Umiejętności
Microsoft Office
MS Axapta
Outlook Express
RaksSQL Fiansne i Księgowość
InsERT Subiekt GT
Ad info
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka
~sprawdzanie zgodności dokumentów z przemdmiarami
~przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców robót budowlanych i dostawców materiałów budowlanych
~przygotowywanie projektów umów i zleceń z podwykonawcami i dostawcami materiałów budowlanych
~uczestniczenie w negocjacjach z podwykonawcami
~sporządzanie tabel porównawczych
~analiza rachunków realizacji budzetu
~weryfikacja faktur pod względem formalnym i merytorycznym oraz wprowadzanie tych dokumentów do programu Axapta
~sporządzanie raportów i kalkulacji
~sporządzanie kosztorysów na roboty dodatkowe
~przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców robót budowlanych i dostawców materiałów budowlanych
~przygotowywanie projektów umów i zleceń z podwykonawcami i dostawcami materiałów budowlanych
~uczestniczenie w negocjacjach z podwykonawcami
~sporządzanie tabel porównawczych
~analiza rachunków realizacji budzetu
~weryfikacja faktur pod względem formalnym i merytorycznym oraz wprowadzanie tych dokumentów do programu Axapta
~sporządzanie raportów i kalkulacji
~sporządzanie kosztorysów na roboty dodatkowe
Specjalista ds. rozliczeń
- kompleksowa obsługa dokumentów handlowych
- tworzenie tablic wyników dla poszczególnych stanowisk dziennych/miesiecznych/kwartalnych
- koordynacja i rozliczanie zadań powierzonych przedstawicielom handlowych
- ścisła współpraca z firmami podwykonawcami
- opisywanie faktur, wystawianie korekt, oraz tworzenie zestawień (plik exel)
- wystawianie zleceń
- tworzenie dokumentów WZ i ZW
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- tworzenie tablic wyników dla poszczególnych stanowisk dziennych/miesiecznych/kwartalnych
- koordynacja i rozliczanie zadań powierzonych przedstawicielom handlowych
- ścisła współpraca z firmami podwykonawcami
- opisywanie faktur, wystawianie korekt, oraz tworzenie zestawień (plik exel)
- wystawianie zleceń
- tworzenie dokumentów WZ i ZW
- przeprowadzanie inwentaryzacji
Praktykant
Październik 2010 – Praktyki w Hortex Holding S.A (Oddział Skrzyńsko)
• Zakres obowiązków
• przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
• obsługa urządzeń biurowych
• obsługa dokumentów handlowych ( faktury zakupu i sprzedaży)
• wypełnianie zleceń, oraz wniosków o urlop wypoczynkowy
• obserwacja procesu technologicznego w produkcji soków
• Zakres obowiązków
• przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
• obsługa urządzeń biurowych
• obsługa dokumentów handlowych ( faktury zakupu i sprzedaży)
• wypełnianie zleceń, oraz wniosków o urlop wypoczynkowy
• obserwacja procesu technologicznego w produkcji soków
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Interesuję się sportem i muzyką
Inne
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Punktualna
Punktualna