Umiejętności
Axure
HP Openview
ITIL
Microsoft Office
OTRS
Project Management
Project Server
Scrum
Agile
Microsoft Project
Analiza biznesowa
TENSTEP
Zarządzanie projektami programistycznymi
Umiejętności analityczne
PSM I
ISO/IEC 20000 Zarządzanie usługami IT
PSPO
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
• Przygotowywanie harmonogramu projektu
• Planowanie budżetu
• Przygotowywanie umów
• Budowanie zespołu projektowego / wybór wykonawców
• Monitorowanie postępu prac
• Koordynowanie współpracy pomiędzy wykonawcami
• Zarządzanie zmianami, problemami i ryzykiem
• Raportowanie statusu prac na Komitecie Sterującym
• Planowanie budżetu
• Przygotowywanie umów
• Budowanie zespołu projektowego / wybór wykonawców
• Monitorowanie postępu prac
• Koordynowanie współpracy pomiędzy wykonawcami
• Zarządzanie zmianami, problemami i ryzykiem
• Raportowanie statusu prac na Komitecie Sterującym
Project Manager / Service Manager / Główny specjalista
Project Manager
- zarządzanie projektem od planowania, szacowania, tworzenia i monitorowania harmonogramu po śledzenie budżetu, raportowanie stanu projektu i zarządzanie ryzykiem,
- przeprowadzanie analiz biznesowych,
- zarządzanie wymaganiami,
- nadzór nad realizacją fazy wytwórczej oprogramowania
- tworzenie dokumentacji technicznej i powykonawczej oraz instrukcji obsługi użytkownika
- nadzór nad jakością dostarczanych rozwiązań
Service Manager (Menadżer Usług serwisów informacyjnych (Thomson Reuters, Bloomberg) oraz systemu do zarządzania ryzykiem rynkowym (system Trinity firmy Brady Plc oraz system HAT (headge accounting tool) firmy Deloitte))
- zarządzanie obszarem utrzymania Usługi informatycznej w tym odpowiedzialność za umowy z dostawcami zewnetrznymi oraz umowy SLA z odbiorcami wewnętrznymi Usługi,
- współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami
- przygotowywanie planow ciagłości działania usługi (PCD), planów rozwoju uslugi (PRU)
- tworzenie i wdrażanie standardów utrzymania Usługi informatycznej,
- zarządzanie rentownością Usług
- bieżąca obsługa potrzeb użytkowników końcowych oraz realizacja zadan rozwojowych
- zarządzanie projektem od planowania, szacowania, tworzenia i monitorowania harmonogramu po śledzenie budżetu, raportowanie stanu projektu i zarządzanie ryzykiem,
- przeprowadzanie analiz biznesowych,
- zarządzanie wymaganiami,
- nadzór nad realizacją fazy wytwórczej oprogramowania
- tworzenie dokumentacji technicznej i powykonawczej oraz instrukcji obsługi użytkownika
- nadzór nad jakością dostarczanych rozwiązań
Service Manager (Menadżer Usług serwisów informacyjnych (Thomson Reuters, Bloomberg) oraz systemu do zarządzania ryzykiem rynkowym (system Trinity firmy Brady Plc oraz system HAT (headge accounting tool) firmy Deloitte))
- zarządzanie obszarem utrzymania Usługi informatycznej w tym odpowiedzialność za umowy z dostawcami zewnetrznymi oraz umowy SLA z odbiorcami wewnętrznymi Usługi,
- współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami
- przygotowywanie planow ciagłości działania usługi (PCD), planów rozwoju uslugi (PRU)
- tworzenie i wdrażanie standardów utrzymania Usługi informatycznej,
- zarządzanie rentownością Usług
- bieżąca obsługa potrzeb użytkowników końcowych oraz realizacja zadan rozwojowych
wystawiono
Świetnie zorganizowany, zorientowany na cel, przewidujący, skupia się na rozwiązaniach a nie na problemach. Ambitny i pracowity pasjonat a do tego nie boi się mieć własnego zdania i go bronić. Wysoka kultura pracy, komunikatywność i umiejętności techniczne pozwalały mu sprawnie łączyć role informatyka, lidera zespołu oraz kierownika projektu. Projekty i praca z Pawłem zawsze były świetną przygodą.
