Patrycja Jaworska
Student, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Wrocław,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Staż w Wydziale Naukowo – Badawczym
- organizowanie i nadzór nad podnoszeniem kwalifikacji pracowników szpitala,
- pomoc przy formalnościach związanych z badaniami klinicznymi,
- organizacja i nadzór nad praktykami studenckimi,
- pomoc w przygotowaniu audytu wewnętrznego,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi szpitala;
- pomoc przy formalnościach związanych z badaniami klinicznymi,
- organizacja i nadzór nad praktykami studenckimi,
- pomoc w przygotowaniu audytu wewnętrznego,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi szpitala;
Pomoc biurowa w dziale Kadr i Płac
- wprowadzanie dokumentów kadrowych oraz rozliczeń godzin do systemu kadrowo-płacowego,
- ewidencja nieobecności pracowników,
- obsługa pracowników przy przyjęciu do pracy,
- wystawianie skierowań na badania wstępne,
- okresowe i kontrolne z zakresu medycyny pracy oraz umów dla pracowników na stanowiskach fizycznych,
- zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń pracowników w programie Płatnik,
- nadzór nad akrami osobowymi oraz archiwizacja;
- ewidencja nieobecności pracowników,
- obsługa pracowników przy przyjęciu do pracy,
- wystawianie skierowań na badania wstępne,
- okresowe i kontrolne z zakresu medycyny pracy oraz umów dla pracowników na stanowiskach fizycznych,
- zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń pracowników w programie Płatnik,
- nadzór nad akrami osobowymi oraz archiwizacja;
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta, wsparcie ze strony sprzedaży usług w zakresie projektu,
- wyjaśnianie spraw związanych z zamówieniami,
- udzielanie informacji na temat statusu zamówień oraz oferty i promocji,
- wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami i zwrotami,
- prowadzenie dokumentacji związanej z Obsługą Klienta,
- tworzenie raportów;
- wyjaśnianie spraw związanych z zamówieniami,
- udzielanie informacji na temat statusu zamówień oraz oferty i promocji,
- wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami i zwrotami,
- prowadzenie dokumentacji związanej z Obsługą Klienta,
- tworzenie raportów;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja