Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- zarządzanie zespołem 5-6 przedstawicieli handlowych w regionie śląskim (Katowice- Bielsko oraz okolice Krakowa, Kielc i Częstochowy)
- odpowiedzialność za realizację targetów – sprzedażowych i ekspozycyjnych
- zarządzanie budżetami - lokalnym, promocyjnym, merchandisingowym, wsparcia sprzedaży i innymi
- zarządzenie klientami - klienci kluczowi, sieci lokalne, autoryzowani dystrybutorzy
- coaching, prace wspólne z przedstawicielami, spotkania indywidualne 1/1
- przygotowywanie estymacji, prognoz sprzedaży oraz bieżące monitorowanie wyników
Osiągnięcia:
- wysokie oceny podczas podczas audytów i wewnętrznych kontroli
- realizacja zadań na poziomie ponad 100%
- udział w programie rozwoju kariery Top Talents
- wysokie miejsca w kwartalnych konkursach Mistrzowie Sprzedaży
- odpowiedzialność za realizację targetów – sprzedażowych i ekspozycyjnych
- zarządzanie budżetami - lokalnym, promocyjnym, merchandisingowym, wsparcia sprzedaży i innymi
- zarządzenie klientami - klienci kluczowi, sieci lokalne, autoryzowani dystrybutorzy
- coaching, prace wspólne z przedstawicielami, spotkania indywidualne 1/1
- przygotowywanie estymacji, prognoz sprzedaży oraz bieżące monitorowanie wyników
Osiągnięcia:
- wysokie oceny podczas podczas audytów i wewnętrznych kontroli
- realizacja zadań na poziomie ponad 100%
- udział w programie rozwoju kariery Top Talents
- wysokie miejsca w kwartalnych konkursach Mistrzowie Sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy
- sprzedaż i merchandising produktów firmy na powierzonym terenie
- współpraca z klientami indywidualnymi, sieciami lokalnymi i zagranicznymi oraz podhurtami
- negocjowanie umów handlowych i ich egzekucja,
- negocjowanie i wprowadzanie standardów u klienta
- zarządzanie przydzielonym budżetem,
- przygotowywanie estymacji, prognoz sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
- zarządzanie materiałami POS, estymacja, raportowanie
- prowadzenie szkoleń w ramach programu „Witaj w Firmie” dla nowych przedstawicieli
- rekrutacja, selekcja i kierowanie merchandiserami
- organizacja akcji promocyjnych, degustacji itp.
- tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla konkretnych klientów, sieci
Osiągnięcia:
- wysokie oceny podczas podczas audytów i wewnętrznych kontroli obsługiwanych placówek
- realizacja zadań na poziomie ponad 100%
- uruchomiony przez przełożonego indywidualny program rozwoju
- współpraca z klientami indywidualnymi, sieciami lokalnymi i zagranicznymi oraz podhurtami
- negocjowanie umów handlowych i ich egzekucja,
- negocjowanie i wprowadzanie standardów u klienta
- zarządzanie przydzielonym budżetem,
- przygotowywanie estymacji, prognoz sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
- zarządzanie materiałami POS, estymacja, raportowanie
- prowadzenie szkoleń w ramach programu „Witaj w Firmie” dla nowych przedstawicieli
- rekrutacja, selekcja i kierowanie merchandiserami
- organizacja akcji promocyjnych, degustacji itp.
- tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla konkretnych klientów, sieci
Osiągnięcia:
- wysokie oceny podczas podczas audytów i wewnętrznych kontroli obsługiwanych placówek
- realizacja zadań na poziomie ponad 100%
- uruchomiony przez przełożonego indywidualny program rozwoju
Asystent projektu
- praca w zespole szkoleniowym, organizacja projektu finansowanego ze środków unijnych
- organizacja zaplecza szkoleniowego
- współpraca z hotelami, ośrodkami szkoleniowymi, firmami cateringowymi
- współpraca z trenerami prowadzącymi szkolenia, organizacja czasu pracy trenera
- logistyka materiałów szkoleniowych
- zlecanie zadań i współpraca z działem telemarketingu
- organizacja zaplecza szkoleniowego
- współpraca z hotelami, ośrodkami szkoleniowymi, firmami cateringowymi
- współpraca z trenerami prowadzącymi szkolenia, organizacja czasu pracy trenera
- logistyka materiałów szkoleniowych
- zlecanie zadań i współpraca z działem telemarketingu
Szkolenia i kursy
- Zarządzanie kluczowymi klientami 2011
- Skuteczne prezentacje 2011
- Coaching w pracy handlowca 2011
- Zarządzanie klientami 2010
- Negocjacje handlowe 2010
- Planowanie i organizacja pracy ASM’a 2010
- Szkolenie w Akademii Jazdy Polskiego Związku Automobilowego 2010
- Skuteczna sprzedaż 2009
- Akademia Sprzedaży cz. II 2008
- Akademia Sprzedaży cz. I 2007
- Skuteczne prezentacje 2011
- Coaching w pracy handlowca 2011
- Zarządzanie klientami 2010
- Negocjacje handlowe 2010
- Planowanie i organizacja pracy ASM’a 2010
- Szkolenie w Akademii Jazdy Polskiego Związku Automobilowego 2010
- Skuteczna sprzedaż 2009
- Akademia Sprzedaży cz. II 2008
- Akademia Sprzedaży cz. I 2007
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Kabarety
Piszcie jaki humor Was bawi, który kabaret kręci najbardziej, no i jak Wam leży polski humor, a może nie leży?????? Kiedy i gdzie są występy kabaretów w Waszym mieście????
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Twoja Kariera
Dla tych, którzy chcą się rozwijać zawodowo. Dla tych, którzy potrzebują więcej satysfakcji ze swojego życia zawodowego. Dla tych, którzy chcą nauczyć się właściwie zarządzać swoją karierą.