Paweł Biernacki

Student, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Umiejętności

Strategia marketingowa Komunikacja Marketingowa Produkcja wideo kampanie promocyjne Komunikacja zewnętrzna PR Wizerunek & PR produkcja filmów

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Agencja Artystyczna PRYM ART
PR Manager
- opieka PR nad zespołem muzycznym dla dzieci Siostry Wajs & Stonoga
- przygotowywanie materiałów marketingowych
- pozyskiwanie kontrahentów
- obsługa social media
- kontakt z mediami
- copywriting
- Tour managment
Teatr Śląski w Katowicach
Producent /Kierownik Produkcji
Produkcja projektu "Nie z Tej Ziemi" ( INDUSTRIADA 2015) reż Rafał Urbacki;
Produkcja projektu "Jaram Się" (INDUSTRIADA 2016) reż Rafał Urbacki;
TVS - Telewizja SILESIA
Kierownik Produkcji / Kierownik Planu
- Kierownik Planu przy audycji "8 Smaków Europy" - Sezon I i II
- Kierownik Produkcji audycji "Misja Zdrowie" - Sezon III
- Kierownik Produkcji magazynu "Ekomisja"
- Wydawca / Kierownik Produkcji programu śniadaniowego "Cafe Silesia" / "Familook"
_ Wydawca programu popołudniowego na żywo "Express Silesia"
TVS - Telewizja SILESIA
Kierownik Działu Realizacji Projektów
- Przygotowywanie koncepcji i scenariusza projektów telewizyjnych
- Znajomość środowiska Arianny
- Kosztorysowanie projektów telewizyjnych
- Ustalanie harmonogramu prac nad wybranymi projektami
- Pozyskiwanie dotacji i funduszy grantowych
- Odpowiadanie na zapytania ofertowe
- Przygotowywanie ofert przetargowych i kompletowanie dokumentacji
- Przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynacja badań
- Przygotowanie, realizacja i rozliczanie umów
- Przygotowywanie materiałów PR'owych dot. firmy i poszczególnych projektów.
- Koordynacja prac przy projektach dotacyjnych / grantowych
- Przygotowywanie projektów umów, sporządzanie zestawień i raportów;
TVS - Telewizja SILESIA
Specjalista ds. marketingu i promocji
- Obsługa kanałów w Social Mediach
- Tworzenie materiałów promocyjnych
- Tworzenie strategii promocyjnej przy konkretnych pozycjach programowych stacji
- Koordynacja pracy na eventami
- Nadzór nad wykonaniem oraz rozliczenie inicjatyw marketingowych
- Koordynacja, analiza i optymalizacja realizowanych działań
- Monitoring rynku
- Przygotowywanie informacji prasowych
- Organizowanie imprez o charakterze informacyjno – promocyjnym
Logo
Zastępca Redaktora Naczelnego
MAGAZYN TOUCHE
- Opracowanie strategii marketingowej,
- Budowanie marki magazynu lifestylowego,
- Seria tekstów z zakresu popkultury i muzyki,
- Produkcja sesji zdjęciowych,
Eurozet
REPORTER, DZIENNIKARZ
- Pozyskiwanie i redagowanie informacji z zakresu problemów społecznych, inicjatyw pozarządowych oraz życia kulturalnego;

- prezentowanie informacji lokalnych, prowadzenie rozmów z artystami polskiej sceny muzycznej;

- przygotowywanie materiałów z konferencji prasowych;

- przygotowanie reportaży na potrzeby na potrzeby magazynów akademickich i kulturalnych:

- montaż i obróbka materiałów dźwiękowych.

Projekty

"Jaram Się" - Teatr Śląski (INDUSTRIADA 2016)
„Jaram się” to próba zdiagnozowania narzędziami z pogranicza tańca krytycznego, imprezy rave, reportażu i video-artu sytuacji przemysłu metalurgicznego, hutniczego i obróbki metali na terenie Górnego Śląska. Spotykając ze sobą pierwszy w Europie traktat o hutnictwie „Officina ferraria” Walentego Roździeńskiego z wypowiedziami pracowników działających zakładów obróbki metali, powstaje zdarzenie o przemianach gospodarczych, polityce państwa względem regionu, drogach rozwoju myśli technologicznej oraz obecnej sytuacji pracowników fizycznych na Śląsku.

„Jaram się” to choreodokument badający sytuację ciała robotniczego podczas jego codziennej pracy, w kontekście tożsamości lokalnej oraz jego sytuacji ekonomicznej. Nawiązując do doświadczeń brytyjskiego tańca zaangażowanego okresu tacheryzmu oraz imprez rave'owych, ciała tancerzy zaczynają współgrać z obecną sytuacją pracowników kuźni i hut. Rave'y odbywające się najczęściej w opuszczonych postindustrialnych przestrzeniach to komentarz do przemian w przemyśle ostatnich dekad. Zdarzenia te powstawały jako efekt nieposłuszeństwa obywatelskiego względem polityki państwa.

