Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Partner sprzedaży pośredniej
Hitachi Data Systems Certified Professional
IBM Certified
Sprzedaż międzynarodowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
NetApp Accredited Sales Professional
New Business Development
przedsprzedaż
Zarządzanie produktem
SaaS
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Rozwiązania przechowywania
Magazynowanie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów w sektorach Media&Telco, Ubezpieczenia, Finanse, Bankowość,
Opieka nad obecnymi Klientami
Przygotowywanie ofert (IBM, TSM, Dell, HP, EMC, NetApp, HDS, Microsoft, Vmware, Veeam, Oracle i inne),
Prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań,
Prowadzenie projektów sprzedażowych,
Negocjacje warunków handlowych.
Opieka nad obecnymi Klientami
Przygotowywanie ofert (IBM, TSM, Dell, HP, EMC, NetApp, HDS, Microsoft, Vmware, Veeam, Oracle i inne),
Prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań,
Prowadzenie projektów sprzedażowych,
Negocjacje warunków handlowych.
Key Account Manager
o Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów w obszarze Telco&Media,
Opieka nad obecnymi Klientami w obszarze Telco&Media (m.in. Polska Telefonia Cyfrowa, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Grupa Onet S.A., POLKOMTEL, Platige Imane, Radio Zet, Multimedia S.A.),
Przygotowywanie ofert (3PAR, IBM, TSM, Onstor, Nexsan, FalconStor i inne),
Prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań,
Prowadzenie projektów sprzedażowych,
Negocjacje warunków handlowych.
Opieka nad obecnymi Klientami w obszarze Telco&Media (m.in. Polska Telefonia Cyfrowa, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Grupa Onet S.A., POLKOMTEL, Platige Imane, Radio Zet, Multimedia S.A.),
Przygotowywanie ofert (3PAR, IBM, TSM, Onstor, Nexsan, FalconStor i inne),
Prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań,
Prowadzenie projektów sprzedażowych,
Negocjacje warunków handlowych.
Key Account Manager
Zarządzanie procesem handlowym z wykorzystaniem systemu CRM, zgodnie z procedurami przyjętymi w Toshiba Tec Poland,
Negocjacje warunków handlowych z Klientami,
Analiza rynku w ramach obsługiwanego sektora/grupy Klientów,
Analiza konkurencji,
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z Klientami Strategicznymi, zarządzanie podległym regionem,
Prowadzenie kluczowych projektów sprzedażowych sprzętu oraz usług informatycznych (Rozwiązania firmy Toshiba).
Negocjacje warunków handlowych z Klientami,
Analiza rynku w ramach obsługiwanego sektora/grupy Klientów,
Analiza konkurencji,
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z Klientami Strategicznymi, zarządzanie podległym regionem,
Prowadzenie kluczowych projektów sprzedażowych sprzętu oraz usług informatycznych (Rozwiązania firmy Toshiba).
Dyrektor Oddziału (Warszawa)
Opracowywanie strategii procesów sprzedażowych zintegrowanych systemów informatycznych oraz usług informatycznych,
Nadzór nad przygotowywaniem ofert handlowych i przetargowych,
Negocjacje warunków handlowych, wdrożeniowych z Klientami,
Formułowanie wymagań kontraktowych,
Wstępna analiza wymagań Klienta,
Nadzór nad prowadzonymi wdrożeniami,
Aktywny udział w promowaniu Firmy,
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, m.in.: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Urzędy Miasta, Starostwa Powiatowe itp. i pozyskiwanie nowych Klientów,
Zarządzanie zespołem konsultantów i wdrożeniowców,
Dbanie o rozwój pracowników, motywowanie pracowników,
Monitorowanie i analiza konkurencji w obszarze IT (oprogramowanie, usługi informatyczne).
Nadzór nad przygotowywaniem ofert handlowych i przetargowych,
Negocjacje warunków handlowych, wdrożeniowych z Klientami,
Formułowanie wymagań kontraktowych,
Wstępna analiza wymagań Klienta,
Nadzór nad prowadzonymi wdrożeniami,
Aktywny udział w promowaniu Firmy,
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, m.in.: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Urzędy Miasta, Starostwa Powiatowe itp. i pozyskiwanie nowych Klientów,
Zarządzanie zespołem konsultantów i wdrożeniowców,
Dbanie o rozwój pracowników, motywowanie pracowników,
Monitorowanie i analiza konkurencji w obszarze IT (oprogramowanie, usługi informatyczne).
Samodzielny Specjalista - Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością
Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001:2000),
Opracowanie Księgi Jakości oraz procedur systemowych,
Ocena zgodności opracowanego systemu jakości z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001,
Opracowanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy z zakresu wymagań oraz interpretacji normy PN-EN ISO 9001:2001,
Ocena i weryfikacja działań w odniesieniu do obowiązujących instrukcji i procedur,
Przeprowadzanie audytów oraz przeglądów dokumentacji, opracowywanie raportów z działań oraz wytycznych do doskonalenia.
Opracowanie Księgi Jakości oraz procedur systemowych,
Ocena zgodności opracowanego systemu jakości z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001,
Opracowanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy z zakresu wymagań oraz interpretacji normy PN-EN ISO 9001:2001,
Ocena i weryfikacja działań w odniesieniu do obowiązujących instrukcji i procedur,
Przeprowadzanie audytów oraz przeglądów dokumentacji, opracowywanie raportów z działań oraz wytycznych do doskonalenia.
Szkolenia i kursy
06.2013 IBM Certified Specialist Enterprise Storage Sales V3
06.2013 Hitachi Certified Storage Professional Program: Hitachi Data Systems Qualified Sales Professional
05.2013 NetApp Accredited Sales Associate Accreditation Exam
NetApp Accredited Sales Professional Accreditation Exam
NetApp Accredited Storage Architect Professional Exam
10.2012 Certyfikat Veeam Sales Professional
Certyfikat Veeam Sales Professional (EMS)
Certyfikat Veeam Technical Sales Professional (EMS)
07.2011 IBM Certified Specialist System x Sales V6
02.2010 Certyfikat: “Wysoka dostępność systemów informatycznych”, IBM Innovation Center.
01.2010 Certyfikat: IBM Tivoli Storage Solutions Sales Professional v2.
09.2009 Certyfikat: Infrastruktura dynamiczna IT dla małych i średnich przedsiębiorstw, IBM Innovation Center, Kraków.
12.2006 Szkolenie “Rozmowa handlowa - negocjacje” , Migut Media SA przy współpracy z Computer Service Support SA, Warszawa.
07.2006 Szkolenie “Polityka bezpieczeństwa informacji domeną nowoczesnego biznesu” w oparciu o normy ISO/IEC 17799:2005 oraz
BS 7799-2/ISO 27001, Computer Service Support SA oraz Det Norske Veritas Poland Sp. o.o., Katowice.
06.2006 “Microsoft Licensing Specialist”, Certyfikat nr MLS/2006/577.
05.2006 Seminarium “Nowe Prawo Zamówień Publicznych dla wykonawców”, Forum Sp. z o.o., Katowice.
10.2005 „Zarządzanie projektowe w przedsiębiorstwie w oparciu o metodykę Project Management Institute”.
Kurs kwalifikacyjny na stanowisko Kierownika Projektu.
01.2005 Auditor Jakości, Certyfikat TŰV Rheinland nr 26465.
10.2004 Pełnomocnik Jakości, Certyfikat TŰV Rheinland nr 24741.
02.2004 Auditor wewnętrzny Systemów Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000, Certyfikat TŰV Rheinland nr AZJ/2004–II–C00400.
Języki obce Angielski – bardzo dobry (Certyfikat TOIEC: 745pkt; 05.2010)
Obsługa komputera Microsoft Office, Windows 98/Me/2000/XP, IBM Lotus Notes, Internet – bardzo dobra.
Prawo jazdy Kategoria B, od 1997r.
06.2013 Hitachi Certified Storage Professional Program: Hitachi Data Systems Qualified Sales Professional
05.2013 NetApp Accredited Sales Associate Accreditation Exam
NetApp Accredited Sales Professional Accreditation Exam
NetApp Accredited Storage Architect Professional Exam
10.2012 Certyfikat Veeam Sales Professional
Certyfikat Veeam Sales Professional (EMS)
Certyfikat Veeam Technical Sales Professional (EMS)
07.2011 IBM Certified Specialist System x Sales V6
02.2010 Certyfikat: “Wysoka dostępność systemów informatycznych”, IBM Innovation Center.
01.2010 Certyfikat: IBM Tivoli Storage Solutions Sales Professional v2.
09.2009 Certyfikat: Infrastruktura dynamiczna IT dla małych i średnich przedsiębiorstw, IBM Innovation Center, Kraków.
12.2006 Szkolenie “Rozmowa handlowa - negocjacje” , Migut Media SA przy współpracy z Computer Service Support SA, Warszawa.
07.2006 Szkolenie “Polityka bezpieczeństwa informacji domeną nowoczesnego biznesu” w oparciu o normy ISO/IEC 17799:2005 oraz
BS 7799-2/ISO 27001, Computer Service Support SA oraz Det Norske Veritas Poland Sp. o.o., Katowice.
06.2006 “Microsoft Licensing Specialist”, Certyfikat nr MLS/2006/577.
05.2006 Seminarium “Nowe Prawo Zamówień Publicznych dla wykonawców”, Forum Sp. z o.o., Katowice.
10.2005 „Zarządzanie projektowe w przedsiębiorstwie w oparciu o metodykę Project Management Institute”.
Kurs kwalifikacyjny na stanowisko Kierownika Projektu.
01.2005 Auditor Jakości, Certyfikat TŰV Rheinland nr 26465.
10.2004 Pełnomocnik Jakości, Certyfikat TŰV Rheinland nr 24741.
02.2004 Auditor wewnętrzny Systemów Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000, Certyfikat TŰV Rheinland nr AZJ/2004–II–C00400.
Języki obce Angielski – bardzo dobry (Certyfikat TOIEC: 745pkt; 05.2010)
Obsługa komputera Microsoft Office, Windows 98/Me/2000/XP, IBM Lotus Notes, Internet – bardzo dobra.
Prawo jazdy Kategoria B, od 1997r.
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Żeglarstwo (jachtowy sternik morski, morski sternik motorowodny, instruktor żeglarstwa), jazda na rowerze górskim, narciarstwo.
11.2008-03.2009 Przepłynięcie Oceanu Atlantyckiego - Rejs z Wysp Kanaryjskich na Wyspy Karaibskie.
Funkcja I Oficera na S/Y AIO (30 metrowy kecz).
11.2008-03.2009 Przepłynięcie Oceanu Atlantyckiego - Rejs z Wysp Kanaryjskich na Wyspy Karaibskie.
Funkcja I Oficera na S/Y AIO (30 metrowy kecz).
Organizacje
10.2002 – 12.2005
Śląski Yacht Club przy Politechnice Śląskiej
Pełnione funkcje:
I v-ce Komandor,
Członek Zarządu ds. Morskich,
Organizacja i prowadzenie rejsów morskich w Chorwacji,
Skarbnik.
Śląski Yacht Club przy Politechnice Śląskiej
Pełnione funkcje:
I v-ce Komandor,
Członek Zarządu ds. Morskich,
Organizacja i prowadzenie rejsów morskich w Chorwacji,
Skarbnik.
Inne
06.2013 http://it-manager.pl/rekomendacja-d-pilne/
09.2004 Przeprowadzanie audytów Systemu Zarządzania Jakością w Centrali i na budowach prowadzonych przez firmę DROKOL Sp. z o.o., Zabrze.
09.2001 Praktyka menedżersko-produkcyjna w DOZUT-KOMAG Sp. z o.o.
Prawo jazdy kat. B od 1997 roki.
09.2004 Przeprowadzanie audytów Systemu Zarządzania Jakością w Centrali i na budowach prowadzonych przez firmę DROKOL Sp. z o.o., Zabrze.
09.2001 Praktyka menedżersko-produkcyjna w DOZUT-KOMAG Sp. z o.o.
Prawo jazdy kat. B od 1997 roki.