Starszy Specjalista
- administracja systemem HP Open View Service Desk 4.5
- projektowanie i realizowanie integracji zewnętrznych źródeł danych z CMDB
- wytwarzanie oprogramowania w technologii Java (J2EE, Hibernate, Maven, Swing, Adobe Flex)
- zarządzanie i utrzymanie systemu do rozliczania usług IT w KGHM
- projektowanie i realizowanie integracji zewnętrznych źródeł danych z CMDB
- wytwarzanie oprogramowania w technologii Java (J2EE, Hibernate, Maven, Swing, Adobe Flex)
- zarządzanie i utrzymanie systemu do rozliczania usług IT w KGHM
Projekty
Szkolenia i kursy
2016 IV - Professional Scrum Product Owner
2015 XII - Professional Scrum Master [CodeSprinters]
2015 V - System zarządzania projektami [Exence]
2014 XI - Diagnozowanie problemów oraz optymalizacja bazy danych MS SQL 2012 [SQLExpert]
2014 IX - Budowanie efektywnego zespołu [Synton]
2013 XII - Programowanie serwera SQL Server 2012 [SQLExpert]
2013 XI - MS-6235 + MS-6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services + Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services
2013 IV - Reuters DACS 6.X Administration Training [Thomson Reuters]
2013 I - Zarządzanie projektami wg metodyki TenStep Project Management Process dla Kierowników Projektów [TenStep Polska]
2012 V - UCD i usability - projektowanie zorientowane na użytkownika [WitFlow]
2012 IV - TOGAF Framework [The Open Group]
2011 XII - Architektura zorientowana na usługi (SOA) [Altkom]
2011 XI - Wytwarzanie aplikacji w Javie przy pomocy Spring Framework [Altkom]
2010 XII - Projektowanie aplikacji JEE z użycie wzorców projektowych i notacji UML [Altkom]
2009 X - Specjalista Centrum Wsparcia [HDI]
2009 IX - Transact-SQL w MS SQL 2005 [Altkom]
2008 IX - MS-2279 Planning, Implementing and Maintaining Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure
2006 - CCNA 3 Switching Basics and Intermediate Routing
2006 - CCNA 2 Routers and routing Basics
2005 - CCNA 1 Networking Basics
2015 XII - Professional Scrum Master [CodeSprinters]
2015 V - System zarządzania projektami [Exence]
2014 XI - Diagnozowanie problemów oraz optymalizacja bazy danych MS SQL 2012 [SQLExpert]
2014 IX - Budowanie efektywnego zespołu [Synton]
2013 XII - Programowanie serwera SQL Server 2012 [SQLExpert]
2013 XI - MS-6235 + MS-6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services + Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services
2013 IV - Reuters DACS 6.X Administration Training [Thomson Reuters]
2013 I - Zarządzanie projektami wg metodyki TenStep Project Management Process dla Kierowników Projektów [TenStep Polska]
2012 V - UCD i usability - projektowanie zorientowane na użytkownika [WitFlow]
2012 IV - TOGAF Framework [The Open Group]
2011 XII - Architektura zorientowana na usługi (SOA) [Altkom]
2011 XI - Wytwarzanie aplikacji w Javie przy pomocy Spring Framework [Altkom]
2010 XII - Projektowanie aplikacji JEE z użycie wzorców projektowych i notacji UML [Altkom]
2009 X - Specjalista Centrum Wsparcia [HDI]
2009 IX - Transact-SQL w MS SQL 2005 [Altkom]
2008 IX - MS-2279 Planning, Implementing and Maintaining Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure
2006 - CCNA 3 Switching Basics and Intermediate Routing
2006 - CCNA 2 Routers and routing Basics
2005 - CCNA 1 Networking Basics
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Squash, podróżowanie, snowboard