Umiejętności
Angielski
Microsoft Excel
Microsoft Office
Outlook
Praca w zespole
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta dla Wielkiej Brytanii i Irlandii
• procesowanie zamówień i monitoring dostaw,
• raportowanie/tworzenie raportów SAP/Excel,
• komunikacja z biurem bezpośredniej obsługi klienta i przedstawicielami handlowymi w Wielkiej Brytanii i Irlandii,
• udział w procesach poprawy jakości i efektywności pracy,
SAP Super User:
• prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników,
• pierwsza linia wsparcia dla innych użytkowników SAP,
• raportowanie/tworzenie raportów SAP/Excel,
• komunikacja z biurem bezpośredniej obsługi klienta i przedstawicielami handlowymi w Wielkiej Brytanii i Irlandii,
• udział w procesach poprawy jakości i efektywności pracy,
SAP Super User:
• prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników,
• pierwsza linia wsparcia dla innych użytkowników SAP,
Praktykant
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Wydział Certyfikacji i Funduszy Europejskich
- pomoc przy pracach ze sprawozdawczości i ewaluacji projektów
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
(ZPORR) dla województwa lubelskiego ,
- przygotowywanie formularzy i zestawień projektów do kontroli,
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
(ZPORR) dla województwa lubelskiego ,
- przygotowywanie formularzy i zestawień projektów do kontroli,
Praktykant
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Ośrodek Lokalny w Lublinie
- pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków
unijnych
- wyszukiwanie, analiza i przygotowywanie materiałów na szkolenia
i konferencje skierowane do jednostek samorządu terytorialnego,
organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw
unijnych
- wyszukiwanie, analiza i przygotowywanie materiałów na szkolenia
i konferencje skierowane do jednostek samorządu terytorialnego,
organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport