Umiejętności
Digital Marketing
Marketing
Planowanie strategiczne
Umiejętność pracy w grupie
Strategia marketingowa
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
komunikatywność
Strategia
Badania marketingowe
Team building and leadership skills
Supervising mediowy
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
portugalski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Strategic Planner
- strategia 360 komunikacji: digital & mobile first, pozycjonowanie marki, analityka
- współpraca oraz New Business w kategoriach: retail, FMCG, health & beauty, fashion (m. in. Unilever)
- publikacje i komentarze eksperckie w mediach branżowych
- współpraca oraz New Business w kategoriach: retail, FMCG, health & beauty, fashion (m. in. Unilever)
- publikacje i komentarze eksperckie w mediach branżowych
Strategic Planner
- współpraca z klientami: Danone, Reckitt Benckiser, Nutricia, Nestlé
- strategia marki i komunikacji; supervising strategii mediowej; szkolenia w zakresie trendów, innowacji, digitalu
Wybrane projekty:
1. Strategia kampanii CSR Podziel się posiłkiem dla Danone: #PodzielSieRealnie. Przełożenie kampanii na wskaźniki wizerunkowe marki. Nominacja Innovation Ad 2016 w kategorii Insight
2. Strategia social media dla Bebilonu i Bebiko: unikalna, spójna komunikacja, wspierająca wizerunek marki.
Efektem była większa efektywność komunikacji (wyższe CTR przy niższych CPM i CPC)
- strategia marki i komunikacji; supervising strategii mediowej; szkolenia w zakresie trendów, innowacji, digitalu
Wybrane projekty:
1. Strategia kampanii CSR Podziel się posiłkiem dla Danone: #PodzielSieRealnie. Przełożenie kampanii na wskaźniki wizerunkowe marki. Nominacja Innovation Ad 2016 w kategorii Insight
2. Strategia social media dla Bebilonu i Bebiko: unikalna, spójna komunikacja, wspierająca wizerunek marki.
Efektem była większa efektywność komunikacji (wyższe CTR przy niższych CPM i CPC)
Specjalista ds. Marketingu
- opracowywanie strategii komunikacji i działań marketingowych dla całego portfolio produktów
- analizy marketingowe rynku i konkurencji
- współpraca z agencjami marketingowymi
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań trade marketingowych (np. materiały POS, gazetki)
- reprezentowanie firmy na wydarzeniach zewnętrznych (targi, konferencje)
- analizy marketingowe rynku i konkurencji
- współpraca z agencjami marketingowymi
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań trade marketingowych (np. materiały POS, gazetki)
- reprezentowanie firmy na wydarzeniach zewnętrznych (targi, konferencje)
Strateg
freelance
Budowanie strategii marki, czyli:
- wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów
- wydobywanie z marki tego, co najlepsze
- nadawanie i weryfikowanie sensu komunikacji
- planowanie działań, które są fajne i które... działają :)
A także trzymanie ręki na pulsie tego, co się dzieje w reklamie, w sieci oraz na podwórku konkurencji
Oferta dla obu stron mocy:
- dla Agencji: świeże spojrzenie, nowe siły i dodatkowy czas... na inne projekty ;)
- dla Klientów: konstruktywne konsultacje, dobre pomysły i wsparcie w rozmowach z Agencjami
- wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów
- wydobywanie z marki tego, co najlepsze
- nadawanie i weryfikowanie sensu komunikacji
- planowanie działań, które są fajne i które... działają :)
A także trzymanie ręki na pulsie tego, co się dzieje w reklamie, w sieci oraz na podwórku konkurencji
Oferta dla obu stron mocy:
- dla Agencji: świeże spojrzenie, nowe siły i dodatkowy czas... na inne projekty ;)
- dla Klientów: konstruktywne konsultacje, dobre pomysły i wsparcie w rozmowach z Agencjami
Strategy Manager/ wcześniej Account Manager
- budowanie strategii komunikacji dla projektów WOMM (strategia 360°)
- współpraca z klientami z sektora FMCG, np.: Tetra Pak, Imperial Tobacco, Lorenz Bahlsen, LG Electronics
- rozwijanie działu interactive, prowadzenie projektów interaktywnych
- planowanie i prowadzenie działań w społecznościach (Facebook)
- redagowanie serwisów internetowych dla Klientów, tworzenie tekstów promocyjnych oraz informacji prasowych
- współtworzenie oraz koordynacja badań marketingowych jakościowych i ilościowych
- zarządzanie budżetem projektów, analizy efektywności oraz raporty podsumowujące
- współpraca z klientami z sektora FMCG, np.: Tetra Pak, Imperial Tobacco, Lorenz Bahlsen, LG Electronics
- rozwijanie działu interactive, prowadzenie projektów interaktywnych
- planowanie i prowadzenie działań w społecznościach (Facebook)
- redagowanie serwisów internetowych dla Klientów, tworzenie tekstów promocyjnych oraz informacji prasowych
- współtworzenie oraz koordynacja badań marketingowych jakościowych i ilościowych
- zarządzanie budżetem projektów, analizy efektywności oraz raporty podsumowujące
Strategic Planner & Researcher
- budowanie strategii obecności marek online (pozycjonowanie, projektowanie komunikacji i narzędzi, wybór kanałów)
- współpraca z klientami: L’Oréal (Maybelline New York, La Roche-Posay, L’Oréal, Salon Expert), Teva (Vibovit), MasterCard, Nestlé, LOT, Eniro
- projektowanie i przeprowadzanie badań jakościowych i ilościowych; koordynacja projektów badawczych
- opieka strategiczna nad markami w prowadzonych projektach
- współpraca z klientami: L’Oréal (Maybelline New York, La Roche-Posay, L’Oréal, Salon Expert), Teva (Vibovit), MasterCard, Nestlé, LOT, Eniro
- projektowanie i przeprowadzanie badań jakościowych i ilościowych; koordynacja projektów badawczych
- opieka strategiczna nad markami w prowadzonych projektach
Szkolenia i kursy
Szkoła Strategii Marki - dyplom Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR: szeroka wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu procesu budowania strategii marki i jej komunikacji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
skydiving
języki obce i podróże, organizacja podróży
reklama społeczna
świat konsumenta, zachowania konsumenckie
rozwój komunikacji w nowych mediach
języki obce i podróże, organizacja podróży
reklama społeczna
świat konsumenta, zachowania konsumenckie
rozwój komunikacji w nowych mediach
Inne
Wystąpienie i publikacja: „Masz fejsbuka?”, czyli siła informacji w mediach społecznościowych (2011). Konferencja naukowa „Książka, biblioteka, informacja – między podziałami a wspólnotą”, Kielce.
Wystąpienie i publikacja: Virtual reality, czy real virtuality? Uczestnictwo w świecie czatu internetowego jako sfera aktywności ludycznej współczesnego człowieka (2008). Konferencja naukowa, „E-kultura, e-nauka, e-społeczeństwo”, Wrocław.
Wystąpienie i publikacja: Virtual reality, czy real virtuality? Uczestnictwo w świecie czatu internetowego jako sfera aktywności ludycznej współczesnego człowieka (2008). Konferencja naukowa, „E-kultura, e-nauka, e-społeczeństwo”, Wrocław.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Porady stylistki inspiracje modowe
Grupa dla wszystkich poszukujących inspiracji modowych, ciekawych stron, stylizacji, porad.
Private and Personal Banking
Bankowość prywatna, bankowość osobista- a na co to komu? Novum czy niepotrzebne wydawanie kasy? Rezygnacja z dochodu, czy dbałość o ważnych klientów. W grupie tej znajdziecie wszelkie informacje na te