Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Strategic Communications
advanced computer skills - MS Office, Corel, Adobe Photoshop, SAP, Libra
focus on results, the achievement of purpose, consistency, planning and manageme
ability to lead a team of, well organized their own
ability to resolve conflicts, negotiating skills
ability of communication, networking, decision-making skills
creativity, creativity, initiative, innovative thinking
perspective thinking, flexibility, mobility
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
- kreowanie pozytywnego wizerunku Sante;
- tworzenie kompleksowej strategii PR i jej egzekucja; zarządzanie marką Sante;
- PR korporacyjny i brand PR;
- kierowanie komunikacją marketingową; organizacja eventów;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołem PR;
- monitoring mediów;
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- współpraca z mediami, blogerami; nadzorowanie pracy Biura Prasowego;
- zarządzanie stroną internetową Sante www.sante.pl
- tworzenie kompleksowej strategii PR i jej egzekucja; zarządzanie marką Sante;
- PR korporacyjny i brand PR;
- kierowanie komunikacją marketingową; organizacja eventów;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołem PR;
- monitoring mediów;
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- współpraca z mediami, blogerami; nadzorowanie pracy Biura Prasowego;
- zarządzanie stroną internetową Sante www.sante.pl
Specjalista ds. Public Relations
- kreowanie pozytywnego wizerunku Kompanii Piwowarskiej; brand PR;
- tworzenie i wdrażanie strategii PR; czuwanie nad spójnością strategii PR ze strategią zarządu;
- zarządzanie marką korporacyjną „Kompania Piwowarska”;
- budowanie wizerunku KP jako dobrego pracodawcy na zewnątrz jak i wewnątrz firmy;
- wsparcie i prezentacja zarządu oraz ekspertów KP w mediach ogólnopolskich i branżowych;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołami projektowymi (2-10 osób);
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- organizacja i nadzór nad eventami firmowymi dla dziennikarzy;
- zarządzanie stroną internetową Kompanii Piwowarskiej www.kp.pl; Piwowarski Serwis Informacyjny;
- nadzorowanie pracy Biura Prasowego; zarządzanie media relations; monitoring mediów; zarządzanie kryzysowe;
- współtworzenie wewnętrznego biuletynu firmowego dla pracowników (nagroda Agape);
- wsparcie projektów CSR; organizacja wolontariatu pracowniczego.
- tworzenie i wdrażanie strategii PR; czuwanie nad spójnością strategii PR ze strategią zarządu;
- zarządzanie marką korporacyjną „Kompania Piwowarska”;
- budowanie wizerunku KP jako dobrego pracodawcy na zewnątrz jak i wewnątrz firmy;
- wsparcie i prezentacja zarządu oraz ekspertów KP w mediach ogólnopolskich i branżowych;
- planowanie i zarządzanie budżetem oraz projektami; zarządzanie zespołami projektowymi (2-10 osób);
- tworzenie komunikatów prasowych; biuletyny prasowe; newslettery Internetowe;
- organizacja i nadzór nad eventami firmowymi dla dziennikarzy;
- zarządzanie stroną internetową Kompanii Piwowarskiej www.kp.pl; Piwowarski Serwis Informacyjny;
- nadzorowanie pracy Biura Prasowego; zarządzanie media relations; monitoring mediów; zarządzanie kryzysowe;
- współtworzenie wewnętrznego biuletynu firmowego dla pracowników (nagroda Agape);
- wsparcie projektów CSR; organizacja wolontariatu pracowniczego.
Szkolenia i kursy
Budowanie wizerunku firmy poprzez optymalne relacje z prasą i mediami.
Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe.
Standardy Merchandisingu drogą do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.
Techniki Public Relations.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej.
Profesjonalna prezentacja.
Wystawiennictwo.
Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe.
Standardy Merchandisingu drogą do zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.
Techniki Public Relations.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej.
Profesjonalna prezentacja.
Wystawiennictwo.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
:: windsurfing
:: fotografia
:: podróże
:: kultura i język hiszpański
:: pływanie
:: loty balonem
:: fotografia
:: podróże
:: kultura i język hiszpański
:: pływanie
:: loty balonem
Organizacje
Kompania Piwowarska SA - www.kp.pl
Polkomtel SA - www.plusgsm.pl
Polkomtel SA - www.plusgsm.pl
Inne
:: zaawansowana znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, Corel, Adobe Photoshop, SAP, Libra
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polska i Hiszpania
Grupa ta ma na celu kontakt zarowno miedzy osobami w Polsce jak i w Hiszpanii, z firm badz przedsiebiorstw
w ktorych pracownikami sa Polacy i Hiszpanie.