Paweł Fiszer

CEO/CMO w Modern Vision
Ruda Śląska, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO/CMO
Modern Vision
Zdążyć na czas ;)
Logo
Gitarzysta / Wokalista / Lider
The Traiin

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
KONCERTY    AGENCJE KONCERTOWE    IMPREZY
KONCERTY AGENCJE KONCERTOWE IMPREZY
Grupa dla organizatorów koncertów i imprez poszukujących ciekawych artystów i wykonawców oraz dla artystów chcących przedstawić swoją twórczość (na wysokim poziomie!!!)
Management zespołu
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing sieciowy - MLM
Marketing sieciowy - MLM
Grupa łącząca osoby, które interesują się MLM.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR