Natalia Cichoń

Senior Marketing Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność CRM CSS Facebook Google Adwords Google Analytics Negocjacje międzynarodowe Microsoft Word System Mac OS X Redmine Social Media SPSS Statistics Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
suahili
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ARIP Sp. z o.o.
Junior Digital Account Manager
Logo
Junior Account Manager
Brand Code
• planowanie i realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych (kampanie wizerunkowe, promocje konsumenckie, akcje fieldowe, eventy);
• współtworzenie kampanii wraz z zespołem kreatywnym i strategią – aktywny udział w briefingach kreatywnych;
• przygotowanie i prezentowanie opracowanych koncepcji u klienta,budowanie relacji z klientami agencji;
• nadzór nad procesami produkcyjnymi,w tym: weryfikacja ofert podwykonawców, terminy, budżety, jakość realizacji;
• pozyskiwanie projektów w ramach obsługiwanego klienta;
• udział w projektach new businessowych.
Grupa IT
Senior Marketing Specialist
• planowanie, opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii reklamowej, wizerunkowej klienta;
• branie aktywnego udziału w przygotowywaniu strategii marketingowej kampanii reklamowych;
• przygotowywanie i prezentowanie rekomendacji przed klientem;
• monitorowanie budżetu prowadzonych projektów;
• współpraca z działami produkcyjnymi w zakresie planowania i realizacji LP oraz akcji
niestandardowych.
Grupa IT
Marketing Specialist
• planowanie oraz zakup mediów offline i online w Polsce i za granicą (Azja, USA, Francja, Rosja, UK);
• prowadzenie, implementacja oraz optymalizacja kampanii offline i online (głównie perform ance);
• negocjacje i współpraca ze wszystkimi głównymi sieciami reklamowymi w Polsce i za granicą;
• tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja budżetu, w tym
odpowiedzialność za wyniki budżetowe produktów;
• stały monitoring i analiza działań marketingowych oraz działań konkurencji na rynku polskim i
zagranicznym ;
• prowadzenie kampanii social media;
• organizacja eventów.
PCC Intermodal S.A.
Stażysta w Dziale Marketingu
• opracowanie i bieżące realizowanie działań w ramach e-marketingu,
• zarządzanie obecnością spółki w Internecie;
• kreowanie i wdrażanie akcji promocyjnych oraz organizacja eventów.
Logo
Ambasador Marki w Trójmieście
Deloitte Polska Sp. z o.o. Sp.k.
• reprezentowanie firmy;
• organizacja wydarzeń promocyjnych na trójmiejskich uczelniach.

Szkolenia i kursy

• Marka w Social Media
• Google Analytics
• Granice dopuszczalnej reklamy w Internecie. Ochrona przed spamem.

Edukacja

Logo
Zarządzanie - Marketing, doktoranckie
Uniwersytet Gdański
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze - Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie - Marketing, licencjackie
Uniwersytet Gdański
Logo
Ekonomia - Ekonomia i Biznes Europejski, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

media, reklama, film, finanse, turntablism, podróże, języki obce

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.