Paweł Grzegorczyk

X
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKP CARGO S.A.
Zastępca Dyrektora Biura Nieruchomości, Gospodarki Materiałowej I Administracji
• Zarządzanie pracą Biura w obszarach:
-Podpisywanie i zarządzanie umowami najmu i dzierżawy
-Kreowanie polityki inwestycyjnej i remontowej w zakresie nieruchomości
-Rozliczanie podatków od nieruchomości I użytkowania wieczystego
-Utrzymanie operacyjne i techniczne obiektów
-Nadzór nad remontami i przebudowami
-Koordynacja i nadzór nad procesem budowy nowych obiektów – np. Terminal kontenerowy
-Bieżąca obsługa administracyjna centrali spółki (przeprowadzki, relokacje, zakupy, przetargi)
-Flota samochodowa
• Zarządzanie podległymi zespołami (Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Wydział Administracyjny)
• Tworzenie i zarządzanie budżetem Biura
• Opiniowanie w projektach związanych z zakupem innych Spółek
• Stała współpraca z Biurem Prawnym, Biurem Rachunkowości i Podatków oraz z zewnętrznymi kancelariami i firmami doradczymi
• Rekomendowanie rozwiązań i decyzji do Zarządu Spółki (projekty uchwał)
Logo
Kierownik Projektu – centra logistyczne Raben Polska
STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o.
• Zarządzanie formalne i operacyjne podległymi nieruchomościami
• Kontrola realizacji umowy z Klientem oraz z podwykonawcami
• Budowanie relacji biznesowych z Klientem
• Kontrola operacyjno-techniczna funkcjonowania obiektów
• Przygotowywanie i podpisywanie umów z podwykonawcami
• Reprezentowanie Właściciela nieruchomości przed instytucjami państwowymi.
• Zarządzanie podległym zespołem
Logo
Kierownik Administracyjny Obiektów
Bud – Invest sp. z o.o. / Hochtief Facility Management Polska Sp. z o.o , Warszawa
• Utrzymanie techniczne obiektów
• Opracowywanie i monitorowanie realizacji budżetów operacyjnych i inwestycyjnych
• Przygotowywanie umów najmu, umów z podwykonawcami.
• Reprezentowanie Właściciela nieruchomości w kontaktach z Najemcami
• Przygotowywanie raportów na potrzeby Właściciela nieruchomości.
• Zarządzanie podległym zespołem
IIC Polska Internationale Immobilien Consulting Sp. z o.o.
Konsultant ds. Rekrutacji i Administracji
• Administrowanie budynkiem.
• Przygotowywanie i zarządzanie budżetem.
• Analiza rynku nieruchomości.
• Pozyskiwanie i bieżąca obsługa Najemców.
• Pełnienie funkcji specjalisty ds. personalnych
Fala Sp. z o.o.
Z-ca kierownika placówki handlowej
• Zarządzanie placówką handlową, zespołem
• Kontrola budżetu, stanów magazynowych, marży
• Realizacja planów sprzedaży
Auchan Retail Polska
Manager w dziale kas/ Service Manager
• Kierowanie pracą grupy 80 pracowników
• Kontrola bieżących zasobów finansowych sklepu
• Szkolenie menedżerów w ramach „Szkoły Menedżerów Auchan” (rocznie ok. 60 osób) – ewaluacja szkoleń
• Kierowanie pracą Karty Stałego Klienta Auchan
• Kierowania pracą Punktu Obsługi Klienta
• Kierowanie pracą zespołu Kasy Centralnej
• Wdrożenie nowej usługi dla klientów: Karty Kredytowej Auchan, współpraca z Bankiem Accord w zakresie procedur, standardów, promocji

Szkolenia i kursy

Licencjonowany użytkownik narzędzia Extended Disc.
Certyfikat Coacha ICC.

Edukacja

Logo
Zarządzanie nieruchomościami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Obsługa klienta
Inne

Inne

Terapeuta metody EMDR

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.