Paulina Górska

Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Architektura informacji Dziennikarstwo nowe media Marketing internetowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Wideo
- serwisy lifestyle: kobieta.wp.pl, facet.wp.pl, kafeteria.pl, kuchnia.wp.pl
- serwisy wideo i rozwój produktu wideo
- stacje radiowe: Open fm i Polska Stacja
Wirtualna Polska Media
Product Manager
Grupa o2 Sp. z o.o.
Product Manager
Logo
współwłaściciel
ooh!Andy
Kompleksowe zarządzanie autorskim projektem internetowego butiku modowego www.oohandy.com i oohandy.com/en:
- tworzenie strategii rozwoju e-butiku, wdrażanie nowych funkcjonalności, tworzenie rozwiązań e-commercowych
- research brandów
Wydawnictwo G+J
Internet Project Manager
Zarządzanie serwisami gala.pl i stylio.pl, m.in.:
- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju serwisów
- wdrażanie funkcjonalnych rozwiązań, poszerzanie zasięgu
- kierowanie pracami redakcji online, zarządzanie treścią
- współpraca z redakcją magazynu "Gala"
- współpraca z działem marketingu
- współpraca z działem sprzedaży
Presspublica Sp. z o.o.
Kierownik Serwisów Internetowych
www.zyciewarszawy.pl
www.kulinarnik.pl
www.warszawianki.pl
Andrzej J.
Andrzej J. · współpracownik
wystawiono
Choć Paulina niedawno dołączyła do grona menedżerów w naszej firmie, od razu dała się poznać z wyjątkowego podejścia do ludzi, dbałości o nich, niezwykłej otwartości na nich i budowania z nimi partnerskich relacji. Niezwykle żądna wiedzy i narzędzi o zarządzaniu, by to, co już robi dobrze, robić jeszcze lepiej. Mam ogromną przyjemność współpracy z nią jako HR manager, a jednocześnie zazdroszczę jej pracownikom.
Życie Warszawy
redaktor prowadząca
Życie Warszawy Online - www.zyciewarszawy.pl
koordynacja redakcji online, nadzór merytoryczny nad tekstami na www.zyciewarszawy.pl, zarządzanie projektami dotyczącymi strony interentowej
Życie Warszawy
redaktorka newsowa
Życie Warszawy Online - www.zyciewarszawy.pl
redagowanie depesz, pisanie własnych wiadomości
Logo
dziennikarka
Newsweek
współpraca i własne teksty
Twój Styl
dziennikarka
współpraca i własne teksty do działów "Psychologia", "Reportaż", "Mieszanka Stylowa", własna rubryka '"Stylowo na kozetce"
Elle
praktykantka
research, współpraca przy tekstach
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży
Asystentka w dziale „Młodzi Wolontariusze”
koordynatorka podprogramów prowadzonych przez Fundację, praca metodą projektów, kontakty z młodzieżą, organizowanie szkoleń, obozów międzynarodowych

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

37 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Content Marketing
Content Marketing
If You’re Not Content Marketing You’re Not Marketing
CoolHunting
CoolHunting
Coolhunting - poszukiwanie innowacyjnych idei i osób, które twórczo wpływają na otoczenie.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium