Paulina Ewa Dzieniakowska

Strateg/ Specjalista ds. Marketingu/ Tłumacz
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Marketing Planowanie strategiczne Umiejętność pracy w grupie Strategia marketingowa Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne komunikatywność Strategia Badania marketingowe Team building and leadership skills Supervising mediowy

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
portugalski
dobry

Doświadczenie zawodowe

OS3
Strategic Planner
OS3
- strategia 360 komunikacji: digital & mobile first, pozycjonowanie marki, analityka
- współpraca oraz New Business w kategoriach: retail, FMCG, health & beauty, fashion (m. in. Unilever)
- publikacje i komentarze eksperckie w mediach branżowych
freelance
Tłumacz
freelance
Beletrystyka i filmy: hiszpański-polski i angielski-polski
Tłumaczenia specjalistyczne pisemne: angielski-polski, hiszpański-polski oraz polski-angielski
VMLYR Poland
Strategic Planner
- współpraca z klientami: Danone, Reckitt Benckiser, Nutricia, Nestlé
- strategia marki i komunikacji; supervising strategii mediowej; szkolenia w zakresie trendów, innowacji, digitalu

Wybrane projekty:

1. Strategia kampanii CSR Podziel się posiłkiem dla Danone: #PodzielSieRealnie. Przełożenie kampanii na wskaźniki wizerunkowe marki. Nominacja Innovation Ad 2016 w kategorii Insight
2. Strategia social media dla Bebilonu i Bebiko: unikalna, spójna komunikacja, wspierająca wizerunek marki.
Efektem była większa efektywność komunikacji (wyższe CTR przy niższych CPM i CPC)
Sante A.Kowalski sp.j.
Specjalista ds. Marketingu
- opracowywanie strategii komunikacji i działań marketingowych dla całego portfolio produktów
- analizy marketingowe rynku i konkurencji
- współpraca z agencjami marketingowymi
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań trade marketingowych (np. materiały POS, gazetki)
- reprezentowanie firmy na wydarzeniach zewnętrznych (targi, konferencje)
freelance
Strateg
freelance
Budowanie strategii marki, czyli:
- wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów
- wydobywanie z marki tego, co najlepsze
- nadawanie i weryfikowanie sensu komunikacji
- planowanie działań, które są fajne i które... działają :)

A także trzymanie ręki na pulsie tego, co się dzieje w reklamie, w sieci oraz na podwórku konkurencji

Oferta dla obu stron mocy:
- dla Agencji: świeże spojrzenie, nowe siły i dodatkowy czas... na inne projekty ;)
- dla Klientów: konstruktywne konsultacje, dobre pomysły i wsparcie w rozmowach z Agencjami
Streetcom sp. z o.o.
Strategy Manager/ wcześniej Account Manager
- budowanie strategii komunikacji dla projektów WOMM (strategia 360°)
- współpraca z klientami z sektora FMCG, np.: Tetra Pak, Imperial Tobacco, Lorenz Bahlsen, LG Electronics
- rozwijanie działu interactive, prowadzenie projektów interaktywnych
- planowanie i prowadzenie działań w społecznościach (Facebook)
- redagowanie serwisów internetowych dla Klientów, tworzenie tekstów promocyjnych oraz informacji prasowych
- współtworzenie oraz koordynacja badań marketingowych jakościowych i ilościowych
- zarządzanie budżetem projektów, analizy efektywności oraz raporty podsumowujące
MRM Worldwide
Strategic Planner & Researcher
- budowanie strategii obecności marek online (pozycjonowanie, projektowanie komunikacji i narzędzi, wybór kanałów)
- współpraca z klientami: L’Oréal (Maybelline New York, La Roche-Posay, L’Oréal, Salon Expert), Teva (Vibovit), MasterCard, Nestlé, LOT, Eniro
- projektowanie i przeprowadzanie badań jakościowych i ilościowych; koordynacja projektów badawczych
- opieka strategiczna nad markami w prowadzonych projektach
Logo
Tłumacz i asystent
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego (Kielce)
- tłumaczenia ustne
- sprawy organizacyjne i logistyczne
- współpraca z firmami amerykańskimi, izraelskimi i polskimi

Szkolenia i kursy

Szkoła Strategii Marki - dyplom Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR: szeroka wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu procesu budowania strategii marki i jej komunikacji

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo - Iberystyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia Ekonomiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

skydiving
języki obce i podróże, organizacja podróży
reklama społeczna
świat konsumenta, zachowania konsumenckie
rozwój komunikacji w nowych mediach

Inne

Wystąpienie i publikacja: „Masz fejsbuka?”, czyli siła informacji w mediach społecznościowych (2011). Konferencja naukowa „Książka, biblioteka, informacja – między podziałami a wspólnotą”, Kielce.

Wystąpienie i publikacja: Virtual reality, czy real virtuality? Uczestnictwo w świecie czatu internetowego jako sfera aktywności ludycznej współczesnego człowieka (2008). Konferencja naukowa, „E-kultura, e-nauka, e-społeczeństwo”, Wrocław.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Płatności internetowe
Płatności internetowe
Wszystko o płatnościach online.
Porady stylistki inspiracje modowe
Porady stylistki inspiracje modowe
Grupa dla wszystkich poszukujących inspiracji modowych, ciekawych stron, stylizacji, porad.
Private and Personal Banking
Private and Personal Banking
Bankowość prywatna, bankowość osobista- a na co to komu? Novum czy niepotrzebne wydawanie kasy? Rezygnacja z dochodu, czy dbałość o ważnych klientów. W grupie tej znajdziecie wszelkie informacje na te