Premiera „Jaram się” będzie miała miejsce w przestrzeni pierwszej na kontynencie, huty zbudowanej przez Johna Baildona – Huty Królewskiej w Chorzowie. Obecnie w miejscu po najstarszych piecach „Reden” i „Heinitz” rośnie nawłoć, piołun, mniszek lekarski.
Zakres obowiązków
Producent:

- ścisła współpraca z reżyserem projektu;
- ustalanie harmonogramu produkcji ( research, próby )
- przygotowanie kosztorysu premierowego i powtórzeniowego projektu,
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- przygotowanie wniosków dotacyjnych
Teledysk Zespołu Siostry Wajs & Stonoga - Święta w każdym domu"
Teledysk świąteczny do utworu zespołu Siostry Wajs & Stonoga " Święta w każdym domu"
Zakres obowiązków
Kierownik produkcji

- przygotowanie koncepcji teledysku
- nadzór organizacyjny i produkcyjny nad przebiegiem prac
- pozyskanie partnerów
- koordynacja działań na planie teledysku
- promocja teledysku
Teledysk Zespołu Siostry Wajs & Stonoga - "Stwory Potwory"
Teledysk do utworu zespołu Siostry Wajs & Stonoga - "Stwory Potwory"
Zakres obowiązków
Kierownik produkcji:

- przygotowanie scenariusza i eksplikacji
- przygotowanie projektu grantowego
- przygotowanie kosztorysu i harmonogramu produkcji
- koordynacja prac graficznych
- promocja projektu
Nie z Tej Ziemi - Teatr Śląski (INDUSTRIADA 2015)
Instalacja intermedialna w zabytkowej przestrzeni kolonii górniczej Nikiszowiec jest projektem z pogranicza teatru, sztuki społecznej i multimediów. To unikatowe przedsięwzięcie angażuje młodych aktorów i tancerzy oraz rdzennych mieszkańców Nikiszowca. Autorami koncepcji i realizatorami „Nie z tej ziemi!” są reżyser Robert Talarczyk, dyrektor Teatru Śląskiego oraz Rafał Urbacki, reżyser i choreograf młodego pokolenia.

Ten projekt to zaproszenie do spaceru po Nikiszowcu, podczas którego będzie można poznać te mniej wydeptane ścieżki. Wszystko po to, by dostrzec, że pamięć mieszkańców nie poszukuje powrotu do lepszego czasu, tylko dostrzega zmiany i pragnie być przekazana młodszym pokoleniom. To coś innego niż kadry filmowe czy obrazy Grupy Janowskiej. To wspomnienia podane z ust do ust, z ucha do ucha, ale podane za pomocą nowych narzędzi. To połączenie aplikacji multimedialnej na smartfony, zdjęć z lotu ptaka i kameralnych działań z aktorami.

Połączenie projektu partycypacyjnego z mieszkańcami w przestrzeni postindustrialnej oraz aplikacji multimedialnej to nowe działanie w Polsce, realizowane specjalnie na zamówienie Święta Szlaku Zabyków Techniki INDUSTRIADA 2015 przez Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego w Katowicach oraz partnerów: Muzeum Historii Katowic, Stowarzyszenie Fabryka Inicjatyw Lokalnych / Centrum Zimbardo i Radę Jednostki Pomocniczej nr 16 Janów-Nikiszowiec.
Zakres obowiązków
Producent / kierownik produkcji

- przygotowanie kosztorysu i harmonogramu produkcji
- ustalanie terminów prób i spotkań z lokalną społecznością
- przygotowanie materiałów do aplikacji mobilnej
- koordynacja pracy nad aplikacją mobilną
- ścisła współpraca z reżyserem i autorem projektu
- współpraca z aktorami oraz mieszkańcami biorącymi udział w projekcie
Opolskie od Kuchni
"Opolskie od Kuchni" to program kulinarno-turystyczny. W programie pokazywane są miejsca, które możemy znaleźć w każdym przewodniku, ale udało się dotrzeć także do tych gmin i osób, które same dziwiły się, że są atrakcyjne turystycznie. Nie każdy obszar musi być tętniącym życiem kurortem. Coraz częściej szukamy spokoju, lasu i legend. .

„Opolskie od kuchni” wytycza kilka ścieżek, które nie są jeszcze mocno wydreptane.
Zakres obowiązków
Autor programu "Opolskie od Kuchni"

- tworzenie koncepcji programu
- przygotowanie scenariusza do wszystkich odcinków
- przygotowanie kosztorysu i harmonogramu produkcji
- pozyskiwanie partnerów komercyjnych do udziału w projekcie
- pozyskiwanie partnerów medialnych do udziału w projekcie
- opracowanie strategii promocyjnej
- konsultacje reżyserskie przy projekcie
EKOMISJA
Magazyn Telewizyjny - Ekologia bliska każdemu. O tym jak dbać o przyrodę w normalnym, codziennym życiu.
Zakres obowiązków
Kierownik Produkcji

- przygotowanie projektu dotacyjnego
- współpraca z WFOŚ w Katowicach
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu
- nadzór nad rozliczeniem projektu dotacyjnego
8 Smaków Europy
8 Smaków Europy to pierwszy tego typu projekt telewizyjny, dzięki któremu odkryjemy kulinarne talenty! Wyłonieni w drodze castingu, zawodnicy w cotygodniowych zmaganiach będą musieli stawić czoło kuchni europejskich państw!

Zmagania zawodników oceniać będzie 6-osobowe jury w skład, którego wejdą szefowie kuchni Restauracji Czerwona, przedstawiciele mediów, politycy oraz najwięksi śląscy artyści.

Jedną z oceniających rezultaty kulinarnych zmagań uczestników będzie znana z programu TVS "Księgowa w kuchni", czyli Maria Ożga!
Zakres obowiązków
- koordynacja działań realizatorów oraz personelu pomocniczego na planie zdjęciowym
- organizacja zdjęć zgodnie z harmonogramem
- opieka nad uczestnikami biorącymi udział w projekcie
- współpraca z pionem scenograficznym, zabezpieczenie scenografii i rekwizytów
- koordynowanie prawidłowego przebiegu informacji dotyczących przebiegu dni zdjęciowych i tematyki odcinka

Edukacja

Logo
Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Kulinaria, produkcja krótko metrażowa, podróże,

Inne

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez "Przewozy Regionalne" sp z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn zm.)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.