Umiejętności
Kreatywność
CRM
CSS
Facebook
Google Adwords
Google Analytics
Negocjacje międzynarodowe
Microsoft Word
System Mac OS X
Redmine
Social Media
SPSS Statistics
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
suahili
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Account Manager
Brand Code
• planowanie i realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych (kampanie wizerunkowe, promocje konsumenckie, akcje fieldowe, eventy);
• współtworzenie kampanii wraz z zespołem kreatywnym i strategią – aktywny udział w briefingach kreatywnych;
• przygotowanie i prezentowanie opracowanych koncepcji u klienta,budowanie relacji z klientami agencji;
• nadzór nad procesami produkcyjnymi,w tym: weryfikacja ofert podwykonawców, terminy, budżety, jakość realizacji;
• pozyskiwanie projektów w ramach obsługiwanego klienta;
• udział w projektach new businessowych.
• współtworzenie kampanii wraz z zespołem kreatywnym i strategią – aktywny udział w briefingach kreatywnych;
• przygotowanie i prezentowanie opracowanych koncepcji u klienta,budowanie relacji z klientami agencji;
• nadzór nad procesami produkcyjnymi,w tym: weryfikacja ofert podwykonawców, terminy, budżety, jakość realizacji;
• pozyskiwanie projektów w ramach obsługiwanego klienta;
• udział w projektach new businessowych.
Senior Marketing Specialist
• planowanie, opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii reklamowej, wizerunkowej klienta;
• branie aktywnego udziału w przygotowywaniu strategii marketingowej kampanii reklamowych;
• przygotowywanie i prezentowanie rekomendacji przed klientem;
• monitorowanie budżetu prowadzonych projektów;
• współpraca z działami produkcyjnymi w zakresie planowania i realizacji LP oraz akcji
niestandardowych.
• branie aktywnego udziału w przygotowywaniu strategii marketingowej kampanii reklamowych;
• przygotowywanie i prezentowanie rekomendacji przed klientem;
• monitorowanie budżetu prowadzonych projektów;
• współpraca z działami produkcyjnymi w zakresie planowania i realizacji LP oraz akcji
niestandardowych.
Marketing Specialist
• planowanie oraz zakup mediów offline i online w Polsce i za granicą (Azja, USA, Francja, Rosja, UK);
• prowadzenie, implementacja oraz optymalizacja kampanii offline i online (głównie perform ance);
• negocjacje i współpraca ze wszystkimi głównymi sieciami reklamowymi w Polsce i za granicą;
• tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja budżetu, w tym
odpowiedzialność za wyniki budżetowe produktów;
• stały monitoring i analiza działań marketingowych oraz działań konkurencji na rynku polskim i
zagranicznym ;
• prowadzenie kampanii social media;
• organizacja eventów.
• prowadzenie, implementacja oraz optymalizacja kampanii offline i online (głównie perform ance);
• negocjacje i współpraca ze wszystkimi głównymi sieciami reklamowymi w Polsce i za granicą;
• tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja budżetu, w tym
odpowiedzialność za wyniki budżetowe produktów;
• stały monitoring i analiza działań marketingowych oraz działań konkurencji na rynku polskim i
zagranicznym ;
• prowadzenie kampanii social media;
• organizacja eventów.
Stażysta w Dziale Marketingu
• opracowanie i bieżące realizowanie działań w ramach e-marketingu,
• zarządzanie obecnością spółki w Internecie;
• kreowanie i wdrażanie akcji promocyjnych oraz organizacja eventów.
• zarządzanie obecnością spółki w Internecie;
• kreowanie i wdrażanie akcji promocyjnych oraz organizacja eventów.
Szkolenia i kursy
• Marka w Social Media
• Google Analytics
• Granice dopuszczalnej reklamy w Internecie. Ochrona przed spamem.
• Google Analytics
• Granice dopuszczalnej reklamy w Internecie. Ochrona przed spamem.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
media, reklama, film, finanse, turntablism, podróże, języki obce
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.