu prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji online oraz offline,
* Aktywnie pracowałem z około 300 sprzedawcami na terenie całego kraju, którzy korzystali z generowanych przeze mnie i zespół rozwiązań.
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
Marketing Manager
Zakres obowiązków
* Stworzyłem i wdrożyłem strategię marketingową (online) dla liderów firmy,* Stworzyłem w sumie kilkanaście różnego rodzaju prezentacji produktowych, sprzedażowych i edukacyjnych dla klientów oraz liderów,
* Współorganizowałem eventy offline (sprzedażowe, szkoleniowe), a także online w formie webinarów,
* Szkoliłem zespoły z zakresu prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji online oraz offline,
* Aktywnie pracowałem z około 300 sprzedawcami na terenie całego kraju, którzy korzystali z generowanych przeze mnie i zespół rozwiązań.
Moje wynagrodzenie było uzależnione od wyników finansowych firmy.
Domowy Barman
* Stworzyłem kurs barmański na DVD i VOD - Domowy Barman: Fundamenty,
* Stworzyłem i poprowadziłem marketing oraz najszybszą akcję crowdfundingową w Polsce na portalu Polak Potrafi (100% w 5 min od startu),
* Stworzyłem i administrowałem stronę internetową oraz platformę VOD,
* Organizowałem i przeprowadziłem kurs barmański Domowy Barman Offline.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Brand & Marketing Manager
Zakres obowiązków
* Przeprowadziłem cały proces stworzenia marki Domowy Barman (od nazwy, po rollupy, czapki, koszulki i materiay POS),* Stworzyłem kurs barmański na DVD i VOD - Domowy Barman: Fundamenty,
* Stworzyłem i poprowadziłem marketing oraz najszybszą akcję crowdfundingową w Polsce na portalu Polak Potrafi (100% w 5 min od startu),
* Stworzyłem i administrowałem stronę internetową oraz platformę VOD,
* Organizowałem i przeprowadziłem kurs barmański Domowy Barman Offline.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Boston Pub & Club
* Kreowałem i realizowałem strategie marketingowe jako pub, klub i afterownia,
* Byłem odpowiedzialny za współpracę z mediami (portale online, gazety, radio),
* Budowałem relacje i negocjowałem warunki współpracy ze sponsorami (np. RedBull, Kompania Piwowarska i branża beauty etc),
* Budowałem i prowadziłem zespół (od 0 do 30 osobowego zespołu; na zasadach zbliżonych do roli SCRUM Mastera),
* Tworzyłem akcje promocyjne zwiększające ilość gości oraz sprzedaż.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Marketing & Event Manager / Team Leader
Zakres obowiązków
* Organizowałem eventy (w lokalu i poza nim),* Kreowałem i realizowałem strategie marketingowe jako pub, klub i afterownia,
* Byłem odpowiedzialny za współpracę z mediami (portale online, gazety, radio),
* Budowałem relacje i negocjowałem warunki współpracy ze sponsorami (np. RedBull, Kompania Piwowarska i branża beauty etc),
* Budowałem i prowadziłem zespół (od 0 do 30 osobowego zespołu; na zasadach zbliżonych do roli SCRUM Mastera),
* Tworzyłem akcje promocyjne zwiększające ilość gości oraz sprzedaż.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
myNight.pl
* Aktualizowałem stronę internetową,
* Stworzyłem i zarządzałem 15 osobowym zespołem redaktorów i fotografów,
* Byłem odpowiedzialny za kontakt z klientami, budowanie z nimi relacji oraz aktywną sprzedaż (kluby, puby, restauracje),
* Koordynowałem otwarcie części gorzowskiej portalu,
* Organizowałem eventy we współpracy z klubami, dj'ami i mediami.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Manager Regionalny / Event Manager
Zakres obowiązków
* Nadzorowałem i aktywne prowadziłem szczecińską części portalu,* Aktualizowałem stronę internetową,
* Stworzyłem i zarządzałem 15 osobowym zespołem redaktorów i fotografów,
* Byłem odpowiedzialny za kontakt z klientami, budowanie z nimi relacji oraz aktywną sprzedaż (kluby, puby, restauracje),
* Koordynowałem otwarcie części gorzowskiej portalu,
* Organizowałem eventy we współpracy z klubami, dj'ami i mediami.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
ProfiPhoto.pl
* Stworzyłem i realizowałem strategię marketingową warsztatów,
* Byłem odpowiedzialny na kontakty z klientami oraz mediami,
* Stworzyłem i administrowałem stroną internetową,
* Negocjowałem warunki współpracy z modelkami, partnerami i sponsorami.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Event & Marketing Manager
Zakres obowiązków
* Organizowałem warsztaty fotograficzne,* Stworzyłem i realizowałem strategię marketingową warsztatów,
* Byłem odpowiedzialny na kontakty z klientami oraz mediami,
* Stworzyłem i administrowałem stroną internetową,
* Negocjowałem warunki współpracy z modelkami, partnerami i sponsorami.
Wynagrodzenie uzależnione było od efektów finansowych firmy.
Szkolenia i kursy
- Coach ICF (poziom ACC) - International Coach Federation Polska, Profi Biznes Group
- S.T.O.R.Y.T.E.L.L.E.R - Mariusz Szuba
- Millionaire Mind Intensive, T Harv Eker, Warszawa
- Train The Trainer Certification, T Harv Eker, Londyn
- Mission To Millions, T Harv Eker, Warszawa
- STRUCTOGRAM (poziomy 1-4)
- S.T.O.R.Y.T.E.L.L.E.R - Mariusz Szuba
- Millionaire Mind Intensive, T Harv Eker, Warszawa
- Train The Trainer Certification, T Harv Eker, Londyn
- Mission To Millions, T Harv Eker, Warszawa
- STRUCTOGRAM (poziomy 1-4)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
* Barmaństwo (I oraz II Stopień Barmański)
* Książki
* Lejki sprzedażowe
* Ustawienia Berta Hellingera
* Totalna Biologia
* Książki
* Lejki sprzedażowe
* Ustawienia Berta Hellingera
* Totalna Biologia
Organizacje
* Współprzewodniczący ds. finansowych Niezależnego Zrzeszenia Studentów przy Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym (od kwietnia 2009 do marca 2010)
* Klub RotarAct (od marca 2009 do czerwca 2011) - w tym rok jako vice-prezydent klubu
* Klub RotarAct (od marca 2009 do czerwca 2011) - w tym rok jako vice-prezydent klubu
Inne
Talenty wg. Gallupa: Strateg, Indywidualizacja, Aktywator, Odkrywczość oraz Empatia.
CharytatywneGranie.pl (pomysłodawca & współorganizator; listopad-grudzień 2011)
* przygotowanie kwestii merytorycznych strony internetowej
* przygotowanie harmonogramu całej imprezy
* współpraca z fundacjami biorącymi udział w akcji
* znalezienie punktów sprzedaży/zbiórki
* kontakt z mediami (portale internetowe, radio, telewizja)
Akcja polega na sprzedaży ręcznie robionych mikołajów. Całość pieniędzy ze zbiórki przekazana zostanie na rehabilitację 14-sto letniej Patrycji Wątróbki.
[Rotaract] Unirota: we love Hait (luty-marzec 2010
* Organizacja imprezy klubowej pod patronatem UNICEF Polska,
* Kontakt z występującymi artystyami (booking),
* Negocjacja warunków z klubem w którym odbędzie się impreza,
* Kontakt z mediami (udzielanie wywiadów, ustalanie warunków patronatu medialnego),
* Marketing/PR we współpracy z klubem w którym odbędzie się impreza,
* Impreza ma charakter charytatywny - cześć zysków zostanie przekazana poprzez UNICEF na odbudowę Haiti.
[Rotaract] Charytatywny Turniej Piłki Nożnej z okazji Dnia Dziecka (organizator; maj 2009)
* organizacja turnieju piłkarskiego w którym udział wzięły drużyny ze szczecińskich mediów, klubów nocnych oraz szczecińskich firm
* prowadzenie turnieju
* organizacja nagłośnienia
* pomoc w organizacji festynu dla dzieci, który trwał równolegle
CharytatywneGranie.pl (pomysłodawca & współorganizator; listopad-grudzień 2011)
* przygotowanie kwestii merytorycznych strony internetowej
* przygotowanie harmonogramu całej imprezy
* współpraca z fundacjami biorącymi udział w akcji
* znalezienie punktów sprzedaży/zbiórki
* kontakt z mediami (portale internetowe, radio, telewizja)
Akcja polega na sprzedaży ręcznie robionych mikołajów. Całość pieniędzy ze zbiórki przekazana zostanie na rehabilitację 14-sto letniej Patrycji Wątróbki.
[Rotaract] Unirota: we love Hait (luty-marzec 2010
* Organizacja imprezy klubowej pod patronatem UNICEF Polska,
* Kontakt z występującymi artystyami (booking),
* Negocjacja warunków z klubem w którym odbędzie się impreza,
* Kontakt z mediami (udzielanie wywiadów, ustalanie warunków patronatu medialnego),
* Marketing/PR we współpracy z klubem w którym odbędzie się impreza,
* Impreza ma charakter charytatywny - cześć zysków zostanie przekazana poprzez UNICEF na odbudowę Haiti.
[Rotaract] Charytatywny Turniej Piłki Nożnej z okazji Dnia Dziecka (organizator; maj 2009)
* organizacja turnieju piłkarskiego w którym udział wzięły drużyny ze szczecińskich mediów, klubów nocnych oraz szczecińskich firm
* prowadzenie turnieju
* organizacja nagłośnienia
* pomoc w organizacji festynu dla dzieci, który trwał równolegle