Umiejętności
Angielski B2
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. programowania wieloletniego
Koordynacja prac nad realizacją/aktualizacją Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2020. Ocena przygotowania inwestycji do realizacji, nakładów finansowych, źródeł finansowania w tym również dla projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Koordynator w Centrum Koordynacji Transportowo-Hotelowej
Lider 2005 Sp. z o.o.
Obsługa klientów lotów zakłóconych. Współpraca z firmą LOT przy alokacji i transporcie pasażerów z polskich lotnisk do hoteli w całym kraju. Przygotowywanie dokumentacji oraz raportów związanych z wykonywanymi obowiązkami.
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Analiz
TP S.A. Pion Obsługi Posprzedażowej Grupy TP
Przygotowanie analiz, sprawozdań, raportów dotyczących
jakości obsługi i poziomu zadowolenia Klientów Biznesowych na potrzeby kierownictwa oraz zarządu spółki. Koordynowanie procesu raportowania, prezentacja wniosków i rekomendacji zmian. Udział w projektach rozwojowych i naprawczych jakości obsługi klientów.
jakości obsługi i poziomu zadowolenia Klientów Biznesowych na potrzeby kierownictwa oraz zarządu spółki. Koordynowanie procesu raportowania, prezentacja wniosków i rekomendacji zmian. Udział w projektach rozwojowych i naprawczych jakości obsługi klientów.
Account Manager – Opiekun Kluczowych Klientów
TP S.A. Pion Klientów Biznesowych
Obsługa przydzielonych lokalizacji Kluczowych Klientów. Zarządzanie projektami inwestycyjnymi realizowanymi dla tych Klientów. Wykonywanie analiz sprzedaży, zbieranie i uzupełnianie danych o Klientach. Identyfikowanie niestandardowych potrzeb oraz wypracowywanie koncepcji kompleksowych rozwiązań IT. Zlecanie i monitorowanie wdrożenia sprzedanych usług. Współpraca z jednostkami technicznymi i wspierającymi sprzedaż. Monitorowanie rozliczeń. Wspomaganie pracy Key Account Managera.
Referent/Radca w Sekcji Obsługi Firm
TP S.A. Obszar Telekomunikacji Warszawa Północ
Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa dla klientów indywidualnych i małych firm. Przyjmowanie i koordynacja realizacji zleceń na usługi, przygotowywanie umów. Popularyzacja i sprzedaż nowych usług. Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami.
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy