Umiejętności
Dyspozycyjność
szkolenie pracowników
dokładność
umiejętność pracy w zespole, a także pracy samodzielnej
dobra organizacja pracy
znajomość języków obcych
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Współpraca z osobami z różnych działów
Podzielność uwagi i spostrzegawczość
umiejętność priorytetyzacji zadań
punktualność i terminowość realizacji zadań
Umiejętność słuchania i dostrzegania potrzeb Klienta
Samodyscyplina i zaangażowanie w realizacji założonych celów,
sumienność i dokładność wykonywanych obowiązków
Obowiązkowość, staranność, odpowiedzialność.
współpraca z kadrą menadżerską
bardzo dobra i uważna obserwacja otoczenia
szybka reakcja na potrzeby Klienta
w pracy koncentracja na działaniach zawodowych
Języki
polski
ojczysty
grecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
ASSISTANT RESTAURANT MANAGER
Sabi Sushi Restaurant
Zadania i obowiązki:
- Obsługa gości
- Organizacja i obsługa wydarzeń
- Odpowiadanie na e-maile gości
- Odbieranie zamówień telefonicznych i zamówień na miejscu
- Obsługa zamówień na wynos
- Utrzymanie porządku i czystości w restauracji
- Przyjmowanie rezerwacji
- Składanie zamówień
- Obsługa kasy fiskalnej
- Obsługa gości
- Organizacja i obsługa wydarzeń
- Odpowiadanie na e-maile gości
- Odbieranie zamówień telefonicznych i zamówień na miejscu
- Obsługa zamówień na wynos
- Utrzymanie porządku i czystości w restauracji
- Przyjmowanie rezerwacji
- Składanie zamówień
- Obsługa kasy fiskalnej
PR Manager, Assistant Hotel Manager
Primasol Louis Ionian Sun Hotel
Zadania i obowiązki:
– opieka nad nowo przybyłymi gośćmi do hotelu,
– pomoc w rozwiązywaniu ich problemów i zapewnieniu im poczucia bezpieczeństwa przy zakwaterowaniu, wypoczynku, wymeldowaniu, transferu na lotnisko,
– organizowanie imprez okolicznościowych: śluby, urodziny, rocznice ślubów,
– realizacja bieżących prac biurowych,
– stały dogląd nad jakością usług świadczonych przez personel w trosce o satysfakcję i dobro Klienta,
– prowadzenie spotkań z grupami informacyjnymi z biur podróży,
– udzielanie informacji w szerokim zakresie,
– organizowanie pomocy medycznej w nagłych przypadkach,
– praktyka wsparcia w hotelowej recepcji,
Ponadto współpraca z F&B, Front Office Manager, Recepcją, Housekeeping, Operation Manager.
– opieka nad nowo przybyłymi gośćmi do hotelu,
– pomoc w rozwiązywaniu ich problemów i zapewnieniu im poczucia bezpieczeństwa przy zakwaterowaniu, wypoczynku, wymeldowaniu, transferu na lotnisko,
– organizowanie imprez okolicznościowych: śluby, urodziny, rocznice ślubów,
– realizacja bieżących prac biurowych,
– stały dogląd nad jakością usług świadczonych przez personel w trosce o satysfakcję i dobro Klienta,
– prowadzenie spotkań z grupami informacyjnymi z biur podróży,
– udzielanie informacji w szerokim zakresie,
– organizowanie pomocy medycznej w nagłych przypadkach,
– praktyka wsparcia w hotelowej recepcji,
Ponadto współpraca z F&B, Front Office Manager, Recepcją, Housekeeping, Operation Manager.
Floor Supervisor, Assistant Housekeeper
Laurus Hotel Apartments
Zadania i obowiązki:
–przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house.
odpowiedzialna za:
–czystość w pokojach gości, w miejcach użytku publicznego hotelu,
–pracę personelu Departamentu Housekeepingu w hotelu,
–prowadzenie ewidencji Lost & Found,
– codzienne raportowanie Executive Housekeeper,
– przygotowywanie grafiku tygodniowego dla personelu z Executive Housekeeper,
– kontrola pracy w hotelowej pralni,
–szkolenia nowych pracowników,
– współpraca z Działem Recepcji.
–przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house.
odpowiedzialna za:
–czystość w pokojach gości, w miejcach użytku publicznego hotelu,
–pracę personelu Departamentu Housekeepingu w hotelu,
–prowadzenie ewidencji Lost & Found,
– codzienne raportowanie Executive Housekeeper,
– przygotowywanie grafiku tygodniowego dla personelu z Executive Housekeeper,
– kontrola pracy w hotelowej pralni,
–szkolenia nowych pracowników,
– współpraca z Działem Recepcji.
Housekeeping (hotel), Assistant Executive Housekeeper
Athens Cypria Hotel
Zadania i obowiązki:
– obsługa gości w hotelowej restauracji,
– przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house.
– co półroczna inwentaryzacja zaopatrzenia w Dziale Housekeepingu z Executive Housekeeper,
– co miesięczny udział w spotkaniach z Dyrekcją Hotelu,
– dystrybucja koszyków ze słodkościami i owocami dla gości VIP,
– kontrola czystości pokoi dla gości i miejsc użytku publicznego w hotelu.
– współpraca z Działem Recepcji, F&B, Technicznym.
– obsługa gości w hotelowej restauracji,
– przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house.
– co półroczna inwentaryzacja zaopatrzenia w Dziale Housekeepingu z Executive Housekeeper,
– co miesięczny udział w spotkaniach z Dyrekcją Hotelu,
– dystrybucja koszyków ze słodkościami i owocami dla gości VIP,
– kontrola czystości pokoi dla gości i miejsc użytku publicznego w hotelu.
– współpraca z Działem Recepcji, F&B, Technicznym.
Housekeeping (hotel), Pracownik hotelowej restauracji
Delice Hotel Apartments
Zadania i obowiązki:
– przygotowywanie śniadań i obsługa gości w hotelowej restauracji,
– przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house,
– odpowiedzialna za utrzymanie czystości na terenie całego hotelu,
– współpraca z Działem Recepcji,
– przygotowywanie śniadań i obsługa gości w hotelowej restauracji,
– przygotowywanie pokoi: check in, check out, guest in house,
– odpowiedzialna za utrzymanie czystości na terenie całego hotelu,
– współpraca z Działem Recepcji,
Szkolenia i kursy
"Norwegian Language Course – A1" February 2019 – Stavanger, Norway
"Body Language and Guest Complains Management" February 2016 – Athens, Greece
"Body Language and Guest Complains Management" February 2016 – Athens, Greece
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
Dużą część mojego wolnego czasu poświęcam na jego aktywne spędzanie. Jazda na rowerze i bieganie terenowe pomagają przygotowywać mi się do uczestnictwa w zawodach biegowych. Odnajduję dużą przyjemność w czytaniu biografii i słuchaniu podcastów opartych o prawdziwe wydarzenia.
Inne
Wolontariusz w ”European Athletics Team Championships 1st League” - Sandnes, Norway 2019,
Wolontariusz w "Parkrun" - Stavanger, Norway 2019/2020.
Wolontariusz w "Parkrun" - Stavanger, Norway 2019/2020.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.