Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka w firmie „Opoczno”
• odbieranie telefonów / łączenie rozmów
• obsługa i koordynacja spotkań
• rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• obsługa urządzeń biurowych
• dbałość o estetykę miejsca pracy
• obsługa i koordynacja spotkań
• rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• obsługa urządzeń biurowych
• dbałość o estetykę miejsca pracy
Praktyki w Hotelu ‘Park’ na stanowisku kelnerka, barmanka, recepcjonistka w Opocznie
Hotel Park
meldowanie gości, przydzielanie pokoi
obsługa korespondencji, udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji
prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości,
obsługa programu komputerowego zarządzającego stanem wolnych pokoi
przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej
obsługa stolików na przyjęciach weselnych, bankietach
wprowadzanie gości do restauracji i wskazywanie im wolnych miejsc
obsługa korespondencji, udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji
prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości,
obsługa programu komputerowego zarządzającego stanem wolnych pokoi
przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej
obsługa stolików na przyjęciach weselnych, bankietach
wprowadzanie gości do restauracji i wskazywanie im wolnych miejsc
Praktyki w Biurze turystycznym ‘Triada’ w Opocznie
Biuro turystyczne "Triada"
promowanie produktów i usług turystycznych
bezpośrednia obsługa klientów, sprzedaż oferty turystycznej i biletów lotniczych
organizowanie agendy imprez turystycznych dla określonych grup klientów
przeprowadzanie procesów rezerwacji usług w systemach rezerwacyjnych
współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży ich ofert
bezpośrednia obsługa klientów, sprzedaż oferty turystycznej i biletów lotniczych
organizowanie agendy imprez turystycznych dla określonych grup klientów
przeprowadzanie procesów rezerwacji usług w systemach rezerwacyjnych
współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży ich ofert